SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Awww yeahquote:Op zondag 1 juli 2012 14:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is juist uber. Dat betelemd dat je imuunsysteem te goed werkt.
Deze man.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
nope, nog steeds unter, die ubermenschen hebben die bevestiging niet nodigquote:Op zondag 1 juli 2012 14:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nope, nog steeds unter, die ubermenschen hebben die bevestiging niet nodig
Er is niks ubers aan iets waardoor je minder kan zien en ruiken, 2 belangrijke zintuigen bij de jacht en dus untermenschen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niets bevestiging.Het is een feit.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nope, nog steeds unter, die ubermenschen hebben die bevestiging niet nodig
Haha, alsof dat wat uitmaakt als je aids of kanker hebt. Hooikoorts mensen verslaan die ziektes zonder slag of stoot.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Er is niks ubers aan iets waardoor je minder kan zien en ruiken, 2 belangrijke zintuigen bij de jacht en dus untermenschen.
oke een feit dat je overgevoelig bent.quote:
Ja, totdat je een tumorr hebt.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke een feit dat je overgevoelig bent.
maar overgevoelig is meestal een negatief iets, zeker bij een imuunsysteem, het is niet voor niets een allergie.
een tumor is opgebouwd uit eigencellen, eigen cellen met eigen anti-genen, die niet als kwaadaardig worden herkend door de wittebloedcellen (WBC), en omdat de WBC deze dus als lichaamseigen beschouwt zal hij dit niet afbreken, waardoor de wildgroei van cellen door gaatquote:
Ja, als je immuunsysteem zwak is.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
een tumor is opgebouwd uit eigencellen, eigen cellen met eigen anti-genen, die niet als kwaadaardig worden herkend door de wittebloedcellen (WBC), en omdat de WBC deze dus als lichaamseigen beschouwt zal hij dit niet afbreken, waardoor de wildgroei van cellen door gaat
Er is veel research dat aantoont dat mensen met allergieen (niet te veel) minder kans hebben op kanker en andere ernstige ziektes.quote:
Wanneerquote:Op zondag 1 juli 2012 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mimi volgende week Anderson Silva vs Chael Sonnen daar blijf ik voor wakker
als u het zegt, maar toch is allergie ook een ziektequote:Op zondag 1 juli 2012 15:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er is veel research dat aantoont dat mensen met allergieen (niet te veel) minder kans hebben op kanker en andere ernstige ziektes.
Eerder een minimale ergernis.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als u het zegt, maar toch is allergie ook een ziekte
Nice.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:01 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)urt_langs_tt_in.html
quote:Since the 1950s, scientists have drawn three conclusions about the relation between allergies and cancer: Compared with people who don’t have allergies, allergy sufferers have (1) a higher risk of cancer, (2) a lower risk of cancer and (3) the same risk of cancer.
Als dat geen neuken wordquote:Op zondag 1 juli 2012 16:24 schreef Bozz187 het volgende:
Fucking chill... rij je al met 110 over de veluwe krijg je ook opeens nog 4 boze negers strak achter je rijden
kom ook fifaquote:Op zondag 1 juli 2012 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie heeft de poule eigenlijk gewonnen?
Titty denk ik?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie heeft de poule eigenlijk gewonnen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | 1.(1) Tamara 2525+0 Bekijk voorspelling 2.(2) jos 2140+0 Bekijk voorspelling 3.(4) Stef 2115+95 Bekijk voorspelling 4.(3) teun 2095+0 Bekijk voorspelling 5.(5) Nick 2070+75 6.(6) Niels 2040+95 Bekijk voorspelling 7.(7) Michje 1835+75 Bekijk voorspelling 8.(8) Alexander 1740+0 Bekijk voorspelling 9.(9) Bob 1665+0 Bekijk voorspelling 10.(10) Gertjan 1645+75 Bekijk voorspelling 11.(12) Daan 1485+95 Bekijk voorspelling 12.(11) Tauch 1460+0 Bekijk voorspelling 13.(13) Maurice 1175+0 Bekijk voorspelling |
Als je nauwelijks online bentquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 02:09 schreef KoningStoma het volgende:
Er zijn blijkbaar al 3 nieuwe futurama afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Nauwelijk online? Ik was alleen maar online, maar jij was druk met Forza.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je nauwelijks online bent
Heerlijk geForza'd![]()
Ik heb trouwens alles opnieuw geïnstalleerd en mijn router gereset gisteren, daarna heb ik die glitch niet meer gehad. Hopelijk is het nu verholpen en kan ik weer echt meeracen
Heb je wel even online zien floepen, maar je bleef hangen op het Dashboard. Stuur dan een invite ofzo joekelquote:Op maandag 2 juli 2012 09:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nauwelijk online? Ik was alleen maar online, maar jij was druk met Forza.
Ik heb Gears, Forza en MW3 gespeeld! Dat je geen melding kreeg dat ik ook Forza speelde.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je wel even online zien floepen, maar je bleef hangen op het Dashboard. Stuur dan een invite ofzo joekel
Ik heb die meldingen uit staan, ik heb meestal 20+ mensen online en dan wordt je echt gek van die berichtjes steeds.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik heb Gears, Forza en MW3 gespeeld! Dat je geen melding kreeg dat ik ook Forza speelde.
Ik ben nog niet aan de rivalmode begonnen, eerst de career maar eens een eindje spelen zodat ik alle banen weer kenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:16 schreef dreamzk het volgende:
Wordt er bij Forza nog een beetje gewerkt aan de Rival mode? Voordat jullie allemaal verslaafd raakten was het elke keer alleen Pierre en ik en dat wat deprimerend voor mij. Rij ik mijn allerbeste ronde en versla ik Pieter, kom ik uur later online, heeft hij er 3 seconden afgereden
Zit nog steeds in seizoen 10quote:Op maandag 2 juli 2012 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan de rivalmode begonnen, eerst de career maar eens een eindje spelen zodat ik alle banen weer ken
Ik heb een paar dagen geleden nog je viper challenge verpulverd met 1/10 seconde.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:16 schreef dreamzk het volgende:
Wordt er bij Forza nog een beetje gewerkt aan de Rival mode? Voordat jullie allemaal verslaafd raakten was het elke keer alleen Pierre en ik en dat wat deprimerend voor mij. Rij ik mijn allerbeste ronde en versla ik Pieter, kom ik uur later online, heeft hij er 3 seconden afgereden
Na seizoen 10 schijnt het dat je weer bij seizoen 1 begint wel met andere races dan.quote:
lol samequote:Op maandag 2 juli 2012 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werd gewoon wakker van het luchtalarm
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werd gewoon wakker van het luchtalarm
Nee man, hockeyseizoen is afgelopen en deze boy heeft nog tentamens deze week waar ik nog voor moet lerenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hele weekend gewerkt en daarna gezopen dus had het verdiend. Nog hockey chicks gebatst Natte?
Hier was zo'n hockeyfeest Relight my fire ofzoiets. Was een zo'n chick uit Alkmaar met een overdosis GHB naar het ziekenhuis gebrachtquote:Op maandag 2 juli 2012 12:31 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nee man, hockeyseizoen is afgelopen en deze boy heeft nog tentamens deze week waar ik nog voor moet leren
lol! GHB is wel een beetje triest, gooi er dan gewoon veel drank in.. Maar hier heb je bijna alleen maar jeugdfeesten en al die chicks zijn dan gemiddeld 5jaar jongerquote:Op maandag 2 juli 2012 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hier was zo'n hockeyfeest Relight my fire ofzoiets. Was een zo'n chick uit Alkmaar met een overdosis GHB naar het ziekenhuis gebracht. Wel veel sletjes in de stad
Regel volgend jaar ook met een team naar weert komen. Is ieder jaar zelfs een team uit Friesland is er ieder jaar bijquote:Op maandag 2 juli 2012 12:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
lol! GHB is wel een beetje triest, gooi er dan gewoon veel drank in.. Maar hier heb je bijna alleen maar jeugdfeesten en al die chicks zijn dan gemiddeld 5jaar jongeren 9/10 moeten wij gewoon achter te bar staan helpen
Ik ben al te oud voor die teams, zijn A-teams, dus dat is 16-18jaar ofzoquote:Op maandag 2 juli 2012 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Regel volgend jaar ook met een team naar weert komen. Is ieder jaar zelfs een team uit Friesland is er ieder jaar bij. GHB is ook beetje sneu snap überhaupt niet dat je je eigen drugs weg gaat geven aan random mensen
Ja dat kan toch prima gaan we samen achter de chi meiden aan daar en een beetje bier hakkenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:52 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ben al te oud voor die teams, zijn A-teams, dus dat is 16-18jaar ofzoOf wij moeten met heren 1 als "begeleiders" komen
Wat een ventquote:Op maandag 2 juli 2012 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat kan toch prima gaan we samen achter de chi meiden aan daar en een beetje bier hakken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | POSITIE SPELERSNAAM PUNTEN 1.(3) Stef 2786+671 Bekijk voorspelling 2.(1) Tamara 2556+31 Bekijk voorspelling 3.(6) Niels 2370+330 Bekijk voorspelling 4.(2) jos 2155+15 Bekijk voorspelling 5.(5) Nick 2108+38 6.(4) teun 2096+1 Bekijk voorspelling 7.(7) Michje 1970+135 Bekijk voorspelling 8.(9) Bob 1915+250 Bekijk voorspelling 9.(8) Alexander 1866+126 Bekijk voorspelling 10.(10) Gertjan 1775+130 Bekijk voorspelling 11.(12) Tauch 1686+226 Bekijk voorspelling 12.(11) Daan 1610+125 Bekijk voorspelling 13.(13) Maurice 1175+0 Bekijk voorspelling |
Die heeft het EK ongeveer net zoveel gescoord als in het afgelopen seizoen.quote:
Dan sta ik nog steeds 3e met mijn bazenvoorspellingquote:Op maandag 2 juli 2012 13:46 schreef Cliffy het volgende:
Bij Niels gaan er nog 250 punten af omdat Torres dus topscorer is ipv Balotelli
En ik ook, want ik ben een man en blank dus heb ik alle rechten jaquote:Op maandag 2 juli 2012 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan sta ik nog steeds 3e met mijn bazenvoorspelling
Ha-ha en die knullies hier denken dat ze verstand van voetbal hebbenVanaf nu af aan heeft alleen Stef recht om te zeuren over voetbal
Ik had seizoen 10 binnen een week klaar, daarna nooit meer season gereden. Je begint weer bij seizoen 1 met iets andere races, maar het concept blijft exact hetzelfde. Ik ben de events gaan afwerken, want wat je in Season Play speelt heeft vaak niks te maken met het afwerken van de events.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Na seizoen 10 schijnt het dat je weer bij seizoen 1 begint wel met andere races dan.![]()
Ik zit nu in seizoen 10 race 2/27
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |