Oh ja,je moet je foto`s eerst in een album zetten,vind ik altijd zo`n gedoequote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:03 schreef Mylene het volgende:
[ [url= url plaatje ]afbeelding[/url] ] en dan zonder spaties of gewoon de code kopieren van tinypic
Als dat niet werkt: Bij Albert Heijn hebben ze van het merk HG speciale tuintegelreiniger voor groene aanslagquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:52 schreef Cat22 het volgende:
Tuindoek gekocht!Die met het bruggetje.
![]()
Ze hadden nog diverse soorten, zelfs de koeien, maar daar zouden mijn katten van in de war kunnen raken.![]()
En verder schoonmaakazijn met lavendelgeur (a la oma weet raad: zouden die de groene aanslag van mijn tuintegels verwijderen?), M&Ms in rwb en oranje (olee!) en wat pennen.
Lukt het niet om ze hier te plaatsen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:14 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Oh ja,je moet je foto`s eerst in een album zetten,vind ik altijd zo`n gedoe![]()
Nou ja,er staat al een foto van de krabpaal op
2 oplossen in een bodempje water en hier je nagels een 15 minuten in laten weken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:01 schreef AnnaStesia het volgende:
Geen gebittabletten gevonden(was ook wel nieuwsgierig naar de werking op mijn nageltjes,tips??) wel SCRUBZOUTgelijk 2 potten meegenomen
![]()
En een krabpaal en zachte deken voor mijn kittens![]()
En sneakersokjes
totaal 15 euro nog wat (betaal je normaal alleen voor de krabpaal!)
Ik zie ze wel tegenwoordig overal opduiken zoals bij de Aldi, maar volgens mij nog niet bij de Action?quote:
Heb ik ook wel eens gebruikt (de blonde versie) en werkte prima. Nu de iets duurdere 10-minutenversie van ik ben te ongeduldig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:50 schreef WinnieWana het volgende:
Ben nu de haarverf van 1.59 aan het proberen. Twee pakjes gekocht want lang haar. Normaal gesproken ben ik bij de kruidvat etc ongeveer 15 euro kwijt en dan koop ik de aanbiedingen. Nu dus voor 3.20
Oh oke. Ik weet dat ze wel eens 'vakantie artikelen' verkopen ..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zie ze wel tegenwoordig overal opduiken zoals bij de Aldi, maar volgens mij nog niet bij de Action?
oehhhhh morgen naar de action!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:56 schreef Miendientje het volgende:
Iemand deze al in het echt gezien?
[ afbeelding ]
¤2,69
Zijn horloges die je zo om je amd klikt (net als die armbanden vroeger. Ziet er best leuk uit op het plaatje en voor die prijs is het wel leuk om meerdere kleurtjes te halen.
Hoe noem je dat ook al weer? Dat iets nogal voor de hand ligt? Dat bijv zwart zo donker is. Of een vrouw die geen geduld heeft? 1 of ander duur woord. Denk denk...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gebruikt (de blonde versie) en werkte prima. Nu de iets duurdere 10-minutenversie van ik ben te ongeduldig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |