oowwwquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef remi1986 het volgende:
iets van Ukash ofzo...zou je bij Esso, Hema en Primera kunnen krijgen
MSE is beter als avgquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef spoorrails het volgende:
[..]
MSE wegflikkeren en AVG of AVAST erop zetten.
http://www.av-test.org/en/tests/home-user/mayjun-2012/quote:
Normaal had ik gezegd dat als je gezond verstand hebt heel geen v scanner nodig hebquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef spoorrails het volgende:
[..]
http://www.av-test.org/en/tests/home-user/mayjun-2012/
dan zou ik toch maar eens meer up to date blijven als ik jou was
selecteer op protection, dan komen de slechtste bovenaan en dan staat mse 3e
je kan het nooit weten,quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Normaal had ik gezegd dat als je gezond verstand hebt heel geen v scanner nodig heb
Maar na de laatste 2 x met norman
die is niet gratis alleenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef remi1986 het volgende:
Eset Smart Security doet zijn ding ook
Das het nadeel met die geinfecteerde websites jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef spoorrails het volgende:
[..]
je kan het nooit weten,
zelfs gerenommeerde sites verspreiden wel eens virussen end.
AVG blokkeert ook tracking cookies enzo.
tja, je moet niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten ... wat kost Eset? 40 euro ofzo? Dat is het echt wel waard.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:55 schreef spoorrails het volgende:
[..]
die is niet gratis alleen
die heb ik ook op mn laptop, via de zaak loopt dat weer.
als je mn linkie bekijkt, dan zie je dat AVG en AVAST beide beter scoren op protection dan ESET op moment.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja, je moet niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten ... wat kost Eset? 40 euro ofzo? Dat is het echt wel waard.
Ja iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:02 schreef HighVolume het volgende:
gewoon systeem herstel doen, heb t zelfde gehad.
Deze gebruikt een Java driveby exploit waar je geen toestemming voor hoeft te geven. Ze plaatsen stukjes HTML op gehackte sites. Je hoeft dus alleen maar naar een geïnfecteerde site te surfen met je Java niet geupdatet. En nu.nl is bijvoorbeeld ook al gehackt geweest, dus geen site is echt veilig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:04 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Deze ellende wordt zo vaak gemuteerd dat de virusscanners altijd achterlopen. Maar je moet mmestal nog steeds wel iets hebben uitgevoerd/geinstalleerd om daadwerkelijk besmet te worden. Spelletjes-sites voor kinderen en sites voor voetbal-liefhebbers zijn wat bronnen die ik ben tegengekomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |