Dat is toch gewoon de Europese naam voor de XV-21 toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:50 schreef AnkeV het volgende:
Ik heb de upgradekit op mijn Neato XV-15 apparaten gezet en deze is super. De XV-25 gaat het dus nog beter doen, schat ik.
Nee, maar misschien zitten ze binnen of achter het huis.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:59 schreef lezzer het volgende:
Zie je ook die mensen die dan relaxt met een pils in de tuin zitten ipv zwoegend achter zo'n herriemaaier?
Dit topic gaat over stofzuigers, Kees, niet over grasmaaiers.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, maar misschien zitten ze binnen of achter het huis.
Ik heb zelf een gewone handgrasmaaier, gaat ook best. Scheelt me een abonnement op de sportschool.
En een postzegel gras?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, maar misschien zitten ze binnen of achter het huis.
Ik heb zelf een gewone handgrasmaaier, gaat ook best. Scheelt me een abonnement op de sportschool.
Misschien is de Klarstein Cleanrazor wat voor je, voor rond de 200 euro te koop, natuurlijk minder als een Neato of Roomba, maar doet goed zijn werkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:16 schreef Idioteque het volgende:
GroupOn heeft op dit moment een stofzuiger robot te koop (http://www.groupon.nl/dea(...)CRM_1_0_0_206&a=1646). Is dit een beetje een goed apparaat voor iemand die geen huisdieren, lange haren, etc. heeft?
Of moet je voor een beetje een knap apparaat toch echt wel minimaal 300 euro betalen?
De Cleanmate QQ2 was mijn vorige toestel, kan je zeggen dat de Klarstein heel wat klasses beter is =)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:00 schreef AnkeV het volgende:
de klarstein ken ik niet.... test enkel retailtoestellen.
de cleanmate qq2 wordt ook niet slecht beoordeeld en deze zuigt letterlijk voor geen meter. Hoe dan ook lijkt mij de klarstein duizend maal meer zijn geld waard dan groupon producten.
Maw, dat lijkt mij inderdaad een goede keuze in dat segment.
De topmodellen van Neato of Roomba.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is nu eigenlijk de beste? De dyson of nilfisk onder de robots?
Anke zegt de Neato, anderen zeggen de roomba.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is nu eigenlijk de beste? De dyson of nilfisk onder de robots?
Op andere fora wordt de Neato ook wel eens Roomba Killer genoment, of het waar is weet ik nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Anke zegt de Neato, anderen zeggen de roomba.
Ja ach, 100 m2, niks bijzonders.Maar de gazons die ik zien zijn ook geen golfbanen hoor. Gewoon elke week even overheen lopen, klaar.quote:
Van de andere kant: telkens als ik mijn wasmachine aanzet, denki ik aan mijn moeder die de hele dag bezig was met de was. Ik kan fijn wat anders gaan doen. Buiten grasmaaien, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja ach, 100 m2, niks bijzonders.Maar de gazons die ik zien zijn ook geen golfbanen hoor. Gewoon elke week even overheen lopen, klaar.
Jouw moeder deed de was met de hand? Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Van de andere kant: telkens als ik mijn wasmachine aanzet, denki ik aan mijn moeder die de hele dag bezig was met de was. Ik kan fijn wat anders gaan doen. Buiten grasmaaien, bijvoorbeeld.
Nou, als je het tienvoudige hebt ga je aan de andere oplossingen denken kan ik wel zeggenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja ach, 100 m2, niks bijzonders.Maar de gazons die ik zien zijn ook geen golfbanen hoor. Gewoon elke week even overheen lopen, klaar.
Geen ervaring met ramenwas robots?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:34 schreef AnkeV het volgende:
LOL.... heb een Husq rijden maar zag op internet een leuk filmpje van een Bosch robotmaaier. Die zou rechte lijnen kunnen grasmaaien.
Ik heb de Roomba vergeleken met de kobold en ze maken even veel DB. De kobold heeft een andere borstel dan de Neato xv15 maar er is voor dit type als upgrade te koop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |