Toevallig, ik zat gisteren nog de afleveringen van Skins te kijken waarin hij een gastrol heeftquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:46 schreef Khaleesi het volgende:
Er wordt geroddeld dat ook Mackenzie Crook gecast is voor seizoen 3, misschien als Vargo Hoat?
[ afbeelding ]
Ik herkende hem alleen maar van Pirates of the Carribean...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Toevallig, ik zat gisteren nog de afleveringen van Skins te kijken waarin hij een gastrol heeft.
April 2013.quote:
Ik herken hem ook voornamelijk van pirates en dan van een rolletje in finding neverland. Maar ik vind hem altijd wel iets geestigs hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:27 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik herkende hem alleen maar van Pirates of the Carribean...
IN OTHER NEWS: According to the website of Shepherd Management, Clive Russell has been cast in the role of Brynden The Blackfish Tully.
The English-born and Scottish-raised actor has appeared in many British television shows, including Coronation Street, Middlemarch, and Cracker. His film resume is just as lengthy, with him recently playing Captain Tanner in Sherlock Holmes: A Game of Shadows.
[ afbeelding ]
[..]
April 2013.
Ik weet niet waarom, maar die hoop ik er juist niet te zien. Ik vind hem er niet zo bij passen. En Kingdom of Heaven is juist echt een vette film! Hij is zeker niet perfect maar ik krijg er echt zo'n bepaald gevoel bij. Maar laten we daar niet verder over discussieren voordat we weer van het TO afdwalenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:57 schreef Luuksor het volgende:
Jammer ik hoopte nog steeds op Jeremy Irons. Zeker toen ik vandaag Kingdom of Heaven (kutfilm trouwnes) zag, hij was wel weer briljant in zijn rol..
Ik weet niet of je het weet hoor, maar Irons speelt de hoofdrol in de Borgias.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:57 schreef Luuksor het volgende:
Jammer ik hoopte nog steeds op Jeremy Irons. Zeker toen ik vandaag Kingdom of Heaven (kutfilm trouwnes) zag, hij was wel weer briljant in zijn rol..
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet hoor, maar Irons speelt de hoofdrol in de Borgias.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Helaas, je hebt Kingdom of Heaven op tv gekekenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:57 schreef Luuksor het volgende:
Je vergeet dat het hoofdpersonage wordt gespeeld door Orlando Bloom, die maar één gezichtsuitdrukking kent.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:58 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Helaas, je hebt Kingdom of Heaven op tv gekekenJa dan is ie ook zeker kut. Het origineel duurt namelijk meer dan een uur langer, er is zoveel uitgeknipt voor de bioscoopversie dat er geen enkel verhaal of emotie meer in zit... Zonde!
Jorah Mormont zat ook tegelijk met GoT in Downton Abbey, het een sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet hoor, maar Irons speelt de hoofdrol in de Borgias.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag hem ook opeens bij ma op tv in Downton Abbey. Toch vreemd om hem daar te zienquote:Op zondag 1 juli 2012 18:05 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Jorah Mormont zat ook tegelijk met GoT in Downton Abbey, het een sluit het ander niet uit.
Ik vind het jammer, want ik hoopte al sinds ik het eerste boek las (sorry dat ik boek zei) op Jeremy Irons in die rol.
quote:Met Crook ben ik natuurlijk wel blij, hoe kun je nou niet blij zijn met zo'n kop in je serie, ongeacht wie hij gaat spelen
EditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op zondag 1 juli 2012 18:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik zag hem ook opeens bij ma op tv in Downton Abbey. Toch vreemd om hem daar te zien
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Gwywen op 01-07-2012 19:50:58 ]
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:37 schreef Gwywen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
Ik heb ook Tom O'Sevens een paar keer horen vallen.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:49 schreef Saavedra het volgende:
Westeros.org meldde dat Crook sowieso niet de rol van Hoat heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |