leuk !quote:Op zondag 1 juli 2012 12:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jammer van de kettingDe rest vind ik wel leuk
[ afbeelding ]
Pull&Bear
H&M
Sacha
Oh, ketting draag ik eigenlijk altijd. Haha. Ik "zie" hem niet eens.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen gezicht dit.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pull&Bear
H&M
Sacha
Zijn gewoon de feiten.quote:
het is een feit dat je geen gezicht zietquote:Op zondag 1 juli 2012 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Spreek iig voor jezelf.
Ik vind dat het er goed uit ziet
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is een feit dat je geen gezicht ziet
kleding is niks mis mee imho
Goede feedback!quote:
Shirt is tof. Vooral voor de dames een leuke winkel P&B.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pull&Bear
H&M
Sacha
Geen gezicht.quote:
Lelijk broekje met die naden zo.quote:
Ik vind het echt super! Ook gespierd lijkt zo... Daar wil ik ook wel een fotootje van zien! <3quote:
Welke naden?quote:
Dankjequote:Op zondag 1 juli 2012 19:37 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ik vind het echt super! Ook gespierd lijkt zo... Daar wil ik ook wel een fotootje van zien! <3
Bij je frontpockets.quote:
Hmm ja ik begrijp wat je bedoeld, vind het allemaal wel meevallen. Vond vooral de kleur mooi, draag normaal donkere broeken. Maarja ieder z'n smaak natuurlijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:56 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Bij je frontpockets.
Moet zeggen dat de pall mall aviator bij mij ook niet in de smaak valt..
Gelukkig wel, zou anders maar ook zo'n saai topic zijnquote:Op zondag 1 juli 2012 19:57 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Hmm ja ik begrijp wat je bedoeld, vind het allemaal wel meevallen. Maarja ieder z'n smaak natuurlijk.
Ja ik begin een beetje erg fan te worden van Supraquote:Op zondag 1 juli 2012 19:59 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Gelukkig wel, zou anders maar ook zo'n saai topic zijn.
Vind je sneakers daarintegen wel dope.
Ze hebben ook hele toffe sneakers, maar vaak ook wat gedurfd. Deze zijn dan weer flex maar toch bescheiden.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:00 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Ja ik begin een beetje erg fan te worden van Supra
JWZ R+R = backquote:Op maandag 2 juli 2012 00:17 schreef ChesterPerry het volgende:
Lelijke supra's die hele merk is verkankerd
Leuk haarquote:Op maandag 2 juli 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Overduidelijk dat ik niks te doen heb![]()
Haha die vlaggetjesquote:Op maandag 2 juli 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:10 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Proest
http://www.exactitudes.com/index.php?/series/detail/128
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2012 17:37:06 ]
Goed figuur.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Spang spangquote:Op maandag 2 juli 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hotquote:
Ik moest de deur uit om boodschappen te doen dus ik kon niet rond blijven lopen in m'n pyjama. Tevens zit dit ook gewoon lekkerquote:Op maandag 2 juli 2012 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom in zo'n outfit leren?
Is wel super mooi hoor, los daarvan
Sowieso Kim Kardashian.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Niet op hoerige types iig.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Want je valt meer op skitzofrenix types?
heb dezelfde tafels hier staanquote:
Heb ik al gedaan bij dat andere blousejequote:Op maandag 2 juli 2012 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Beauty!Maak spikes/studs vast op je kraag
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:31 schreef VeerEli het volgende:
Helaas heeft de zon mij zo'n 10 min geleden ineens verlaten:
[ afbeelding ]
Vind ik niet mooi.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:31 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de tattoo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:31 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Dat kanquote:
Vind je? Ben er juist erg blij meequote:
Zit je topje hier aan de bovenkant scheef of hoe zit dat in elkaar?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:31 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de hals bedoel je? Nee is gewoon een ronde hals, maar omdat ik één kant een stukje in het shortje heb gestopt zit het dus wat scheef. Had ik nog niet eens gezien trouwensquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zit je topje hier aan de bovenkant scheef of hoe zit dat in elkaar?Vind het wel een leuke combi alleen de bovenkant vind ik dus niet mooi zitten.
Dat broekjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:31 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw,quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:31 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar het leek alsof de bandjes wel weer recht zaten dus ik snapte het even nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bij de hals bedoel je? Nee is gewoon een ronde hals, maar omdat ik één kant een stukje in het shortje heb gestopt zit het dus wat scheef. Had ik nog niet eens gezien trouwens
Thanksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:22 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Wauw,Sowieso vind ik je tattoo prachtig (maar dat wist je al) en outfit is ook mooi, en en en je hebt een prachtig figuur! Ben je model toevallig?
Haha, doei.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:50 schreef Dagkaart het volgende:
En graag de foto van de achterkant, niks zo belangrijk om te zien of de kleren van achter er ook mooi uitzien!!
6 euro bij de Bershka, in de sale.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, maar het leek alsof de bandjes wel weer recht zaten dus ik snapte het even nietIk hou van zulke hemdjes
Bedoel je mij?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe kom je aan Bershka? En doe je aan sport? Je trapezius (bij je nek) lijken van een sport te komen.
Online, of zijn daar ook winkels van in Nederland?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bedoel je mij?
Hoe bedoel je, hoe kom je aan Bershka?
En nee, ik doe niet aan sport..
Jazekerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Online, of zijn daar ook winkels van in Nederland?
Ja de site ken ik, wist niet dat er winkels in Nl zaten. Heb op Tenerife toen een aantal shirts en broeken gekocht tijdens rebajas (korting). Mooi, fijn en niet heel duur.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jazekeren www.bershka.com is de website, je kan daar ook kleding bestellen maar ik geloof dat je moet betalen met een creditcard..
Oh oke, ja nog wel redelijk wat geloof ik, door het land heenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja de site ken ik, wist niet dat er winkels in Nl zaten. Heb op Tenerife toen een aantal shirts en broeken gekocht tijdens rebajas (korting). Mooi, fijn en niet heel duur.
Topper! Eens ff wat kopen. Leuk spul voor weinig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh oke, ja nog wel redelijk wat geloof ik, door het land heenIk ga altijd naar Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |