quote:Op zondag 1 juli 2012 02:35 schreef BasvB het volgende:
In Brugges, na die film mag je Colin Farrell pas echt
quote:Op zondag 1 juli 2012 03:36 schreef raptorix het volgende:
Kentucky Fried Movie en attack of the killer tomatoes.
Omdat het goede films zijn?quote:Op zondag 1 juli 2012 04:00 schreef Sylvana het volgende:
Hmm van de films die tot nu toe gepost zijn heb ik alleen The Truman Show gezien
Het zou ook leuk zijn als je erbij zet WAAROM je die film gezien moet hebben
Juist! Voordat ik In Bruges had gezien wist ik het zo net nog niet, maar daarna. Fan gaat te ver, maar ik mocht hem wel op slag een flink stuk meer.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:35 schreef BasvB het volgende:
In Brugges, na die film mag je Colin Farrell pas echt
Um, Pirates of the Caribean, alles van Quintin Tarantino, The Green Mile, Blade, Saving Private Ryan, Pearl Harbour, Slumdogg Miljonaire, maar ook romantische vrouwenfilms en Nederlandse films zoals Komt een vrouw bij de dokter, de Gelukkige huisvrouw, Turks Fruit etc.quote:Op zondag 1 juli 2012 04:34 schreef TimMer1981 het volgende:
Laten we eerst maar eens beginnen met welke films JIJ gezien hebt en goed vond, kunnen we daar op inhaken. Ik verwacht een aardige lijst, aangezien je "best wel een filmliefhebber" bent.
Blues Brothers: Een échte klassieker, ook al hou je niet per sé van blues, deze film kan ik 2000x zien en nog blijft hij goed.quote:Op zondag 1 juli 2012 04:00 schreef Sylvana het volgende:
Hmm van de films die tot nu toe gepost zijn heb ik alleen The Truman Show gezien
Het zou ook leuk zijn als je erbij zet WAAROM je die film gezien moet hebben
Is zeker de moeite waard, die zou ik het meest aanraden, staat ook hoog in de imdb lijst enz. Doen dusquote:Op zondag 1 juli 2012 15:14 schreef Sylvana het volgende:
American Beauty klinkt wel als een film die ik leuk kan vinden iig
Middle of the road dus; zou ik geen filmliefhebber noemen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Um, Pirates of the Caribean, alles van Quintin Tarantino, The Green Mile, Blade, Saving Private Ryan, Pearl Harbour, Slumdogg Miljonaire, maar ook romantische vrouwenfilms en Nederlandse films zoals Komt een vrouw bij de dokter, de Gelukkige huisvrouw, Turks Fruit etc.
Heb een brede smaak dus
Ik bedoelde het meer in de zin dat ik films kijken wel een leuk tijdverdrijf vindquote:Op zondag 1 juli 2012 17:22 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Middle of the road dus; zou ik geen filmliefhebber noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |