quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:03 schreef fotostarter het volgende:
uote][ afbeelding ] Op zaterdag 30 juni 2012 17:08 schreef eleusis het volgende:
De echte politie heeft een site hierover met linkjes naar diverse gratis antivirus-cd's die hem kunnen opruimen. Ze twitterden het op @politie geloof ik. Zit alleen ff te kakken, dus je moet zelf even googlen.
Dat nog twijfelt of dat nep is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:47 schreef bollie1990 het volgende:
Heey iedereen ik heb het zelfde probleem ( althans denk ik ) hierbij een foto is dit net??? hier de link; [ afbeelding ]
TS heeft al aangegeven weinig (niets?) van computers te snappen, dus ze zal Windows wel standaard geïnstalleerd hebben en daarmee systeemherstel aan hebben staan.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:14 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Herstelpunt werkt
maar moet ts dat wel geregeld hebben
Nou TS, doe wat alle vrouwen in jouw situatie doen: knipoog een keer lief naar de pc-nerd in je vriendenkring en vraag of hij er even naar wil kijken. Hij fixt het in 2 minuten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:57 schreef Ziba het volgende:
Nou, zoals hierboven staat was mijn pc dus geblokkeerd door de zogenaamde politie. Ik moest ¤100 euro betalen en ik kon weer in mijn pc (hier meer info). Nou ja, ik zag al meteen dat het onzin was door het betalen en de verkeerde zinsopbouw dus heb mijn computer uitgeschakeld en opgestart via de veilige modus en ik krijg de blokkade niet meer.
Nu weet ik wel dat het een virus is maar hoe vind ik het virus op mijn computer?Het virus moet er nog ergens op staan maar waar? Het moet vrij simpel zijn om te verwijderen staat overal. Ik heb op google gekeken en ik moet iets zien te vinden met ukash, vasja (eindigt op upd.exe) en blabla. Maar waar begin ik?
Of moet ik mijn virusscanner nu aanzetten, en wat is een goede virusscan? Ik heb écht totaal geen verstand van pc's trouwens.
Haha, hoi. Toevallig heeft een mannelijke nerd mij wel geholpen met het virus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:50 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou TS, doe wat alle vrouwen in jouw situatie doen: knipoog een keer lief naar de pc-nerd in je vriendenkring en vraag of hij er even naar wil kijken. Hij fixt het in 2 minuten.
Nou veel plezier ermee zou ik zeggen, nu zit er ductape overquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef eleusis het volgende:
Iemand zit zich nu vorstelijk af te rukken op je pica's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |