De afgelopen 3 weken was ik voornamelijk bezig met het overlijden van opa. De laatste twee dagen merk ik echter dat dit verschuift naar mijn ex. Komt ook omdat zij wel de leuke dingen doet en afleiding zoekt. Daarnaast heb ik het gevoel dat zij mij totaal niet meer mist en aan me denkt. Dit gevoel heeft meerdere oorzaken, 3,5 dag later reageren op een berichtje met als excuus dat ze geen tijd had en gedurende onze relatie was ze ook al minder bezig met mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:48 schreef Starphus het volgende:
Het zijn voor jou in principe twee rauwprocessen die voltooid moeten worden. Maak in ieder geval onderscheid tussen beide gevoelens van gemis. Beide zullen immers anders verwerkt moeten worden. Mocht het overlijden van je opa niet zwaar vallen maar was het enkel de trigger dat je je ex deed missen, dan moet je miss terug naar de denkpatronen die je had ontwikkeld voor zijn overlijden.
Waarom doe je jezelf zo ongelovelijk veel pijn man? Benader haar niet meer, Het is over en uit. Waarom zou je nog met haar willen whatsappen. En so be it dat ze over jou heen is. Denk eerst aan jezelf nu en dan aan de rest. Hoe hypocriet dit is. Wat ik gedaan heb toen het uit ging met mijn vriendin was haar van alles verwijderen. MSN, Whatsapp mobiel etc etc. Gewoon helemaal geen contact meer met haar zoeken enzo. Want hoezo heb ik het gevoel dat jij haar nog wel whatsapped, maar zij jou niet meer?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:05 schreef Pasoo het volgende:
[..]
3,5 dag later reageren op een berichtje met als excuus dat ze geen tijd had en gedurende onze relatie was ze ook al minder bezig met mij.
Ik heb haar 1 keer een berichtje gestuurd na 4 weken omdat het een bijzondere dag voor haar was. Dat was weer het eerste contact na de breuk. Vervolgens reageerde zij daar na 3,5 dag op en toen wel lang gesproken via whatsapp. Ik weet ook dat je gelijk hebt maar iets houd me tegen. Misschien omdat ik bang ben dat ze het negatief opvat terwijl dat niet mijn bedoeling is. Merkt iemand het als je diegene verwijderd hebt op whatsapp?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:10 schreef Sneaker92 het volgende:
[..]
. Want hoezo heb ik het gevoel dat jij haar nog wel whatsapped, maar zij jou niet meer?
De periode voor de breuk was ook niet meer leuk omdat ik merkte dat er dingen speelde. niet qua vreemd gaan maar steeds minder gevoelens. De behoeftes zijn gewoon uit elkaar gegroeid. Als we nu weer samen komen is er niks veranderd en gaat het ook niet werken. Wat dat betreft hoef ik haar ook niet meer terug. Ik ben alleen een zorgzaam type en ze heeft wel een geschiedenis. Dat zorgzame komt nu weer bovendrijven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:18 schreef Starphus het volgende:
Ik weer niet of je moet willen dat ze jou mist. Dat zou absoluut niet hoeven te beteken dat jullie bij elkaar terug komen. Het zal t nmi alleen maar moeilijker maken.
Ik heb ook wel de discipline om haar geen berichtjes te sturen. Ik check haar alleen wel continue op whatsapp om te kijken of ze online was om me vervolgens gek te maken met de gedachten met wie ze praat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:21 schreef bojan het volgende:
Waarom nummer verwijderen? Ik heb mijn ex haar nummer nog. en ben er ook over, gewoon de discipline hebben haar niet te sturen.
Nee, omdat de situatie voor de breuk niet is veranderd. En in de toekomst zie ik de situatie ook niet meer veranderen.quote:
Waarom haar whatsapp checken als je ze niet meer terug wilt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:37 schreef Sneaker92 het volgende:
Zodat die haar niet meer op whatsapp gaat checken en zich zelf zo gek te maken. Hij heeft wel de discipline om haar niet meer te benaderen maar niet te discipline om haar whatsapp te checken. Correct me if im wrong
Precies, uit het gesprek met haar ouders is ook naar voren gekomen dat ik niks fout heb gedaan of me iets valt te verwijten. Dat maakt het ook weer iets lastiger. Ze hebben zelf ook hun vraagtekens bij de breuk. We hebben ook afgesproken dat ik contact blijf houden met haar ouders, puur omdat het goed klikt. Dat contact houden is gewoon 1 keer in de paar maanden even laten weten hoe het gaat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:37 schreef Sneaker92 het volgende:
Zodat die haar niet meer op whatsapp gaat checken en zich zelf zo gek te maken. Hij heeft wel de discipline om haar niet meer te benaderen maar niet te discipline om haar whatsapp te checken. Correct me if im wrong
Nee, ik wil haar niet terug. De enige verklaring die ik zelf kan geven is dat ik me soms zorgen om haar maak. Ze heeft een medische geschiedenis en heeft zich al te vaak niks van de waarschuwingen aangetrokken. Heel misschien wil me gevoel haar op dit moment wel terug maar me verstand zegt dat het niet gaat werken omdat de situatie niet anders is. En in die periode voordat het uit ging voelde ik me ook niet goed alleen ben ik dat gevoel vergeten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:40 schreef bojan het volgende:
[..]
Waarom haar whatsapp checken als je ze niet meer terug wilt.![]()
Of is er iets dat TS met ons wil delen.
LOL! Precies hetzelfde is bij mij gebeurd. Het klikte niet echt tussen hen en mij waardoor ze haar vaak hebben opgezet tegen mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:44 schreef Sneaker92 het volgende:
Toch tof om te lezen dat het zo goed klikt tussen jou en haar ouders. Mijn ex heeft het uitgemaakt omdat haar ouders iets tegen mij hadden en zodoende hebben die ervoor gezorgt dat er een breuk is ontstaan...
Hoe hebben die ouders jullie tegen elkaar opgezet?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:48 schreef bojan het volgende:
[..]
LOL! Precies hetzelfde is bij mij gebeurd. Het klikte niet echt tussen hen en mij waardoor ze haar vaak hebben opgezet tegen mij.
Het klinkt hard, en snap best dat je je er zorgen over maakt maar je moet wel beetje aan jezelf denken man. En dat medische gedeelte is nu echt haar pakkie aan. Echter aan de hand van deze zin: (De enige verklaring die ik zelf kan geven is dat ik me soms zorgen om haar maak. Ze heeft een medische geschiedenis en heeft zich al te vaak niks van de waarschuwingen aangetrokken. ) kan ik je wel vertellen dat er zat andere meisjes zijn die verliefd op je zullen worden, puur omdat je je hart op de goeie plek hebt zitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:46 schreef Pasoo het volgende:
[..]
Nee, ik wil haar niet terug. De enige verklaring die ik zelf kan geven is dat ik me soms zorgen om haar maak. Ze heeft een medische geschiedenis en heeft zich al te vaak niks van de waarschuwingen aangetrokken. Heel misschien wil me gevoel haar op dit moment wel terug maar me verstand zegt dat het niet gaat werken omdat de situatie niet anders is. En in die periode voordat het uit ging voelde ik me ook niet goed alleen ben ik dat gevoel vergeten.
Ik maak me daar ook geen zorgen om. Voel me op dit moment alleen wel geïsoleerd. Dit komt onder meer doordat we plannen hadden om samen op vakantie te gaan. Dit gaat dus niet meer door waardoor ik straks twee weken vakantie heb terwijl al me vrienden wel op vakantie zijn en dit zijn net mijn enige vrije weken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:53 schreef Sneaker92 het volgende:
[..]
kan ik je wel vertellen dat er zat andere meisjes zijn die verliefd op je zullen worden, puur omdat je je hart op de goeie plek hebt zitten.
Kan je niet met werk overleggen, en vragen of je toch wel kan gaan werken?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:36 schreef Pasoo het volgende:
[..]
Ik maak me daar ook geen zorgen om. Voel me op dit moment alleen wel geïsoleerd. Dit komt onder meer doordat we plannen hadden om samen op vakantie te gaan. Dit gaat dus niet meer door waardoor ik straks twee weken vakantie heb terwijl al me vrienden wel op vakantie zijn en dit zijn net mijn enige vrije weken.
Ik kan het proberen, alles is echter al wel ingeroosterd. En wil eigenlijk ook wel me rust pakken omdat ik de weken erna ook ga werken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:40 schreef Sneaker92 het volgende:
[..]
Kan je niet met werk overleggen, en vragen of je toch wel kan gaan werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |