Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Haha die PS3 is wel 1 grote grap.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is wel zo jaPokerr kan ik amper verstaan alsof zijn HS 5 meter verderop ligt ofzo. En als Omni soms begint te praten krijg ik zo'n soort harde ruis door mn oor
Klopt, moest even denken over een TTquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha die PS3 is wel 1 grote grap.
[ afbeelding ]
Ja, klopt. Af en toe. Maar poker versta ik minder goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja klopt alleen soms krijg ik zo'n voordat hij begint te praten.
Is het goed als ik je MLS steel? @FUTheadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
Fuszy!
http://futhead.com/12/squad/1271946
[ afbeelding ]
¤5quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:00 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Is het goed als ik je MLS steel? @FUThead
Tuurlijk mag dat, ik zou alleen wel Zusi ipv Avila doenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/186264
Alternatief? Alleen omdat jij een headset kut vond, en tegen iedereen skype zegt doet iedereen skype.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vooral niet met de rest meedoen ook. Waarom moet je nou zo alternatief doen
Ja, omdat dat verstandig is, doe niet zo ego.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Alternatief? Alleen omdat jij een headset kut vond, en tegen iedereen skype zegt doet iedereen skype.
Ik doe gewoon geen skype, als ik zonder skype niet mee magspelen oid, dan niet!
@rijst
Ik heb niet eens skype, dus hoe willen mensen met mij skyppen?
Echt man, beter lezen in plaats van meteen op mij haten..
Nee, ik word helemaal wild omdat mijn kut tegenstander nog steeds niet heeft afgesloten...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:09 schreef vandermar het volgende:
Oh oh, kleine kinderen zijn weer bezig op de gaystation.
wat is er verstandig aan? ik doe best vaak met een vriend 2vs2, gewoon met headset we staan elkaar gewoon goed hoor...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja, omdat dat verstandig is, doe niet zo ego.
Je kan toch Skype aanmaken?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:09 schreef vandermar het volgende:
Oh oh, kleine kinderen zijn weer bezig op de gaystation.
quote:
Gehoor Skype is beter.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat is er verstandig aan? ik doe best vaak met een vriend 2vs2, gewoon met headset we staan elkaar gewoon goed hoor...
Moet je hem een bericht sturen: I'll play FIFA on my other console. Have fun waiting.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, ik word helemaal wild omdat mijn kut tegenstander nog steeds niet heeft afgesloten...
Iedereen doet skype, niemand headset. Gaan we ook niet aan beginnen ook, krijg je 2 groepenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat is er verstandig aan? ik doe best vaak met een vriend 2vs2, gewoon met headset we staan elkaar gewoon goed hoor...
Misschien iets beter, maar moet je elkaar dan echt perfect horen? door skype klinkt Kankerbal, het zelfde als door een headset hoorquote:
zo is doen, thanks!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je hem een bericht sturen: I'll play FIFA on my other console. Have fun waiting.
Chill toch als pascal zijn mic leeg is gaan we hem ook allemaal afzeiken wat we anders niet durvenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Iedereen doet skype, niemand headset. Gaan we ook niet aan beginnen ook, krijg je 2 groepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |