quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Waarom houden flikkers niet gewoon van dit soort shit in plaats van die bloemetjes shit
Oh wacht nu ben ik weer een racistische klojo. Ik bedoel homo!
sommige vrouwen houden van bloemetjes shitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:43 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom neuk je niet gewoon een wijf!
das een grapje he
I have tryedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:43 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom neuk je niet gewoon een wijf!
das een grapje he
Ook goedquote:
Homo's ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
sommige vrouwen houden van bloemetjes shit
Ik heb het ook over wijven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
sommige vrouwen houden van bloemetjes shit
En ik weet nog steeds niet waarom ik ook weer single benquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:46 schreef debeterebob het volgende:
Aah een topic vol goede discussie weer![]()
Omdat je dan op 12 cm hakken in een lekker zwart jurkje mannen om je vingers kan winden, uiteraard.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik weet nog steeds niet waarom ik ook weer single ben!
Ik heb even contact gehad met DG en hij zij dat je negers nooit moet vertrouwenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te lief te zacht te knap?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel! Ik wel! Ik wel!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is dat hetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat je dan op 12 cm hakken in een lekker zwart jurkje mannen om je vingers kan winden, uiteraard.
ghehehe jij gaat 100% voor die koelkast he...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wel! Ik wel! Ik wel!![]()
Mag ik het zeggen?
Ahhhhh toe!
Het is zei. Negers niet vertrouwen, why notquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb even contact gehad met DG en hij zij dat je negers nooit moet vertrouwen
Ik denk niet dat DG dat bedoelt.quote:
Ja, zeg het eensquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wel! Ik wel! Ik wel!![]()
Mag ik het zeggen?
Ahhhhh toe!
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:50 schreef debeterebob het volgende:
Maar volgens de verhalen was het Bavariajurkje helemaal niet zo fijn en viel hij wat wijd; dan had je misschien beter een basic jurkje kunnen kopen
en wtf is dit. omdat ik heloef zijn"iets prives" hetzelfde trek als een verjaardagsfeestje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |