Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Haha die PS3 is wel 1 grote grap.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is wel zo jaPokerr kan ik amper verstaan alsof zijn HS 5 meter verderop ligt ofzo. En als Omni soms begint te praten krijg ik zo'n soort harde ruis door mn oor
Klopt, moest even denken over een TTquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha die PS3 is wel 1 grote grap.
[ afbeelding ]
Ja, klopt. Af en toe. Maar poker versta ik minder goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja klopt alleen soms krijg ik zo'n voordat hij begint te praten.
Is het goed als ik je MLS steel? @FUTheadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
Fuszy!
http://futhead.com/12/squad/1271946
[ afbeelding ]
¤5quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:00 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Is het goed als ik je MLS steel? @FUThead
Tuurlijk mag dat, ik zou alleen wel Zusi ipv Avila doenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/186264
Alternatief? Alleen omdat jij een headset kut vond, en tegen iedereen skype zegt doet iedereen skype.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vooral niet met de rest meedoen ook. Waarom moet je nou zo alternatief doen
Ja, omdat dat verstandig is, doe niet zo ego.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Alternatief? Alleen omdat jij een headset kut vond, en tegen iedereen skype zegt doet iedereen skype.
Ik doe gewoon geen skype, als ik zonder skype niet mee magspelen oid, dan niet!
@rijst
Ik heb niet eens skype, dus hoe willen mensen met mij skyppen?
Echt man, beter lezen in plaats van meteen op mij haten..
Nee, ik word helemaal wild omdat mijn kut tegenstander nog steeds niet heeft afgesloten...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:09 schreef vandermar het volgende:
Oh oh, kleine kinderen zijn weer bezig op de gaystation.
wat is er verstandig aan? ik doe best vaak met een vriend 2vs2, gewoon met headset we staan elkaar gewoon goed hoor...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja, omdat dat verstandig is, doe niet zo ego.
Je kan toch Skype aanmaken?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:09 schreef vandermar het volgende:
Oh oh, kleine kinderen zijn weer bezig op de gaystation.
quote:
Gehoor Skype is beter.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat is er verstandig aan? ik doe best vaak met een vriend 2vs2, gewoon met headset we staan elkaar gewoon goed hoor...
Moet je hem een bericht sturen: I'll play FIFA on my other console. Have fun waiting.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, ik word helemaal wild omdat mijn kut tegenstander nog steeds niet heeft afgesloten...
Iedereen doet skype, niemand headset. Gaan we ook niet aan beginnen ook, krijg je 2 groepenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat is er verstandig aan? ik doe best vaak met een vriend 2vs2, gewoon met headset we staan elkaar gewoon goed hoor...
Misschien iets beter, maar moet je elkaar dan echt perfect horen? door skype klinkt Kankerbal, het zelfde als door een headset hoorquote:
zo is doen, thanks!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je hem een bericht sturen: I'll play FIFA on my other console. Have fun waiting.
Chill toch als pascal zijn mic leeg is gaan we hem ook allemaal afzeiken wat we anders niet durvenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Iedereen doet skype, niemand headset. Gaan we ook niet aan beginnen ook, krijg je 2 groepen
Ik heb het geprobeerd op de headset en Skype is gewoon zoveel beter...quote:zaterdag 30 juni 2012 15:11 schreef marcie216 het volgende:S
[..]
Misschien iets beter, maar moet je elkaar dan echt perfect horen? door skype klinkt Kankerbal, het zelfde als door een headset hoor
wat niet? als ik mijn headset tijdens de wedstrijd aanzet? wat dan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Iedereen doet skype, niemand headset. Gaan we ook niet aan beginnen ook, krijg je 2 groepen
quote:
Marcel afzeikenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Chill toch als pascal zijn mic leeg is gaan we hem ook allemaal afzeiken wat we anders niet durven
Na 1x bellen willen ze niet eens meer headsetten manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat niet? als ik mijn headset tijdens de wedstrijd aanzet? wat dan.
En iedereen doet skype, komt omdat jij dat tegen iedereen zegt dat ze skype moeten gebruiken
En als hij er wel is allemaal dingen over zijn zus vragenquote:
Ik heb dan het geluid over m'n speakers, dus ik hoor gewoon wat jullie allemaal zeggen over mij hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Chill toch als pascal zijn mic leeg is gaan we hem ook allemaal afzeiken wat we anders niet durven
ja haha dat was echt geniaalquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
En als hij er wel is allemaal dingen over zijn zus vragen
Laatst toen hij meteen weg ging toen Mathijs wat zei
oke?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Na 1x bellen willen ze niet eens meer headsetten man
quote:
Ja, je doet alsof ik macht heb over hun keuzes. Als ik zeg dat ze skype zouden moeten proberen, en ze doen dat, zijn ze bijna allemaal blij dat ze het ontdekt hebben, de ps3 mic is pure poep voor FIFAquote:
Alsof jij mensen kan toevoegen...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
[..]gewoon iedereen mag in de club? Ik voeg ook nog wel een paar toe dan
Je hebt ook de macht over hunquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, je doet alsof ik macht heb over hun keuzes. Als ik zeg dat ze skype zouden moeten proberen, en ze doen dat, zijn ze bijna allemaal blij dat ze het ontdekt hebben, de ps3 mic is pure poep voor FIFA
neequote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
[..]gewoon iedereen mag in de club? Ik voeg ook nog wel een paar toe dan
Hij staat gewoon in m'n Xbox Live friendslist, niet iedereen daarvan is ook een echte mattie.quote:
Heb er nu denk ik 80/100k mee verdiend, alles voor 200 erop. Al loopt het al wat minder dus zometeen 150quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga eens even kijken hoe snel spelers vandaag voor 150c BIN verkopen, en daarna ga ik veel winst maken met bronze packs
Ik ken ook maar een stuk of 8 in het echt van al mijn mattiesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij staat gewoon in m'n Xbox Live friendslist, niet iedereen daarvan is ook een echte mattie.Marcel ken ik in het echt niet eens.
een randomer dusquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij staat gewoon in m'n Xbox Live friendslist, niet iedereen daarvan is ook een echte mattie.Marcel ken ik in het echt niet eens.
Hij zei laatst nog dat hij bij je was wezen gamen en dat toen jij naar de snackbar ging hij naar je zusje gingquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Totaal nietquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:18 schreef GuRBuH het volgende:
Hiphop Pinto geeft teveel rebounds weg. Wie weet een goede bronze/silver GK van España?
Liever hij naar mijn zusje, dan ik naar de zijne.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij zei laatst nog dat hij bij je was wezen gamen en dat toen jij naar de snackbar ging hij naar je zusje ging
Dat wel, maar jij bent 'de leider'quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Totaal niet
Ik ben serieus het jongste van allemaal geloof ik
Er staan nu best wel veel spelers op voor 150 BIN (ook veel Engelsen) en ineens vond ik een Norbye 4-3-3 voor 150c BIN die er al bijna 40 minuten op stondquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb er nu denk ik 80/100k mee verdiend, alles voor 200 erop. Al loopt het al wat minder dus zometeen 150
Jouw zusje poept dus die kan ook niet mooi zijn volgens ROYPSV. Toen je door de party riep :'zit je weer te schijten'quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Liever hij naar mijn zusje, dan ik naar de zijne.
Pics van je zusjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jouw zusje poept dus die kan ook niet mooi zijn volgens ROYPSV. Toen je door de party riep :'zit je weer te schijten'
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jouw zusje poept dus die kan ook niet mooi zijn volgens ROYPSV. Toen je door de party riep :'zit je weer te schijten'
Gast, wij vinden Skype beter.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat wel, maar jij bent 'de leider'
het ging niet alleen over skype..quote:
Toen begon hij te zeggen dat het stonk en even later dachten we dat er werd doorgespoeld maar toen liet zijn moeder het bad vol lopen ofzoquote:
Zeg dat nog eens als Heerenveen volgend seizoen weer tegen Cambuur moetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Omdat Feyenooit geen Spaanse GKs heeft
Godverdegodver, ik lig dubbel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:21 schreef n0ir het volgende:
Pascal kan het op z'n kamer ruiken als z'n zus op het toilet zit
Jij zegt dat wij Skypen omdat GJE het zegt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
het ging niet alleen over skype..
Nee dat GJE leider was ging het over.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:22 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Jij zegt dat wij Skypen omdat GJE het zegt.
Nee, omdat wij het beter vinden.
Regel ook een mic danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ben me Skype WW kwijtIk zal eens een nieuw account maken.
Beker bedoel je? Prima, kans is groot dat Feyenooit dan nog geen spaanse keeper heeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeg dat nog eens als Heerenveen volgend seizoen weer tegen Cambuur moet
So what?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee dat GJE leider was ging het over.
Skypen is beter, maar minder fijn.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beker bedoel je? Prima, kans is groot dat Feyenooit dan nog geen spaanse keeper heeft.
Dat is al ie schoon gaat blazen, dat is echt geen gehoor man, lijkt wel een concorde die gaat opstijgen in de kamer naast me.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen begon hij te zeggen dat het stonk en even later dachten we dat er werd doorgespoeld maar toen liet zijn moeder het bad vol lopen ofzo
E: of leeglopen/schoonmaken ofzo
Mijn pa maakt ook een lawaai als hij dronken thuiskomtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is al ie schoon gaat blazen, dat is echt geen gehoor man, lijkt wel een concorde die gaat opstijgen in de kamer naast me.
Btw, jullie hebben zeker Marcel's vader nog nooit gehoord als ie dronken thuis komt?![]()
Nee, maar die zegt wel steeds dat Marcel moet stoppenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is al ie schoon gaat blazen, dat is echt geen gehoor man, lijkt wel een concorde die gaat opstijgen in de kamer naast me.
Btw, jullie hebben zeker Marcel's vader nog nooit gehoord als ie dronken thuis komt?![]()
Gaan we bellen jongequote:
nu nietquote:
en met een headset is dat niet zo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:28 schreef marcie216 het volgende:
maar het kutten van skype is, dat iedereen in de omgeving mee kan luisteren wat jullie zitten te schreeuwen?
Oordopjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:28 schreef marcie216 het volgende:
maar het kutten van skype is, dat iedereen in de omgeving mee kan luisteren wat jullie zitten te schreeuwen?
Hahaha!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn pa maakt ook een lawaai als hij dronken thuiskomtlaatst viel hij bijna van de fiets
nee dan hoor je het via je headset, dus alleen jijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en met een headset is dat niet zo?
Ik heb geen oordopjes met mic?quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hahaha!
Zijn pa gaat 'm altijd de kieteldood geven. Vorig jaar gebeurde dat, maar toen had Marcel net verloren en dan gaat ie in dezelfde ragemode als Pino (vraag maar aan de Xboxers). Z'n vader dacht dat ie toen boos op hem werd en toen sloeg z'n vader z'n TV van de muur.Toen dat was gebeurd kon je me echt opvegen.
[..]
Hahaha!
Zijn pa gaat 'm altijd de kieteldood geven. Vorig jaar gebeurde dat, maar toen had Marcel net verloren en dan gaat ie in dezelfde ragemode als Pino (vraag maar aan de Xboxers). Z'n vader dacht dat ie toen boos op hem werd en toen sloeg z'n vader z'n TV van de muur.Toen dat was gebeurd kon je me echt opvegen.
[..]
Hahaha!
gaat niet werken via mijn bb denk ikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Jij praat gewoon en je hoort via oordopjes.
Gheheheehehehequote:
koop gewoon een headset met mic voor 10 euro ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
gaat niet werken via mijn bb denk ik
Ravioli welke baan heb jijquote:
Ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Kun je ook skypen met Android? Dan heb ik wel een Mic
Vijfvoorwalm is mn nieuwe account.
600 coins KA CHINGquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:34 schreef pascal08 het volgende:
Ik krijg deze man nu al voor de derde keer vandaag.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:35 schreef marcie216 het volgende:
Yes, mijn tegenstander heeft afgesloten.
Sinds 13:30 gewacht
3x200=600 of moet ik dat in een excelletje zetten?quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:37 schreef vandermar het volgende:
Alcohol grens gaat naar 18 jaar.
HAHAHAHAHA ziek nice
Nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:37 schreef vandermar het volgende:
Alcohol grens gaat naar 18 jaar.
HAHAHAHAHA ziek nice
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
3x200=600 of moet ik dat in een excelletje zetten?
Steeds meer geruchten over De Guzman naar Swansea trouwens.
Altijd die linkse boomknuffelaars hèquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
SP, GroenLinks, PVDA en CDA willen het al ondertussen, gaat er dan wel doorkomen.
Ik snap de maatregel wel, veel jongeren kunnen zich niet inhouden, ouders durven de verantwoordelijkheid niet te nemen etc. Ik zie je probleem ook niet zo, jongeren kijken veel te veel uit naar het moment waarop ze alcohol kunnen drinkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Altijd die linkse boomknuffelaars hè
Jammer dat dat het probleem alleen maar erger maakt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
SP, GroenLinks, PVDA , CU, SGP en CDA willen het al ondertussen, gaat er dan wel doorkomen.
Tsja dat je een grens niet kan handhaven betekent niet dat je het dan maar vrij moet geven. 18 handhaven/alles gelijktrekken (of wordt sterke drank nog ouder?) is dan wel makkelijker te controleren in supermarkten etc lijkt mij. Sowieso gewoon strenger supermarkten aanpakken die alsnog verkopen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:40 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Jammer dat dat het probleem alleen maar erger maakt.
Ze kunnen de grens van 16 jaar niet eens handhaven, waarom dan verhogen naar 18?
Er moet gewoon strenger gecontroleerd worden en ik hoop dat sterke drank naar 21 gaatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja dat je een grens niet kan handhaven betekent niet dat je het dan maar vrij moet geven. 18 handhaven/alles gelijktrekken (of wordt sterke drank nog ouder?) is dan wel makkelijker te controleren in supermarkten etc lijkt mij. Sowieso gewoon strenger supermarkten aanpakken die alsnog verkopen.
Boeien, je komt er toch wel aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Altijd die linkse boomknuffelaars hè
In de VS is dat zo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er moet gewoon strenger gecontroleerd worden en ik hoop dat sterke drank naar 21 gaat
Misschien heeft het wel een reden dat het verhoogd wordt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Boeien, je komt er toch wel aan.
Het ligt niet aan de supermarkten denk ik, het probleem is gewoon dat jongeren van 16+ gaan halen voor jongere mensen. En in kroegen etc kan je het makkelijk halen onder de 16. Meer voorlichting moeten ze maar is mee beginnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja dat je een grens niet kan handhaven betekent niet dat je het dan maar vrij moet geven. 18 handhaven/alles gelijktrekken (of wordt sterke drank nog ouder?) is dan wel makkelijker te controleren in supermarkten etc lijkt mij. Sowieso gewoon strenger supermarkten aanpakken die alsnog verkopen.
Maik wordt als eerst 18 toch? Dan is hij altijd de lulquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de supermarkten denk ik, het probleem is gewoon dat jongeren van 16+ gaan halen voor jongere mensen. En in kroegen etc kan je het makkelijk halen onder de 16. Meer voorlichting moeten ze maar is mee beginnen.
Aangezien het een voorstel van voornamelijk linkse partijen is, zal meer voorlichting er sowieso wel bijzitten. 16+'ers die voor jongeren halen moet je ook gewoon aanpakken, het is alleen lastig om ze te vinden en het te bewijzen. Toch zal niet iedereen het van een ouderen krijgen dus verhogen heeft wel zin, kunnen 16-jarige bijvoorbeeld niet voor 15-jarige halen en beginnen ze toch later met drinken...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de supermarkten denk ik, het probleem is gewoon dat jongeren van 16+ gaan halen voor jongere mensen. En in kroegen etc kan je het makkelijk halen onder de 16. Meer voorlichting moeten ze maar is mee beginnen.
Je gaat lekker inderdaad, tijd voor een goudenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben een lucky motherfucker vandaag
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom moeten portiers bij kroegen ook gaan controleren bij iedereen op leeftijd ipv alleen bij jongens. Het zijn altijd de meisjes die drank krijgen terwijl ze het niet mogen. Meisjes (tenzij lelijk) komen er zonder id kaart in. Jongens moeten altijd de id kaart laten zien. Tuig zijn die portiersquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je gaat lekker inderdaad, tijd voor een gouden
Ga je vaak naar zijn moeder?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom moeten portiers bij kroegen ook gaan controleren bij iedereen op leeftijd ipv alleen bij jongens. Het zijn altijd de meisjes die drank krijgen terwijl ze het niet mogen. Meisjes (tenzij lelijk) komen er zonder id kaart in. Jongens moeten altijd de id kaart laten zien. Tuig zijn die portiersin Leeuwarden staat er zo'n vieze Marokkaan voor de deur van een kroeg die alle chicks er zo in laat, alle marokkanen er zo in laat en de rest id kaart moet laten zien. Tevens loodst hij zijn eigen matties naar binnen terwijl hij zegt dat het vol is
door die droeftoeter mocht ik er 3 maand niet komen omdat ik dronken was en hem een grote bek gaf
vriend van mij mocht er een half jaar niet komen omdat hij een kklijer was en zijn moeder een hoer
Als je nu een silver Jumbo opent krijg je vast ook een IFquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Ik niet, ik weet niet hoe het met die vriend van mij zit aangezien hij ermee kwamquote:
is de river plate uit kit iets waard?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je nu een silver Jumbo opent krijg je vast ook een IF
De goedkoopste is 650c dus hij is wel iets waard.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is de river plate uit kit iets waard?
haha die van 650 is van mijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De goedkoopste is 650c dus hij is wel iets waard.
Je vraagt aan onze grote vriend wat het kost, vervolgens zet je hem zonder antwoord te krijgen op de markt en laat je dus DarkSonic helemaal voor niets zoeken. In deze tijd had hij 1 pakje kunnen openen en daar had misschien wel een IF ingezeten dus......quote:
Als je kits voor 1 uur erop zet verkopen ze bijna altijd voor minder, ik zet ze altijd voor 3 uur en dan verkopen ze veel makkelijkerquote:
hahahahahaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:00 schreef vandermar het volgende:
It's getting [ afbeelding ] in here, so [ afbeelding ] i take off all my clothes.
ik zou willen dat ik zoveel coins hadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef Thorb het volgende:
SIF Ramos maar verkocht, met taxes eraf nog 1k winst. Wilde er vanaf omdat ik denk dat die MOTM wel opnieuw uitkomt na het EK.
Waarom koop je niet gewoon TOTY Ramos?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef Thorb het volgende:
SIF Ramos maar verkocht, met taxes eraf nog 1k winst. Wilde er vanaf omdat ik denk dat die MOTM wel opnieuw uitkomt na het EK.
O.o Jij maakt toch 100k per dag?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik zoveel coins had
Had toen niet zoveel en ik hoef geen duur team meer, ben toch slechtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon TOTY Ramos?
Vanaf onderaan opbouwen, net als Duitsland en als Spanje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:13 schreef Fuszy het volgende:
en anders denk ik God, want je hebt een wonder nodig om dit team weer te laten voetballen als een echt team.
Er is zo'n site waar je het even aan God kan vragen, doe dat anders even.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:13 schreef Fuszy het volgende:
en anders denk ik God, want je hebt een wonder nodig om dit team weer te laten voetballen als een echt team.
Probeer je te handelen of heb je nog een bepaalde formatiekaart nodigquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ja omdat dat kloteding het niet doetgodverdomme man
Ze vinden je gewoon een stumper en willen je werenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ja omdat dat kloteding het niet doetgodverdomme man
ik heb 352 kaartjes nodigquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Probeer je te handelen of heb je nog een bepaalde formatiekaart nodig?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:23 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
nu even wachten tot ik reactie heb
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Gullit met kluivert, Bergkamp en de boer
Ik zou Cocu doen en Ronald de Boerquote:
Erwin, niet Ronald.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pierre lijkt me niet zo handig. Gewoon Koeman erbij doen.
Gullit zijn kwaliteiten in twijfel trekkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:29 schreef Vijf_voor het volgende:
We moeten wel iemand hebben die Gullit kan compenseren
Nee hij wil het Feyenoord/PSV gehalte compenseren waarschijnlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gullit zijn kwaliteiten in twijfel trekken
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee hij wil het Feyenoord/PSV gehalte compenseren waarschijnlijk
Of iemand met een kleine piem0l
Volgensmij heb ik mijn dag niet, althans, dat hoop ik. Jij dolde mij vooral de eerste helft hard. Ik hapte veel te veel. Al met al wel een leuke pot :/ . Doen we vaker!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
Mooie wedstrijd, bombman. Maar om eerlijk te zijn vond ik je, zeker de eerste helft, niet zo best spelen.
Tweede helft herpakte je je wat en begon ik weer eens laconiek te spelen.![]()
Al met al; leuk potje.
Is goed! Je meldt het maar wanneer je mentaal weer wat opgeknapt bent.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:36 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik mijn dag niet, althans, dat hoop ik. Jij dolde mij vooral de eerste helft hard. Ik hapte veel te veel. Al met al wel een leuke pot :/ . Doen we vaker!
Niet doen, in de middag hardlopenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga een rondje hardlopen. Goed hè. Moedig mij hier aan.
[..]
Is goed! Je meldt het maar wanneer je mentaal weer wat opgeknapt bent.
Ik las het net op teletekst jaquote:
heb 2-2tegen rijst gespeeld, disconnect na 90minquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
Na 30 minuten trouwens al 4-0 voor.Ik dacht echt: dit gaat een 12-0 worden.
Daarom vroeg ik hier aan rijst hoeveel hij tegen je gespeeld had.
Zal ik doen! Succes!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga een rondje hardlopen. Goed hè. Moedig mij hier aan.
[..]
Is goed! Je meldt het maar wanneer je mentaal weer wat opgeknapt bent.
Thanks. Lekker FIFA doen dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet doen, in de middag hardlopenveel te warm man
Als er mensen zijnquote:
OH JE GING HARDLOPEN IN FIFAquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks. Lekker FIFA doen dus.grapje.
Jij, Patje en ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als er mensen zijn
Tevens hang ik nu weer vast
Weinig Patje gezien nog hierquote:
ik ook niet, het is immers een stad.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
GJE begrijpt niet waarom amsterdam een kutdorp is
Dit zei ik dus ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ook niet, het is immers een stad.
Ik heb zijn skype nietquote:
Daarom, 's avondsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
Amsterdam. Daar ga ik nu heen hardlopen.
Ik blijf nog een half uurtje praten over dat ik ga hardlopen en dan vind ik het te laat.
Kunnen mensen een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
denk dat ik vandaag zo een 6k winst heb gemaakt op bronze packs.
Not bad.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kunnen mensen een voorbeeld aan nemen. [ afbeelding ] Het kleine waarderen.
Ik stel het ook al 3 jaar uitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:49 schreef Fuszy het volgende:
Wil ook al 3 dagen gaan hardlopen. Elke keer stel ik het uit en plan ik het de volgende dag. Nu weer zo'n dag. Vandaag wilde ik het gaan doen. Kwartiertje een herstelloop. Kijken hoe het gaat met mijn blessure, maar ik kan me er niet toe zetten
Ja herkenbaar. Riep het eergisteren ook al. Ik heb er eigenlijk geen zin in.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:49 schreef Fuszy het volgende:
Wil ook al 3 dagen gaan hardlopen. Elke keer stel ik het uit en plan ik het de volgende dag. Nu weer zo'n dag. Vandaag wilde ik het gaan doen. Kwartiertje een herstelloop. Kijken hoe het gaat met mijn blessure, maar ik kan me er niet toe zetten
Clubs?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. Riep het eergisteren ook al. Ik heb er eigenlijk geen zin in.
@ Fuszyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
Fuszy!
http://futhead.com/12/squad/1271946
[ afbeelding ]
Nicequote:
Pasquato kan ook maar Borini lijkt mij ook wel goedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:59 schreef Fuszy het volgende:
Ziet er prima uit. Spits mag alles zijn of moet het een italiaan zijn uit de serie A? Denk dat k pasquato neem.
Borini is sleeeeeechtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pasquato kan ook maar Borini lijkt mij ook wel goed
ROt op manquote:
Ja. Formatie wordt dan 442, stats worden die van een keeper en contracten zijn eraf.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:03 schreef vandermar het volgende:
Betekent dit dat hij gediscard is?
[ afbeelding ]
hij was 4-1-2-1-2
Je piemel in de laptop stekenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:06 schreef pascal08 het volgende:
Is het normaal dat je elektrische schokken krijgt van je laptop?
Warme watermeloenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waar doe jij 'm meestal in? Die HDMI ingang is net te klein...
Ja, maar wie koopt hem nou voor 300quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:03 schreef vandermar het volgende:
Betekent dit dat hij gediscard is?
[ afbeelding ]
hij was 4-1-2-1-2
Je behuizing kan af en toe lichte schokken geven, maar echt extreme schokken hoor je niet te voelen. Mijn laptop is in de winter vaak een beetje statischquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:06 schreef pascal08 het volgende:
Is het normaal dat je elektrische schokken krijgt van je laptop?
Dan verlies je steeds?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:20 schreef Dudeweiser het volgende:
ik weet alweer waarom ik geen toernooien speel
Ik ookquote:
Nu schaam je je er ook voorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ook
Vroeger lukte het wel, maar toen deed ik ook steeds sweaten en LB+Y maar sinds ik hier ben niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Potentieel brons:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
Hoyte, de bronzen Arsenal RB is volgend jaar niet meer van Arsenal. Gaat ook een aardig talent weg helaas.
Weg:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Potentieel brons:Hoyte speelt toch al heel lang bij Arsenal? Hij is nooit doorgebroken. Vorig jaar is hij al uitgeleend aan een league 2 club (die vervolgens degradeerden) en dit jaar werd hij weer uitgeleend maar deze keer degradeerden ze niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met talent doelde ik ook niet op Hoytequote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoyte speelt toch al heel lang bij Arsenal? Hij is nooit doorgebroken. Vorig jaar is hij al uitgeleend aan een league 2 club (die vervolgens degradeerden) en dit jaar werd hij weer uitgeleend maar deze keer degradeerden ze niet.
Gewoon volhouden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen toernooien en ik kan ze winnen zonder te sweaten en zonder LB+Y te gebruiken
Waarom verkopen die bronze healing kaarten zo slecht? Heals all niet eens voor 250 binnen 15 minuten
Wie dan, Campbell? Heel veel van die spelers die je noemt ken ik trouwens totaal nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met talent doelde ik ook niet op Hoyte
Ik dacht dat Bunjaku wel goed is, maar meer dan flarden van die jeugd wedstrijden heb ik ook niet gezien.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie dan, Campbell? Heel veel van die spelers die je noemt ken ik trouwens totaal niet
Ik kreeg net Wellington Paulista (vorige week nog IF) en Wellington in hetzelfde pack
/care, wel coinsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bunjaku wel goed is, maar meer dan flarden van die jeugd wedstrijden heb ik ook niet gezien.
[ afbeelding ] Begon op dit account met 50k ofzo vandaag. In totaal zit ik nu wel op 150k winst denk ik#geenleven
Ik ben bezig van 4 accounts alle brons spelers uit de Serie A, Serie B, BPL, Npower, Npower 1, Npower 2 en Bundesliga te verkopen. Heb nu op alle accounts BPL en Npower verkocht, rest moet nogquote:
Let je er wel op of je niet per ongeluk 0 weights voor te weinig verkoopt?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben bezig van 4 accounts alle brons spelers uit de Serie A, Serie B, BPL, Npower, Npower 1, Npower 2 en Bundesliga te verkopen. Heb nu op alle accounts BPL en Npower verkocht, rest moet nog
Gemiddeld 70 per uur weg ofzo
Neequote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Let je er wel op of je niet per ongeluk 0 weights voor te weinig verkoopt?
Er stond ooit een lijst op het EA forum maar ik denk niet dat je die nog ergens kan vinden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee
Volgens mij opende ik toen geen packs en waar vind je alle zero-weight dan want op UDB zijn het alleen diegene die niet in packs zaten. Ea forum ofzo?
Hoeveel kilometer?quote:
Over 2,5 uur feest hierquote:
Heb je ook 2 maltjes voor mij meegenomen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Over 2,5 uur feest hier. Heb ik bier gehaald en dan weet niemand waar ik woon
. Waarom moest ik dan bier halen Toefjes?
Kut vergetenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je ook 2 maltjes voor mij meegenomen?
shoarmaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:06 schreef pascal08 het volgende:
Ik ga zo ff eten bestellen. Heeft iemand nog een goede tip?
Pizzaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:06 schreef pascal08 het volgende:
Broodje frikandel met satesausquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:06 schreef pascal08 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |