Misschien is dit wel een te hoge standaard?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel ja, dan heb ik net zoals Stef geen standaard nodig
Stef heeft geen standaard hequote:Op woensdag 4 juli 2012 15:15 schreef Pixell het volgende:
[..]
Misschien is dit wel een te hoge standaard?dat kan ook nog ..
Huh? Je bent gisteren naar buiten geweest en het was niet eens om naar Duitsland te gaan?quote:
Weet je.. Bij de Winkel van Sinkel, had ik het idee dat ik jou zag man. Precies dezelfde kop en dezelfde sikquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Huh? Je bent gisteren naar buiten geweest en het was niet eens om naar Duitsland te gaan?
I call HOAX!
Thanks man. Mn huisje bevalt erg goed! Kan et goed vinden met mn huisgenoten dus dat is ook prettig, en mijn werk zit om de hoek dus kan goed hard uitslapen elke dag.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeker.
En Frank, gefeliciteerd ouwe alcoholist. Hoe bevalt je nieuwe casa?
Je hebt me nog nooit in het echt gezien manquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet je.. Bij de Winkel van Sinkel, had ik het idee dat ik jou zag man. Precies dezelfde kop en dezelfde sik![]()
Gelukkig nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit in het echt gezien man
Gelukkig niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Heb toch je foto gezien op FB kutje
Foto's zeggen zo weinigquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Heb toch je foto gezien op FB kutje
Je snapt dequote:
Ja maar dan zie je toch iets?quote:
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is bang van me, hij ontwijkt me te allen tijde
Zou best kunnen ja, volgens mij heeft ie het ook over een gewone meet gehadquote:
Ik snap jou niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je snapt deniet
?
[..]
Ja maar dan zie je toch iets?
[..]
Dat zal het zijn jaAh heeft KK het al meerdere malen over een nieuwe meet gehad
Dat mag, dat gevoel heb ik met meerdere users hierquote:
Je bedoelt: dat gevoel hebben meerdere users met mij?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat mag, dat gevoel heb ik met meerdere users hier [ afbeelding ]
Daar zat ik op te wachten iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:30 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je bedoelt: dat gevoel hebben meerdere users met mij?
Holy shit. Letterlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
Kwam net een gast op Facebook tegen die een nieuwe tattoo heeft gezet.... van een worstenbroodje....
Ziet er naar mijn mening meer uit als een drol.
[ afbeelding ]
Net als de Padi serie tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |