Morgen is het 1 augustus?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:30 schreef DatBoss het volgende:
Hai,
Ik heb de HAVO ()gehaald, wel lekker, maar hoe zit het nou eigenlijk met de inschrijvingstermijn van de opleidingen? Moet dit voor 1 augustus (morgen
) of 1 september? gewoon iets waar ik weer eens geen ene duidelijkheid over heb ivm ontbreken decaan en ik niks kan vinden derover
Je loopt een maand voorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:30 schreef DatBoss het volgende:
Hai,
Ik heb de HAVO ()gehaald, wel lekker, maar hoe zit het nou eigenlijk met de inschrijvingstermijn van de opleidingen? Moet dit voor 1 augustus (morgen
) of 1 september? gewoon iets waar ik weer eens geen ene duidelijkheid over heb ivm ontbreken decaan en ik niks kan vinden derover
Doe het gewoon zó snel mogelijk! Wat is dat nou voor een vraag. Over 6 weken beginnen al weer de eerste lessen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:30 schreef DatBoss het volgende:
Hai,
seriously?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:59 schreef Rezania het volgende:
TS, schrijf je gewoon zo snel mogelijk in.En morgen is het trouwens 1 juli.
Ja, heb ik jarenlang voor op school gezeten om dat allemaal te leren. Ontzettend moeilijk, al die maanden.quote:
Ja, maar jij hebt VWO gedaan!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, heb ik jarenlang voor op school gezeten om dat allemaal te leren. Ontzettend moeilijk, al die maanden.
Nee, gewoon havo.quote:
lijkt me nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon havo.Maar misschien ben ik gewoon beter dan TS. :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |