Die is stukquote:
T pedaal ligt er afquote:
als je onderlaag niet droog is gaat de lak ook crackle doen ..quote:Op zondag 1 juli 2012 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die spotted hè, ik heb net gelakt en topcoat gedaan (poshe) maar ik heb eigenlijk geen tijd om te wachtenzou t erg zijn als t niet droog is?
Is dit niet iets dat via de WA-verzekering zou kunnen regelen?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja het is echt finaal afgebroken en ik weet niet wie het deed!
Geen idee, ik weet ook niet of diegene zich durft te melden of uberhaupt nog weet dat ze het gedaan heeftquote:Op zondag 1 juli 2012 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dit niet iets dat via de WA-verzekering zou kunnen regelen?
Moet je alleen wel weten wie het gedaan heeft...
Vooral dat laatste lijkt me een heul reële optiequote:Op zondag 1 juli 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet ook niet of diegene zich durft te melden of uberhaupt nog weet dat ze het gedaan heeft
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn overigens 2 volle kratten bier over
Zij... óf hij !quote:Op zondag 1 juli 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet ook niet of diegene zich durft te melden of uberhaupt nog weet dat ze het gedaan heeft
Den tering ja, die vanille rommel van jouquote:Op zondag 1 juli 2012 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Negerzappen
Vieze matige shotjes
[..]
Zij... óf hij !![]()
OMNOMNOMquote:Op zondag 1 juli 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Den tering ja, die vanille rommel van jou
HET WAS DE KAVIA!quote:Op zondag 1 juli 2012 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Negerzappen
Vieze matige shotjes
[..]
Zij... óf hij !![]()
quote:
nam je een shotje?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef Lindytje het volgende:
Ik zo een cheeseburger halen bij de mac. Ik zo door de drive, doet de mevrouw van het betalen haar raampje open: Een NEGER!!! Ik moest heul lolleren
En toen stond zij zo:
Ja maar, toch... dat is weer 30 euroquote:Op zondag 1 juli 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
even rondgekeken en ik kan voor 30 euro een nieuwe ring + pedaal kopen, als bb dat monteert komt alles weer goed
Dit ja, misschien is het netjes dat diegene even een PM stuurt naar SQ? T hoeft niet gelijk openbaar ofzo..quote:Op zondag 1 juli 2012 16:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja maar, toch... dat is weer 30 euro
WIE WAS HET???
Ik zit er wel over te denken een biertje te plopppen thoughquote:
Preciesquote:Op zondag 1 juli 2012 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit ja, misschien is het netjes dat diegene even een PM stuurt naar SQ? T hoeft niet gelijk openbaar ofzo..
Omdat ik anders al 150 kilo zou wegenquote:Op zondag 1 juli 2012 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
nu heb ik zin in mac
FU waarom bezorgt mac niet aan huis?
emoslinger.gifquote:Op zondag 1 juli 2012 17:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit er wel over te denken een biertje te plopppen though
JOAH!!!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
bigmacmenu en kip 20 met bbq saus bitte gern!
groeden procastrinatie!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Misschien gaat mijn hoofdpijn dan sneller weg
den gezonden want gezond en van mamaquote:Op zondag 1 juli 2012 17:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben ook weer thuis.
En m'n laptop bezorgde me meteen een hartaanval.
Oh en ik twijfel. Gezonden diepvriesmaaltijd door mama bereid eten, of diepvriespizza? De keuze zou heel makkelijk zijn, als ik niet vrijdag ook al pizza op had...
Dit. En anders leggen we allemaal een paar euro in.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit ja, misschien is het netjes dat diegene even een PM stuurt naar SQ? T hoeft niet gelijk openbaar ofzo..
Eens!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Dit. En anders leggen we allemaal een paar euro in.
Dat wilde ik net typenquote:Op zondag 1 juli 2012 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig had ik mijn mantel van schaamte al aan
Niet eensquote:Op zondag 1 juli 2012 17:16 schreef Mss het volgende:
Hebben jullie het straatbeeld nog meer vervuild?.
Oh verrek ja. Succes!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik bedenk me nu dat de kattenbak in de regen buiten heeft gestaan dus nu MOET ik 'm wel leeggooien.
Hoe laat zou bb thuis zijn?
ja en geen haar kunnen sheddenquote:Op zondag 1 juli 2012 17:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Die heeft anderhalve dag lang geen mens gezien!
Bij mij ging ze mauwen zonder geluid.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:24 schreef Lindytje het volgende:
HOI ZOE!!!
Ik ben die ene die vijf minuten tegen je aan heeft staan praten bij de trap. En waar jij als een mongol naar zat te staren![]()
Ook mooiquote:Op zondag 1 juli 2012 17:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij mij ging ze mauwen zonder geluid.
ja dat kan ze heul goed!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:24 schreef Lindytje het volgende:
HOI ZOE!!!
Ik ben die ene die vijf minuten tegen je aan heeft staan praten bij de trap. En waar jij als een mongol naar zat te staren![]()
Zeker. En je dan de hele tijd zo kijken van: ja, gezellig, klets maar doorquote:
quote:
Ik krijg er spontaan pijn van aan mijn tanden....quote:
Dat vind zelfs ik wel heel heftig.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan pijn van aan mijn tanden....
De blauwe ijsjes....quote:Op zondag 1 juli 2012 17:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat vind zelfs ik wel heel heftig.
En ik lustte de blauwe ijsjes!
Die hebben we bij skjoe op de bank laten liggenquote:Op zondag 1 juli 2012 17:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik dacht "zo, wat zal ik eens gaan doen de rest van de middag?"
*kijkt op klok*
"dafuq, waar is de middag gebleven?"
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die hebben we bij skjoe op de bank laten liggen
Mag er anders misschien even een raampje open? *wapper wapper*quote:Op zondag 1 juli 2012 17:47 schreef Mss het volgende:
Mijn darmen zijn echt goed van slag. Het behang krult van de muren.
Ik heb in de auto geslapenquote:
Dat kan bij mij niet hequote:Op zondag 1 juli 2012 17:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mag er anders misschien even een raampje open? *wapper wapper*
Val bijna achter de laptop in slaap.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook! Lig bijna te tukken op de bank hier
Haha. Och, kan gebeuren toch? Ik was in de trein nog wel goed wakker gelukkig, want ik ben anders altijd bang dat ik te laat uitstap.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb in de auto geslapen. Ik vind dat eigenlijk heel onbeleefd en ongezellig, maar mijn ogen begonnen zo hard te branden dat ik ze echt niet meer open kon houden.
Ik woon hemelsbreed 5 km ofzo van Schiphol af, en onder de aanvliegroute. Vanwege geluidsoverlast kunnen er dus geen ramen open. Er kan wel een deur naar buiten open, maar omdat ik op de begane grond woon kan ik die dus niet altijd open zetten.quote:
Ik heb IJs gevraagd of ze het goed vondquote:Op zondag 1 juli 2012 17:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha. Och, kan gebeuren toch? Ik was in de trein nog wel goed wakker gelukkig, want ik ben anders altijd bang dat ik te laat uitstap.
Die van de mooie benen toen oid?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:52 schreef megamandy het volgende:
Lurkmeneet is weer bezig![]()
Misschien moet ik wel reageren en kom ik ook de liefde van mijn leven tegen via fok!
quote:
Ja en unf had ook eens berichtjes van hemquote:Op zondag 1 juli 2012 17:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die van de mooie benen toen oid?
[..]
Dafuq gaat dit over?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en unf had ook eens berichtjes van hemnu zou hij ondanks een wijd hemdje mijn figuur kunnen zien
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en unf had ook eens berichtjes van hemnu zou hij ondanks een wijd hemdje mijn figuur kunnen zien
quote:
DIERENMISHANDELING, BEL EINZ EINZ ZWEI!quote:Op zondag 1 juli 2012 18:03 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga maar even een uiltje knappen....
Later![]()
Ik straks na het eten ook even denk ik.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:03 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga maar even een uiltje knappen....
Later![]()
quote:
Zo reed jij gister over de busbaanquote:
De overeenkomsten zijn inderdaad wel treffendquote:Op zondag 1 juli 2012 18:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zo reed jij gister over de busbaan
joah, jonguuh ik ben toch heul geen bus!11!!!!1 aaaaaquote:Op zondag 1 juli 2012 18:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De overeenkomsten zijn inderdaad wel treffend
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Godverdomme. Laatste keer dat ik mezelf ingelogd laat.
[..]
[..]
Heel gevaarlijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zat vanmiddag even op de laptop van Spees.
Ik lig al te bedquote:
Ik dobber nog in bad, maar in slaap gevallen en nu is het water koud.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dobber nog in bad, maar in slaap gevallen en nu is het water koud.
Ik had nog bloemkool en aardappels en worst in de koelkast liggen van toen mijn ma een dag thuis was, dus dat kon zo in de magnetronquote:
Hendigquote:Op zondag 1 juli 2012 20:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik had nog bloemkool en aardappels en worst in de koelkast liggen van toen mijn ma een dag thuis was, dus dat kon zo in de magnetron
Anders was ik naar de frituur gegaan
Ik zou naar mijn vriend gaan, maar omdat ik om de haverklap naar de wc ren ben ik thuis gebleven. Ik heb wel eten in huis, maar dat moet ik nog maken, en ik ben eigenlijk te lam om een half uur in de keuken te gaan staanquote:Op zondag 1 juli 2012 20:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik had nog bloemkool en aardappels en worst in de koelkast liggen van toen mijn ma een dag thuis was, dus dat kon zo in de magnetron
Anders was ik naar de frituur gegaan
Opstaan kost te veel moeite.quote:
Hoe was zijn brakheid nou eigenlijk?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zou naar mijn vriend gaan, maar omdat ik om de haverklap naar de wc ren ben ik thuis gebleven. Ik heb wel eten in huis, maar dat moet ik nog maken, en ik ben eigenlijk te lam om een half uur in de keuken te gaan staan.
Die was afwezig. Het feest was namelijk niet in Amsterdam en hij was met de auto.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe was zijn brakheid nou eigenlijk?
Jammer.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Die was afwezig. Het feest was namelijk niet in Amsterdam en hij was met de auto.
Ja, maar mijn darmen ontploffen al de hele dag, dus ik heb geen zin om de metro in te gaanquote:
Klinkt idd als een matig idee.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar mijn darmen ontploffen al de hele dag, dus ik heb geen zin om de metro in te gaan.
FIETS HAZ POISONED YOUR FOOD!quote:Op zondag 1 juli 2012 20:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar mijn darmen ontploffen al de hele dag, dus ik heb geen zin om de metro in te gaan.
Ik wel...quote:Op zondag 1 juli 2012 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
We hebben heul geen HOE gedaan gisteren
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:09 schreef Mss het volgende:
En nu ben ik aan het proberen om Teen Mom te downloaden.
Als je alles mooi verzameld hebt aan afleveringen zet je dat wel ergens online zodat wij het ook kunnen downloaden he?quote:Op zondag 1 juli 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
Ik ook. De eerste cycle zit momenteel in het vierde seizoen. De tweede cycle heeft net het tweede seizoen afgerond (dat was toevallig de ep die we vanmiddag zagen) en ze zijn bezig met een derde cycle.
Nog meer faaltienersquote:Op zondag 1 juli 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
Ik ook. De eerste cycle zit momenteel in het vierde seizoen. De tweede cycle heeft net het tweede seizoen afgerond (dat was toevallig de ep die we vanmiddag zagen) en ze zijn bezig met een derde cycle.
Ik zat ook al te kijken. Lijkt er inderdaad niet te zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
Alleen kan ik dus nog geen torrents vinden om een heel seizoen in één keer te downloaden.
De nieuwste wel, maar de oudere niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:20 schreef Mss het volgende:
Ze staan allemaal op de site van mtv, maar die mag je alleen als Amerikaan bekijken.
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is dat teen mom nou een opvolger van al die lui van 16 & pregnant?
Die zijn op dvd uit, dat verklaart wel een hoop.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De nieuwste wel, maar de oudere niet.
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ali & Aleeah, seriously?
So much emoslinger
Waarom heb ik dit niet eerder gekeken?
Ali heet Aliannahquote:Op zondag 1 juli 2012 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ali & Aleeah, seriously?
So much emoslinger
Waarom heb ik dit niet eerder gekeken?
Het kostte wel heul veul moeite.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het gaat steeds sneller.Nu nog maar ongeveer 8 uur wachten voordat ik alles heb.
Maar binnen handbereik.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Kan er heel niks mee want ben straks 3 dagen weg.
Maar toch!
Hebben we je aangestoken?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Holy fuck, dat mens met die moeder is echt niet goed
emoslinger-tvquote:
Jenelle?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Holy fuck, dat mens met die moeder is echt niet goed
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef milka82 het volgende:
ow ladies, wilde nog even vertellen dat ik het ontzettend leuk heb gevonden gister! Geeft weer extra schwung aan mijn duffe moeder/juf bestaan![]()
![]()
Keep up the goeden meets!
Duffe moeder/juf bestaan? Jij had toch nog sex?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:22 schreef milka82 het volgende:
ow ladies, wilde nog even vertellen dat ik het ontzettend leuk heb gevonden gister! Geeft weer extra schwung aan mijn duffe moeder/juf bestaan![]()
![]()
Keep up the goeden meets!
Ik ben bij seizoen 1 aflevering 1 he?quote:
nee jij niet zekerquote:Op zondag 1 juli 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Duffe moeder/juf bestaan? Jij had toch nog sex?
Ja maar jij hebt kinderen en seks!quote:
Ahhhhh die ja!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben bij seizoen 1 aflevering 1 he?
Die ene met die moeder met die mooie naam die haar kind gaat aanklagen omdat ze de voogdij over het kind wil
Wat doe je?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben m'n nagels aan het doen met huishoudfolie
Ga ik zo doenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en Schaar, hip! Doe eens pic van jouw eindresultaat.
SPANISH-ATTACK!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:50 schreef RenRen- het volgende:
Ik wist niet eens dat ze speelden, tot ik een paar honderd man hier hoorde juichen. Ik schrok me de pleurisZO VEEL SPANJAARDEN
Badderen.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:52 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga zo denk ik badderen. Ben kapot, versailles gedaan vandaag, na 6 uur nog niet eens de helft gezien
Ooh ja. Het effect an sich is wel leuk idd.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even slekte lamp-foto.
[ afbeelding ]
Ik vind het zwart als kleur helemaal niks, maar het effect zou wel eens grappig kunnen zijn met twee pastelkleuren. Volgende keer dat proberen
Emoslinger.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dezen is ook mooi jonge!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze lijkt wel dood!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dezen is ook mooi jonge!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou staan hierboven al mooien foto's van hoe mooi mensen hun halve vinger meelakken (bekend concept).
Maar dit is weer het andere uiterste
[ afbeelding ]
quote:Zoals Nien gister al schreef nam ze voor mij van het vliegveld een opi nagellakje mee. Waaaaaah, mijn eerste opi lakje! Een zeeer speciaal moment voor mij en mijn nagellakcollectie.
Voor maar 11,20 was de prachtige kleur ‘did you ‘ear about van gogh?’ uit de Holland collectie van mij. Van mij helemaal alleen. Wauwie.
quote:ik heb er vandaag een look meegemaakt. Ik heb alle kleurtjes gebruikt.Het is een mooie naturele look geworden.
Op dit moment googelen op "revieuw"quote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe kom je toch steeds aan die matige blogs?
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Op dit moment googelen op "revieuw"
Emoslingerwaardig.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Op dit moment googelen op "revieuw"
Wrom?quote:
jij kent hetquote:Op maandag 2 juli 2012 09:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zou vandaag je contract afgelopen zijn?
nah, meestal is het gewoon een zekerheid, I should have known betterquote:
Oeh! Floam?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
twee verzendbevestigingen van Ninjapolish, allebei een andere T&T. Spannond!
Eerst zei ie: Heb je nu nieuwe schoenen gekocht op de meet???quote:Op maandag 2 juli 2012 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja soberzo!
Wat vond Cif van je schoenen?
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eerst zei ie: Heb je nu nieuwe schoenen gekocht op de meet???
En toen alleen maar zo:![]()
![]()
![]()
*zucht*
Bwhehehehhequote:Op maandag 2 juli 2012 10:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eerst zei ie: Heb je nu nieuwe schoenen gekocht op de meet???
En toen alleen maar zo:![]()
![]()
![]()
*zucht*
goei busy !!!quote:Op maandag 2 juli 2012 11:07 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Sportschool geweest, 50 minuten gefietst
Good busyquote:Op maandag 2 juli 2012 11:07 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Sportschool geweest, 50 minuten gefietst
Ik was ook echt gáár man... damnquote:Op maandag 2 juli 2012 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
goei busy !!!
ohai dwyn![]()
Ik moet zeggen.. Gisteren om half 21 mijn bed in duiken was enen goeden idee
Huis is alleen niet gepoetst als mijn ouders er zo zijn, maar boeienEn hebben ook geen boodschappen meer gedaaan dus ik haal straks wel gewoon chinees
Have fun!!quote:Op maandag 2 juli 2012 11:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn laptop gaat zo weer uit, op naar een paar dagen Middelburg. Zal af en toe nog wel hier langs komen, maar een stuk minder. Dan kunnen jullie alvast wennen voor wanneer ik op vakantie ga.
Enjoyquote:Op maandag 2 juli 2012 11:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn laptop gaat zo weer uit, op naar een paar dagen Middelburg. Zal af en toe nog wel hier langs komen, maar een stuk minder. Dan kunnen jullie alvast wennen voor wanneer ik op vakantie ga.
Volgezogen teek, omnomnomnomnomquote:Op maandag 2 juli 2012 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq!
Cody heeft op zijn borst een ding zitten, wat lijkt op een teek.. Maar dat ding is zeker een centimeter groot. DAFUQ! No way dat ik dat weg durf te halen!
Lekkaahhhhquote:
Ik heb volgezogen teken gezien, maar dit is echt huge!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |