BAM!quote:
Ja volgens mij een all time highscore (binnen onze competities dan).quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:03 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Judith.
#25 Elzass - Judith_1973 / 745 - 240 Start: 05.07.2012 / Eind: 06.07.2012
Neem aan dat dit een HIGHSCORE is![]()
Ik had zo'n enorme mazzel met de letters dat het gewoon vernederend werd voor Judith, Sorry![]()
Zoveel geluk heb ik nog nooit gehad en judith speelde niet slecht. Maar alles viel op zijn plek.
[ afbeelding ]
Misschien ligt het aan mij, maar ik kan de spellen niet meer zien? Alleen tegen wie KeetB moet.quote:
Is nu opgelost als het goed is. Ik was aan het rommelen met het filter.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar ik kan de spellen niet meer zien? Alleen tegen wie KeetB moet.
Topquote:Op zondag 8 juli 2012 21:27 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Is nu opgelost als het goed is. Ik was aan het rommelen met het filter.
Bedankt hèquote:Op zondag 8 juli 2012 21:43 schreef AnneX het volgende:
Mijn laatste pot deze maand in de Juli competitie heb ik gewonnen van
![]()
![]()
![]()
van Djeep.
Het bleef spannend tot bijna het laatste woord, omdat ik het niet kon geloven.
Potje # 54 eindstand 372 - 430 : helemaal voor mij ! Twee punten.
Nog evenen dan maar weer wachten op de Aug. Comp.
Succes allemaal
Haha is Paars Beestje een ' zij'quote:Op zondag 8 juli 2012 22:35 schreef Cat22 het volgende:
Gewonnen van PBwfeud (tot mijn eigen grote verbazing) Zij bleef met slechte letters zitten terwijl ik met mijn laatste vier letters het uit kon spelen.
#118 PBwfeud- Cat-22 361-368
Ja.quote:
Zojuist koppelde ik Peace aan de verkeerde fokster !quote:Op zondag 8 juli 2012 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja.Je mentale beeld slaat nu 180 graden om?
Goed gespeeld en ik heb verkeerd geteld... Ik dacht dat je nog meer letters overhad en ik wel nog een beurt kreegquote:Op maandag 9 juli 2012 00:35 schreef MPG het volgende:
Ik heb match #79 van OA gewonnen.
Michel* - MPGFOK
384 - 405
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:03 schreef MPG het volgende:
#21 Elzass - MPGFOK is gisteren trouwens door crv gewonnen met 516 - 324
Natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 12:55 schreef Thomas B. het volgende:
Bijgewerkt!
Juli
Zouden jullie aub iets beter op willen letten met het doorgeven van matchnummers en de volgorde van scores? Ik ben wat fouten tegengekomen, zowel in de sheet als hier op het forum. Controleer iig voor de zekerheid je eigen potjes even.
Ik zou maar eens een hoogtestage gaan doen misschien helpt datquote:Op zondag 8 juli 2012 21:43 schreef AnneX het volgende:
Mijn laatste pot deze maand in de Juli competitie heb ik gewonnen van
![]()
![]()
![]()
van Djeep.
Het bleef spannend tot bijna het laatste woord, omdat ik het niet kon geloven.
Potje # 54 eindstand 372 - 430 : helemaal voor mij ! Twee punten.
Nog evenen dan maar weer wachten op de Aug. Comp.
Succes allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |