Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:
quote:
kennen jullie dat niet?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef Thorb het volgende:
Ohja brol zo'n belg ging me eens uitleggen wat dat is, maar ben het vergeten
is gewoon rommel.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wij spreken hier Nederlands geen Belgisch
quote:brol
rommel brol - (Belgisch Nederlands, informeel) allerlei prullen; allerlei dingen van weinig waarde; rommel Relaties met andere woorden Synoniem: rommel; rotzooi; troep Woordsoort Type: substantief Betekenisklasse: verzamelnaam Getal: geen meervoud Lidwoord: de Geslacht: mannelijk Naamtype: soortnaam...
Gevonden op http://anw.inl.nl/article/brol
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
amai wat een klop zeg
Ik heb een silver squad fitness en een Belg in een 2.5k pack, zal ik er een foto van maken?
Je praat brol manquote:Op zondag 1 juli 2012 14:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Achterlijke Belgen met hun achterlijke uitspraken
Luiz en IF Johnsonquote:Op zondag 1 juli 2012 14:34 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Williams en Kompany mogen vervangen worden. Wie in de plaats?
Luiz voor Kompanyquote:Op zondag 1 juli 2012 14:34 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Sif Heitingaquote:Op zondag 1 juli 2012 14:34 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, Terry en Ferdinand dan.quote:
Waarom haal je niet UP Aguero?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:34 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
nja het moet wel een beetje serieus blijvenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
En eigenwijs. Steeds om advies vragen en het steeds niet goed vinden
ja maar IF johnson alsjeblieft manquote:Op zondag 1 juli 2012 14:38 schreef vandermar het volgende:
Het bloed stroomt op het moment onder mijn nagels vandaan
umadbroquote:Op zondag 1 juli 2012 14:38 schreef vandermar het volgende:
Het bloed stroomt op het moment onder mijn nagels vandaan
Heitinga is niet beter.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
bwa, dan is IF Heitinga veel beter. is TOTY Lescott het waard?
Vraag dan niet om advies als je het zelf beter weet..quote:
hij lacht er gewoon mee.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vraag dan niet om advies als je het zelf beter weet..
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doe normaal. Jij vraagt om advies. Anders kies je toch lekker zelf.
quote:
Je wilt geen 40k uitgeven aan Heitinga maar vraagt of TOTY Lescott het waard is.quote:
75 pace, 84 defense, 85 heading?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:45 schreef stoereboii het volgende:
wat is hier nu bijzonder aan? [ afbeelding ]
Jij kijkt ook uberhaupt niet naar in game stats. 79 sprintspeed 90+ kracht ofzo en dat slecht noemenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:45 schreef stoereboii het volgende:
wat is hier nu bijzonder aan? [ afbeelding ]
ok ik ga het proberen, wat zou een zieke defense zijn met TOTY Skrtel en IF johnson? wie er nog bij?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij kijkt ook uberhaupt niet naar in game stats. 79 sprintspeed 90+ kracht ofzo en dat slecht noemenzijn tackling s ook erg goed.
DAVID LUIZ GODVERDOMME.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ok ik ga het proberen, wat zou een zieke defense zijn met TOTY Skrtel en IF johnson? wie er nog bij?
IF Vidic, of is die ook slechtquote:Op zondag 1 juli 2012 14:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ok ik ga het proberen, wat zou een zieke defense zijn met TOTY Skrtel en IF johnson? wie er nog bij?
Da's een hoer, daar speelt hij niet meequote:
Ik word gek van die belgquote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet zo schreeuwen Gerrit we zien niet doof
Coloccini is heel erg veel minder, Kompany is veel en veel beterquote:Op zondag 1 juli 2012 15:09 schreef stoereboii het volgende:
ik ga dit spelen: IF Johnson-TOTY Skrtel-IF coloccini
lijkt me wel beest dan als jullie Johnson zo goed vinden
Kompany gewoon of IF Heitingaquote:
Kompany, tenzij je SIF Heitinga kan kopen. Wel voor aan de zijkant. Kompany is als middelste beter dan beide.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
als je uit die 2 moet kiezen, wie dan?
ja het is idd voor aan de buitenkant, daarom wil ik liever iemand andersquote:Op zondag 1 juli 2012 15:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kompany, tenzij je SIF Heitinga kan kopen. Wel voor aan de zijkant. Kompany is als middelste beter dan beide.
Luiz - SIF Heitinga - Kompany - IF Heitinga - restquote:Op zondag 1 juli 2012 15:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja het is idd voor aan de buitenkant, daarom wil ik liever iemand anders
jullie waren toch tegen high attack in 352?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Luiz - SIF Heitinga - Kompany - IF Heitinga - rest
Ik niet. Ik kan daar prima mee overweg.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
jullie waren toch tegen high attack in 352?
Ik heb hem in dit team en doet het gewoon goed. Ik heb nog niet met dit team verloren en toch als bijna 20x mee gespeeld. Alleen verloren met penalty's maar anders niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:17 schreef stoereboii het volgende:
ik kan hem wel kopen, maar is hij echt die 40k waard? redt hij echt matchen?
en doet et echt goed? ik ga het proberen danquote:Op zondag 1 juli 2012 15:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb hem in dit team en doet het gewoon goed. Ik heb nog niet met dit team verloren en toch als bijna 20x mee gespeeld. Alleen verloren met penalty's maar anders niet.
[ afbeelding ]
Ja, voldoende pace en erg goede voortzetting.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
en doet et echt goed? ik ga het proberen dan
ff wachten tot TOTY Williams en Kompany verkocht zijn en dan haal ik hem. ga nu nog ff iets anders doen danquote:Op zondag 1 juli 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, voldoende pace en erg goede voortzetting.
Jammer dat ik je tegenstander niet kan horen praten, maar hij was vast niet blijquote:Op zondag 1 juli 2012 15:13 schreef Rijst het volgende:
Dusse ik hoorde mijn tegenstander n team uitlachenEn hij zei dat het een easy win voor hem zou worden. Check ziujn team ook
Ik heb het geld, zet er maar iets op voor 32K bin.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het geld, zet er maar iets op voor 32K bin.
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
30k winst op een silver pack
[ afbeelding ]
[..]
graag gedaan
Had het wel gaaf gevonden als die toch naar Ajax was gegaanquote:Op zondag 1 juli 2012 15:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Seedorf naar Botafogo, dat wordt echt geniaal voor Braziliaans-Nederlandse hybrids.
Enne, Rijst wanneer ben je overgestapt naar PS3?
Wat moet hij bij zo'n pauperclub?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Had het wel gaaf gevonden als die toch naar Ajax was gegaan
Ik weet het niet, voetbal is hier 180 graden anders dan in Italie.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:58 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Hahah eens, maar zou toch wel een aanwinst zijn voor de Eredivisie
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ook jammer dat Van Bommel naar zo'n pauperclub is gegaan.
Die had ook lekker in het zonnetje kunnen gaan voetballen met een lekker salarisje.
Al een maand. Ik speel alleen UT op de ps3.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Seedorf naar Botafogo, dat wordt echt geniaal voor Braziliaans-Nederlandse hybrids.
Enne, Rijst wanneer ben je overgestapt naar PS3?
Wat een opmerkingquote:Op zondag 1 juli 2012 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]mooi dat hij bij psv zit, hij kan het niveau toch niet aan en psv wordt slechter
ik heb de ´SIF nog steeds en ik vind hem echt een beest achterinquote:Op zondag 1 juli 2012 16:03 schreef stoereboii het volgende:
Ik ga eerst IF Heitinga eens proberen, of is het verschil met de SIF echt groot? (@ mensen die ze beide hebben gehad)
Ik en de SIF is veel beter.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:03 schreef stoereboii het volgende:
Ik ga eerst IF Heitinga eens proberen, of is het verschil met de SIF echt groot? (@ mensen die ze beide hebben gehad)
Ik koop hem wel van je voor een leuke prijsquote:
Bale en Dempsey kan je beter omruilen ivm workratesquote:Op zondag 1 juli 2012 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe team is afBeetje standaard wel.
Helaas nog geen tijd om te proberen, erg druk met school...
Nee Bale heeft de snelheid, voorzet en verdedigende kracht, en is links. Dempsey is rechts, heeft een ziek schot en kan erg goed koppen. Handiger op LW. Jammer van die work rates, ik denk dat het wel lukt zo.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bale en Dempsey kan je beter omruilen ivm workratestof team wel
Hij speelt bij mij meer als linksback en hangt echt vanachter. Zou doen wat vdm zegtquote:Op zondag 1 juli 2012 16:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee Bale heeft de snelheid, voorzet en verdedigende kracht, en is links. Dempsey is rechts, heeft een ziek schot en kan erg goed koppen. Handiger op LW. Jammer van die work rates, ik denk dat het wel lukt zo.
Bij jou is hij dan ook LM en niet LW, dan staat hij veel meer naar voren.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hij speelt bij mij meer als linksback en hangt echt vanachter. Zou doen wat vdm zegt
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 1 juli 2012 16:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bij jou is hij dan ook LM en niet LW, dan staat hij veel meer naar voren.
Ik ga Bale ook niet naar LW verplaatsen, zonde van zijn kracht als LM, zou dan eerder Nani halen voor LW o.i.d.
IF Bale 50 wedstrijden 2 goalsquote:Op zondag 1 juli 2012 16:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
No shit sherlock
Bale beest als LM(had hem in 352)
de LM beoordelen op goals.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
IF Bale 50 wedstrijden 2 goals
IF Coentrao 12 wedstrijden 3 goals.
Dit.quote:
LM David Villaquote:Op zondag 1 juli 2012 16:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit.
LM/RM's scoren zelden bij mij, maar ze kunnen wel erg praktisch zijn bij de opbouw of voorzetten
SIF Ramiresquote:Op zondag 1 juli 2012 17:02 schreef pascal08 het volgende:
Dit wordt 'm dan. Nog even 2 maanden lang, elke dag 160 bronzen pakjes openen.
[ afbeelding ]
Die Rooney, Eaquote:Op zondag 1 juli 2012 17:02 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Nja, ik heb 't geprobeerd, maar die plug and play kabels zijn niet sterk genoeg.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die Rooney, Ea
Lekker teampje verder maar dacht dat je dood zou zijn
Oke maar dat wachtwoord was onjuistquote:Op zondag 1 juli 2012 17:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nja, ik heb 't geprobeerd, maar die plug and play kabels zijn niet sterk genoeg.
Je maakt een grap.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:02 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
en r dan 2 weken van gnieten en vervolgens overstappen of fifa 13/ fut 13quote:Op zondag 1 juli 2012 17:02 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de beste shop tot nu toe![]()
Kan je er nog net mee spelen tot FIFA 13 in de winkels ligtquote:Op zondag 1 juli 2012 17:02 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
ahahahquote:Op zondag 1 juli 2012 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je er nog net mee spelen tot FIFA 13 in de winkels ligt
1 man team?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net die chemistry cup van 5k gewonnen
Met dit team. Wat spelen ze heerlijk!
foutjequote:
'Zó standaardquote:Op zondag 1 juli 2012 17:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net die chemistry cup van 5k gewonnen
Met dit team. Wat spelen ze heerlijk!
[ afbeelding ]
Fucking eindbaasquote:
Kan ik er wat aan doen dat er geen andere goedkope goede Brazilianen zijn?quote:
Ik heb ook standaard teams hoorquote:Op zondag 1 juli 2012 17:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat er geen andere goedkope goede Brazilianen zijn?
Het is m'n reserveteam maar hoor.
Laat jouw team(s) maar eens zien.
Xbox man.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:31 schreef Michaelvanb het volgende:
Geluidssysteem, speel je op pc/ps3/xbox?
nou danquote:
Iedereen die op de PC speelt ongeveer.quote:
Ik ook zeldenquote:Op zondag 1 juli 2012 17:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik maak bijna nooit winst op de 750c packs
hoeveel coins heb je ?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kan ik hieraan verbeteren?
Ik dacht aan IF Gameiro / IF Remy / UP Benzema
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:35 schreef Michaelvanb het volgende:
ik hoop dat de tour een andere route gaat nemen.. rechtstreeks van een cliff
en ik speel meestal ps3 makker
Kandji - Koevermansquote:Op zondag 1 juli 2012 17:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
In totaal 73k, maar ik wil niet alles er doorheen rossen aan 1 spelerquote:
Hoe kom jij aan coins daarvoorquote:Op zondag 1 juli 2012 17:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
IF Henryquote:Op zondag 1 juli 2012 17:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
IF Menez/IF Remy/IF Gameiro/IF Henry?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In totaal 73k, maar ik wil niet alles er doorheen rossen aan 1 speler
Heb nog 73k hèquote:Op zondag 1 juli 2012 17:38 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan coins daarvoor
En vanavond clubs? Als je niet moet leren.
Kansloosquote:Op zondag 1 juli 2012 17:35 schreef Michaelvanb het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:35 schreef Michaelvanb het volgende:
Hier kan ik dus uit kiezen.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
IF Menez/IF Remy/IF Gameiro/IF Henry?
probeer ze gewoon allemaal uit en als ze niet bevallen verkoop je ze weer. En dan kan je ook nog dikke winst pakken.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hier kan ik dus uit kiezen.
Vind zelf Gemeiro erg goed, maar ik weet niet of zijn IF het waard is
Wat denken jullie dat de beste bang for buck is?
IF Remy is een beest.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hier kan ik dus uit kiezen.
Vind zelf Gemeiro erg goed, maar ik weet niet of zijn IF het waard is
Wat denken jullie dat de beste bang for buck is?
Oke bedankt. Mijn Olejnik 352 staat er voor 150 bin op!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
White staat erop voor 4k start, 5k bin.
Netjes,bedankt!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke bedankt. Mijn Olejnik 352 staat er voor 150 bin op!
doe maar niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ga wel verder met packs kopen op de pc ipv xbox.
Dan kan ik af en toe eens een puush sturen
Je eigen grap meteen uitleggenquote:Op zondag 1 juli 2012 17:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/5346
Wat een baas (de naam)
Alleen als ik een IF'je heb hoor, rustig maarquote:
Dat zei ik ook maar toen kreeg ik Danilinho dus daar moest ik ook een puush van makenquote:Op zondag 1 juli 2012 17:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Alleen als ik een IF'je heb hoor, rustig maar
Het was niet eens een grapquote:
Gewoon foto's met je telefoon maken man, hele topic vol met plaatjes hierquote:Op zondag 1 juli 2012 17:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ga wel verder met packs kopen op de pc ipv xbox.
Dan kan ik af en toe eens een puush sturen
Da's kut. Dan moet ik weer helemaal in gaan loggen op mijn mobiel op fok enzoquote:Op zondag 1 juli 2012 17:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon foto's met je telefoon maken man, hele topic vol met plaatjes hier
Als je een iPhone hebt gewoon met imgur app uploadenquote:Op zondag 1 juli 2012 17:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Da's kut. Dan moet ik weer helemaal in gaan loggen op mijn mobiel op fok enzo
Nee joh, de CPUquote:Op zondag 1 juli 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb nog 73k hè
Ik wil best clubben vanavond, maar wel met Walm erbij, of een andere ANY
ja want dat kan niet op een androidquote:Op zondag 1 juli 2012 17:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je een iPhone hebt gewoon met imgur app uploaden
Ik weet niet of dat kan, dus daarom praat ik alleen over wat ik weetquote:
Ik heb een blackberryquote:Op zondag 1 juli 2012 17:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je een iPhone hebt gewoon met imgur app uploaden
Dan baal je.quote:
ja dat kan gewoon.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat kan, dus daarom praat ik alleen over wat ik weet
Eerst uit FUT gaan, dan pas je xbox uitzettenquote:Op zondag 1 juli 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom sta ik altijd 'ingelogd' als ik net op de xbox heb gespeeld, en vervolgens de web app opstart.
Gezeik.
thank youquote:Op zondag 1 juli 2012 17:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerst uit FUT gaan, dan pas je xbox uitzetten
Daarom heeft hij er ook eentjequote:
Jongens ook?quote:
Deze kerel snapt wat de deal is!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom heeft hij er ook eentje
Hosselmedium, jeweets!
Bullshit man.quote:
Blackberry gebruiker zekerquote:
SKyrim toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is een hele oude mop. Denk niet dat het echt gebeurd is. Net als dit:
[ afbeelding ]
Dat staat er tochquote:
Ik keek alleen het eerste plaatje omdat ik het vervolg al weet maar wist niet meer welk spel en waarom lezen als ik het kan posten en dan een antwoord krijgquote:
Ja maar wat is het voor bullshit dat alleen meisjes een Blackberry hebben?quote:
nu online proberen!quote:
Egt hea :Squote:Op zondag 1 juli 2012 18:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar wat is het voor bullshit dat alleen meisjes een Blackberry hebben?
Dat is gewoon een feit ja.quote:
Zijn die prijzen weer zo gestegen ja? Ik heb echt heel lang getrade met Eredivisie silvers en de laatste maanden was het allemaal geen zak meer waard en toen ben ik ermee gestopt.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
Fer voor 1K bindie krijg ik wel voor 3K weg ook al is het 5-2-2-1
Zakelijk wordt het ook nog gebruikt volgens mijquote:
Ja, zonet Fernandez verkocht voor 3K en Altidore 3-5-2 voor 2K. Prijzen van veel spelers zijn weer gestegen.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn die prijzen weer zo gestegen ja? Ik heb echt heel lang getrade met Eredivisie silvers en de laatste maanden was het allemaal geen zak meer waard en toen ben ik ermee gestopt.
nee niet echtquote:Op zondag 1 juli 2012 18:10 schreef marcie216 het volgende:
De meisjes op vmbo zijn meestal wel het lekkerst
Nee, 3 meter plamuur op de kop, nee dank je.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:10 schreef marcie216 het volgende:
De meisjes op vmbo zijn meestal wel het lekkerst
Het is niet te hopen dat hij dat allemaal heeft opgegeten/gedronken. Als ik 2 Monsters drink dan word ik al druk ook al ben ik dat uit mezelf niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is een hele oude mop. Denk niet dat het echt gebeurd is. Net als dit:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
boh geile wijven hoor damnquote:Op zondag 1 juli 2012 18:14 schreef marcie216 het volgende:
Achja, ieder zijn smaak.
Denk je dat Yolanthe, dat meisje in de OP, en nog meer schoonheden allemaal havo of vwo hebben gedaan?
Yolante is een ander voorbeeld. Dat meisje in de OP zeg ik omdat ik haar naam niet weetquote:Op zondag 1 juli 2012 18:15 schreef vandermar het volgende:
Ik zie nergens een Yolanthe in de OP maar ok.Tevens zijn een paar ook geen goede sample.
Ondanks de ongelukkige zinsconstructie kan je toch wel zien dat hij het had over Yolanthe en de OP chick..quote:Op zondag 1 juli 2012 18:15 schreef vandermar het volgende:
Ik zie nergens een Yolanthe in de OP maar ok.Tevens zijn een paar ook geen goede sample.
VWO?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:17 schreef marcie216 het volgende:
Jullie zeggen dat VWO meisjes niet knap zijn. en dat ze te veel make-up gebruiken. Dat is ook niet eerlijk want lang niet iedereen doet dat.
Hoezo? het is gewoon een opsomming. Hier, daar en daarboven?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ondanks de ongelukkige zinsconstructie kan je toch wel zien dat hij het had over Yolanthe en de OP chick..
Over het algemeen hebben vmbo hun kop vol met cement en is dat bij vwo veel minder. Dat is mijn beeld van de middelbare school en zo was het beeld op mijn school ook.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben vmbo hun kop vol met cement en is dat bij vwo veel minder. Dat is mijn beeld van de middelbare school en zo was het beeld op mijn school ook.
Pics. Ik heb op 3 middelbare scholen gezeten en daar was het gewoon zo:quote:Op zondag 1 juli 2012 18:20 schreef marcie216 het volgende:
Bij mij valt het mee hoor. Op havo en vwo zitten ook gewoon heel veel meiden met te veel make up.
Een vriendin van mij, die zit op vwo en heeft dat niet?
Hier valt het wel mee!quote:Op zondag 1 juli 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pics. Ik heb op 3 middelbare scholen gezeten en daar was het gewoon zo:
VMBO: cement
HAVO: stuk minder cement, meer natuurlijk
VWO: ook wel plamuur maar vrij weinig op een enkeling na.
quote:Op zondag 1 juli 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Havo meisjes zijn gewoon de tussenweg meestal
quote:Op zondag 1 juli 2012 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
Lloris
Richards - King - Gallas - Vermaelen - Evra
Lennon - Essien
Walcott - Hernandez - Young1-5 verloren.
Nog nooit zo'n tyfuspauper gezien. Denk je nog even een leuk potje te gaan doen.
Oh, en ik ben de zoon van een hoer, mijn pa is alcoholist, ik moet vroeg dood en hij is de beste en zit meerdere malen per week in mijn moeder. Fijn. Na de 1-2 mocht 'ie het uitzoeken.
VMBO dusquote:
stoerquote:Op zondag 1 juli 2012 19:00 schreef Toefjes het volgende:
VMBO meisjes kun je nog wijsmaken dat wanneer ze niet pijpen ze een bekeuring kunnen krijgen. Al is mijn categorie tegenwoordig in het avondonderwijs te vinden
meer coins voor jouquote:Op zondag 1 juli 2012 19:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hahaha![]()
Ik sta 7-0 voor op zo'n gast. Hij gaat de bal achterin rondtikken... ik onderschep 2x de bal, 9-0. Nu maakt hij eigen dolpunten
quote:
quote:
Ik vind die IF eigenlijk niet zo goed.Het is dan ook een waardeloze upgrade.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
Ik ga Pepe kopen ipv David Luiz, David Luiz kan mij echt niet bekorenPepe heeft net iets minder snelheid maar is verdedigend veel sterker.
Dan gooi ik Pique centraal ipv Lucio omdat ik Lucio graf vind en kan IF Lopez op goal.
Imo is Bale de perfecte 3-5-2 LM, maar goed..quote:Op zondag 1 juli 2012 19:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet alleen kwa goals maar ook kwa het aantal assists.
Volgens mij staan ze er allemaal in hoor. Ik kijk niet bij PS3 trading, maar in de player database. Daar krijg je vrijwel alle spelers eruit.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
Jammer dat ultimatedb niet alle bronzes erin heeft staan. Moet ik ze toch nog zelf opzoeken.
Waarom word jij geen columnist? Ga lekker een website bouwen en artikelen schrijven over voetbal. www.rasmuslindgren.nlquote:Op zondag 1 juli 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Imo is Bale de perfecte 3-5-2 LM, maar goed..
__
Ik zou mijn nieuwe pareltje nog posten als ie af was.
Kou
Al vind ik 'm zelf minder dan de eerste.
iddquote:Op zondag 1 juli 2012 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze er allemaal in hoor. Ik kijk niet bij PS3 trading, maar in de player database. Daar krijg je vrijwel alle spelers eruit.
Van Lopez? Stats zijn wel wat beter, zo'n 3 punten per onderdeel en dat is veel voor een keeper.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind die IF eigenlijk niet zo goed.Het is dan ook een waardeloze upgrade.
Nee, Pepequote:Op zondag 1 juli 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Lopez? Stats zijn wel wat beter, zo'n 3 punten per onderdeel en dat is veel voor een keeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |