Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
?quote:
IF Witselquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dit is mijn team op dit moment.
[ afbeelding ]
Die gozer is BEEST.quote:
Heb geen geld meer overquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt 1 speler in de goede formatie, zelfs goedkope spelers heb je in de verkeerde formatie
Je had ze gewoon in de goede formatie kunnen kopen, bij Hart etc scheelt dat misschien 400 coins.quote:
die in verkeerde formatie kan je dan beter voor iets meer kopen, 1000 coins meer is minder dan de 4000 voor de juiste opstellingquote:
Welke dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
Lol heb een CB voor 1k verkocht met 79 pace.
Maar eergister, geloof ik, was ie nog 200c
Christiequote:
Feitje, Puma gaat het wel beter doenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
nieuwe kits vind ik wel vet. Uit, training etc
toen ik zocht stonden er 2 op voor 200cquote:
Balotelli beviel mij heel erg als CFquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit is mijn nieuwe team geworden. Zat er over na te denken om Balotelli op de plek van Suarez te zetten en dan Pirlo erachter misschien. Maar als ik naar de workrates van Balotelli kijk dan twijfel ik toch een beetje...
[ afbeelding ]
Brons toernooi, moeten uit een league komen (alle 18?)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom worden opeens die neppe bronzen Engelsen voor zoveel gekocht?
De hoeveelheid autisten die daar op zitten is echt niet normaal. Allemaal raken ze liever de bal kwijt dan dat ze 'm afspelenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:32 schreef poker4lifee het volgende:
clubs met randomsgaat echt nergens over
hahah ja zitten echt hele erge tussen, net ging het nog wel, kreeg gewoon een paar keer de bal en gaf nog een assistquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
De hoeveelheid autisten die daar op zitten is echt niet normaal. Allemaal raken ze liever de bal kwijt dan dat ze 'm afspelen
Oh, oke thxquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Brons toernooi, moeten uit een league komen (alle 18?)
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:34 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)an-heel-Europa.dhtml
Dat stemmen is altijd zo grappig. Gaat het over Ajax bijvoorbeeld is het meteen 80% ergerlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:34 schreef vandermar het volgende:
[..]Gelijk hele charme van een EK weg. Wat een fucking stokbrood die vent
[ afbeelding ]
Vrij fascinerend ja
Tot wanneer is dat toernooi?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het zijn ook niet alleen de Engelsen, Serie A en B, BBVA en Bundesliga gaan ook weg.
Volgende keer 24 landenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:36 schreef Vijf_voor het volgende:
Wij willen doellijn technologie en minder landen
Netjes, dat wordt lekker wat profit van de bronze packsquote:
150 zijn ze in 1 seconde weg, 200 gaan ze gewoon na het uur weg. Squadfitness 1500 ofzo op dit moment, maar ik ben meer van de xbox prijzenquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:37 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze verkopen kan ik naar de miljonairs fair
Ga ze er zo opzetten ben weer eens bezig proberen toernooi op semi-pro te spelenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
150 zijn ze in 1 seconde weg, 200 gaan ze gewoon na het uur weg. Squadfitness 1500 ofzo op dit moment, maar ik ben meer van de xbox prijzen
Al die mensen ook die 150 bieden op een speler die er nog 20 minuten opstaat terwijl de bin 200 is![]()
Daarom neequote:Als we kiezen voor steden door heel Europa hebben we maar een stadion per stad of land nodig. Het zou een stuk makkelijker en goedkoper worden. Al zal het wel duurder worden voor de fans', realiseerde Platini zich.
Semi-Proquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ga ze er zo opzetten ben weer eens bezig proberen toernooi op semi-pro te spelen
4-1 van AC Milan gewonnen en 2-0 Liverpool. Nu Barca.
Lijkt mij dat dat vooral komt omdat je meerdere vluchten/hotels moet hebben als je alles wil zien.quote:
Gruwelijk! Check die Braziliaanse League gaan dan!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het zijn ook niet alleen de Engelsen, Serie A en B, BBVA en Bundesliga gaan ook weg.
Die heb ik laatst al allemaal verkocht, maar zal weer even kijken of ik er wat hebquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gruwelijk! Check die Braziliaanse League gaan dan!
Niets mis mee.quote:
Alle spelers uit één competitie, brons.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Is er weer een nieuw toernooi? Wat zijn de voorwaarde?
Er zijn gewoon nog maar 10 non-rare bronzen Brazilianen op de markt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die heb ik laatst al allemaal verkocht, maar zal weer even kijken of ik er wat heb
k ff potje afmakenquote:
Hmmm, brons is kut... Maar heb wel een shitload aan bronze spelers. Even kijken of ik er wat leuks van kan maken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alle spelers uit één competitie, brons.
Het is een hoax. Er zijn er heel veel op de markt, maar je ziet ze niet met een te algemene filter.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zijn gewoon nog maar 10 non-rare bronzen Brazilianen op de markt.
Er is ook nog een toernooi waarbij je 5 italianen en 5 spanjaarden in de basis moet hebben volgens mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm, brons is kut... Maar heb wel een shitload aan bronze spelers. Even kijken of ik er wat leuks van kan maken.
De 2e want Ibra is de beste hoewel Sneijder ruk is als CAM, als CDM vind ik hem gigantisch veel beter.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:50 schreef Vijf_voor het volgende:
Torres - Rvp
Vaart
of
Pato - Ibra
Sneijder
Ik heb een soorgelijk team gehad, maar dat kwam totaal niet uit de verf. Misschien doe jij het beter.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:52 schreef Fuszy het volgende:
misschien zo maar eens naar de mcdonalds fietsen voor een mcflurry
[ afbeelding ]
Is dit zijn coins waard? Shaarawy is wel de helft waard van waarvoor ik hem ooit een keer gekocht heb
Ik vind Shaarawy als CF beter en Moreno als CAMquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:52 schreef Fuszy het volgende:
misschien zo maar eens naar de mcdonalds fietsen voor een mcflurry
[ afbeelding ]
Is dit zijn coins waard? Shaarawy is wel de helft waard van waarvoor ik hem ooit een keer gekocht heb
Er zijn er wel weinig met lage bin toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zijn gewoon nog maar 10 non-rare bronzen Brazilianen op de markt.
Ik heb Shaarawy ooit als CAM gehad in een 4-2-2-2 en daar deed hij het redelijk. Niet beter dan een Ibarbo, maar goedquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind Shaarawy als CF beter en Moreno als CAM
Maar hoe weet hij dat dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:55 schreef Rijst het volgende:
Ik speelde net tegen een zilver Mexicanen team. Hij scoorde 1 doelpunt met Vela en loopt het hele veld over met een Suarez celebrationIk scoor 2x met Suk en toen begon die de hele tijd te sliden. Toen Suk zijn Hattrick had gescoord deed ik dezelfde celebration en kreeg ik dit berichtje en hij was weg
[ afbeelding ]
Daarom moet je Shaarawy als CF doen, het is de beste speler uit dat team en is allbeidebenig en ook nog eens heel goed met beide.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb Shaarawy ooit als CAM gehad in een 4-2-2-2 en daar deed hij het redelijk. Niet beter dan een Ibarbo, maar goed. Zo goed ben ik niet met mijn wingers zoals sommigen hier. Als ik 1 op 5 loop met mijn wingers is het veel, want ik scoor vooral met mijn spits of CF
quote:
Dan moet ik een andere hybrid vindenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom moet je Shaarawy als CF doen, het is de beste speler uit dat team en is allbeidebenig en ook nog eens heel goed met beide.
Iets met poep en neger:Pquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kreeg laatst een ziek rage bericht van een Franse gast![]()
Dit kreeg ik:
'FDP VA NIKER TES MORT CREVE JE PRIE PR QUE TU CREVE ENCULER TU C PAS JOUER MERDE QUE TIER'
Wat staat hier?
Dat je poep speelt ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dit kreeg ik:
'FDP VA NIKER TES MORT CREVE JE PRIE PR QUE TU CREVE ENCULER TU C PAS JOUER MERDE QUE TIER'
Wat staat hier?
Ik help je wel even, wil je Montero of Moreno sowieso?quote:
Dalijk clubben?quote:
Iets met dat je een neger bent die dood moet en nog iets met hoeren (?) en poepquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dit kreeg ik:
Wat staat hier?
Dat je doodgewenst wordt, dat hij hoopt dat je pijn lijdt (verbeter me indien incorrectquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dit kreeg ik:
Wat staat hier?
Santana > Naldoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:58 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien deze eens maken. Kost geen klap maar is volgens mij echt goed.
Ja ik snapte alleen niker en merdequote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iets met dat je een neger bent die dood moet en nog iets met hoeren (?) en poep
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat je doodgewenst wordt, dat hij hoopt dat je pijn lijdt (verbeter me indien incorrect) en dat je lelijk speelt.
Thanks, Frans lessen.
Afsluit?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dalijk clubben?
Ofja als die andere boy afsluit
creve is dromen of wensen dacht ikquote:
100k incl shaarawyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik help je wel even, wil je Montero of Moreno sowieso?
Ik kijk eerst wel even SUits
En wat is je budget?
Ja finale bronze cup, vasthanger..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Afsluit?
Ben on my way home nu, nog 160km ofzo
Ah. Maar jullie kunnen nu gewoon zonder mij clubben toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja finale bronze cup, vasthanger..
Weinig. Nemeth en Overtoom allebei 8-6. Het is meestal alle ballen op Suk. Ik win welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:58 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
En hoeveel hebben de anderen gescoord?
Niemand reageertquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah. Maar jullie kunnen nu gewoon zonder mij clubben toch?
quote:
Je moet het ze ook niet vragen, maar opleggenquote:
Ja hoi.quote:
Kom je daarna ook clubsen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:03 schreef OmniRocket het volgende:
finale bronze league cup, nu verlengen! spannund!
Daarna klupsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:03 schreef OmniRocket het volgende:
finale bronze league cup, nu verlengen! spannund!
roy wil welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja hoi.
Maar we hebben te weinig 'actieve' spelers.
Alleen jij, ik en GJE. Quel post hier bijna nooit.
Nee dat is niet netjes...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet het ze ook niet vragen, maar opleggen![]()
Ik heb nog een zooitje spelers ook in skypequote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja hoi.
Maar we hebben te weinig 'actieve' spelers.
Alleen jij, ik en GJE. Quel post hier bijna nooit.
Ja maar daar hebben wij amper contact mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb nog een zooitje spelers ook in skype
nee hoor?quote:
Tja, grootste deel is Dutchies. Als jullie nu willen spelen zal ik wat mannetjes zeggen dat we gaan clubbenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:05 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben wij amper contact mee.
Met FOK!kers veel meer.
Ik wil wel een keer meedoen dan.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:04 schreef Thorb het volgende:
Rijst is net zoals de xboxers een autist die alleen maar op standaard tijden kan clubben. Daarom doen we het ook alleen 's avonds en beginnen we om elf uur
ik kan niet, die kut Koreaan sluit nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, grootste deel is Dutchies. Als jullie nu willen spelen zal ik wat mannetjes zeggen dat we gaan clubben
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik wil nog even Futten voor dat ik op vakantie ga
Wij doelen meer op plezier dan het echt moeten winnen van een wedstrijd hoorquote:
Stuur Euroteller even een DM, hij is mede managerquote:
Wij winnen en hebben plezier, lijkt me sterk dat je blij wordt van verliezen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij doelen meer op plezier dan het echt moeten winnen van een wedstrijd hoor
of kúnnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij doelen meer op plezier dan het echt moeten winnen van een wedstrijd hoor
en ikke niet he :S rotjongquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stuur Euroteller even een DM, hij is mede manager
Dutchies zijn gewoon de grootste bazenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:07 schreef Dudeweiser het volgende:
wij hebben tenminste lol én we winnen op de xbox
Stoereboiis FC
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dutchies zijn gewoon de grootste flapdrollen
Ik was erbij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:08 schreef Lindgren. het volgende:
Wij hebben echt niet verloren van FC Pino, dat is tamelijk onmogelijk. Zijn er bewijzen?
Ik was er niet bij. Gelukkig.
Nee, we worden er niet blij van maar we caren er niet zoveel om. Ik iig niet. Record is toch al vertieftquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wij winnen en hebben plezier, lijkt me sterk dat je blij wordt van verliezen.
sowieso, moet je bij onze uitslagen kijken en dan friendliesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:08 schreef Lindgren. het volgende:
Wij hebben echt niet verloren van FC Pino, dat is tamelijk onmogelijk. Zijn er bewijzen?
De captain ragedequote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:08 schreef Lindgren. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |