Gaaf!quote:
Hij doet een aantal best wel goed na, vooral Varys.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je aangeven wat dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:14 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Je mist wel erg veel (meer dan wat ontbrekende karakters) als je bij boek 3 begint, vooral door het overslaan van ACoK.
En aan wiens kant sta jij eigenlijk Ferry...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef FerryNL het volgende:
Dit las ik een andere topic. OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
[/spoiler]
Wat bedoel je daarmeequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:30 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En aan wiens kant sta jij eigenlijk Ferry...![]()
When you play the game of thrones, you win or you die!
Ik sta aan deze kant van dit topic. Ik vind het echt een super toffe seriequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef Khaleesi het volgende:
Je reactie leek tamelijk sarcastisch van aard
Mijn beeld was dat bijna alle verhaallijnen zijn aangepast of compleet anders zijn dan in het boek. Voor de serie maakt dat niet zoveel uit, maar ik denk dat als je de boeken wilt gaan lezen je anders belangrijke achtergrondinformatie mist. Waarschijnlijk is het 3e boek wel te volgen zonder deze informatie, maar ik vond het zelf veel toevoegen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:02 schreef chiren het volgende:
[..]
Kun je aangeven wat dan?
Mag ook in een PM evt
Ja beterschap voor Kit enzoquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:40 schreef Kirov het volgende:
Het heeft (gelukkig) geen gevolgen voor de productie van S3
Alsof hij dat leestquote:
quote:Tot onze spijt is de releasedatum van ‘Game of Thrones’ wegens een productiefout door de producent uitgesteld naar 10 augustus 2012. Zodra wij het artikel ontvangen, sturen we het direct naar u toe. Onze excuses voor de vertraging.
Bij de FRS hebben ze overigens ook een boek gebaseerd op de serie.quote:U heeft vandaag, woensdag 11 juli 2012, een e-mail ontvangen over de uitgestelde releasedatum van 'Game of Thrones'. Deze e-mail is per ongeluk naar u gestuurd. Onze welgemeende excuses hiervoor.
U kunt de verzonden e-mail als niet verzonden beschouwen. Er zit geen productiefout in de door u bestelde versie van 'Game of Thrones'.
Een boek gebaseerd op de serie? Werkelijk?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef Tweek het volgende:
Bij de FRS hebben ze overigens ook een boek gebaseerd op de serie.
Dat heet marketingquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Een boek gebaseerd op de serie? Werkelijk?
Wat een faalhazenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef Tweek het volgende:
In de Nederlandse DVD/Blu-ray uitgave wordt Bush er ook uitgehaald.
[..]
[..]
Een tijd geleden was het eerste seizoen in de aanbieding bij de mediamarkt, dus hij is al gewoon uitgegeven in Nederland hoor. Dan is dat iets wat ze nu veranderen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef Tweek het volgende:
In de Nederlandse DVD/Blu-ray uitgave wordt Bush er ook uitgehaald.
[..]
[..]
Van de serie, en anders helemaal niet!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef Gwywen het volgende:
The Art of Ice & Fire
Hopelijk komt er ook zo'n soort boek met afbeeldingen uit de serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |