ik heb gister nicklas verslagen met dik 2000 punten op een driftbaanquote:Op maandag 2 juli 2012 12:16 schreef dreamzk het volgende:
Wordt er bij Forza nog een beetje gewerkt aan de Rival mode? Voordat jullie allemaal verslaafd raakten was het elke keer alleen Pierre en ik en dat wat deprimerend voor mij. Rij ik mijn allerbeste ronde en versla ik Pieter, kom ik uur later online, heeft hij er 3 seconden afgereden
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:16 schreef dreamzk het volgende:
Wordt er bij Forza nog een beetje gewerkt aan de Rival mode? Voordat jullie allemaal verslaafd raakten was het elke keer alleen Pierre en ik en dat wat deprimerend voor mij. Rij ik mijn allerbeste ronde en versla ik Pieter, kom ik uur later online, heeft hij er 3 seconden afgereden
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef Michhas het volgende:
Jullie hebben geluk dat ik Forza niet heb.
nou ik hoor andrs van hele veel vrouwen dat ik egt goed kan rijden hor xD ha ha do jou ketsj my dreftquote:Op maandag 2 juli 2012 14:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij een brommobiel nog niet eens veilig de straat over krijgen.
Hoeveel events heb je al afgerond? Ben gister weer verder gegaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik had seizoen 10 binnen een week klaar, daarna nooit meer season gereden. Je begint weer bij seizoen 1 met iets andere races, maar het concept blijft exact hetzelfde. Ik ben de events gaan afwerken, want wat je in Season Play speelt heeft vaak niks te maken met het afwerken van de events.
doe ff normal man :squote:Op maandag 2 juli 2012 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
Clean lap over de nurburgring eerste in rivals waddap
Poe,heb alle Asian events nu gedaan en een groot deel European..zit op 31,5% geloof ikquote:Op maandag 2 juli 2012 15:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoeveel events heb je al afgerond? Ben gister weer verder gegaan.
Heb pas 10 a 15 vinkjes.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Poe,heb alle Asian events nu gedaan en een groot deel European..zit op 31,5% geloof ik
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb rundervinken in de koelkast liggen voor vanavond
Hoezo? Dan lijkt het toch niet meer op de seriequote:Op maandag 2 juli 2012 16:56 schreef Pixell het volgende:
Walking dead episode 2 gespeeld, op zich wel vet gedaan, al mag er van mij af en toe iets meer tempo in het spel
Waar verhaal.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoezo? Dan lijkt het toch niet meer op de serie
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoezo? Dan lijkt het toch niet meer op de serie
Zucht...quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef KneusTeun het volgende:
Morgen aanmelden samen met de vrouw voor open water duik cursus.
Mensen hier met padi? tauch? (it's in the name)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |