quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:11 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Wat moet de gemeente doen dan?
Je moet de dierenambulance of dierenbescherming bellen en je verhaal uitleggen.
Jij belt zeker ook de Wegenwacht als je huis in brand staat.
Opruimen als in, toen die dood was.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:11 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Wat moet de gemeente doen dan?
Je moet de dierenambulance of dierenbescherming bellen en je verhaal uitleggen.
Jij belt zeker ook de Wegenwacht als je huis in brand staat.
Mafkees. Weet je hoe gevaarlijk dat is?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
.werpt jezelf tussen de zwaan en je kind. Nog steeds geen reden om een dier wat ook alleen maar zijn kinderen beschermt te doden.
Nou hij kan wel je arm breken hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:13 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Mafkees. Weet je hoe gevaarlijk dat is?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:15 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Nee, daar is onderzoek naar gedaan. Biologen hebben toch aangetoond dat zowel het mannetje als het vrouwtje regelmatig overspel plegen. Dat is ook beter voor de genetische variatie en daarmee de overlevingskans van de soort.
Ben je heel beledigd als ik informeer naar je opleidingsnuiveau? If so, dan mijn excuses, maar vertel eens?!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
EK-burger jr: "Papa, de meester op school heeft aan mijn piemeltje gezeten"
EK-burger sr: "Je eigen schuld jongen, ik heb je toch gezegd uit de buurt van pedofielen te blijven, ren maar gauw weg de volgende keer"
Geen probleem hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben je heel beledigd als ik informeer naar je opleidingsnuiveau? If so, dan mijn excuses, maar vertel eens?!
Ja zo wil iedereen wel de monogamie van ElisaB testen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil je ook nog wel DM-en waar en welke opleiding als je daar gelukkig van wordt.
Mijn gedachten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:21 schreef EK-burger het volgende:
Geen wonder dat dit land in een crisis zit.
Vertel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil je ook nog wel DM-en waar en welke opleiding als je daar gelukkig van wordt.
Dus jij laat hem liever zijn gang gaan op een 3 jarig kind dan dat je zelf er tussen gaat staan. Ik zie een plaatje voor mij dat die zwaan het kind aanvalt en jij de zwaan in zijn rug staat te trappen...zo stoerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:13 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Mafkees. Weet je hoe gevaarlijk dat is?
Volkert van der G komt binnenkort vrij, straks krijg ik hem en z'n milieu kliek nog op me als ik mijn verblijfplaats openbaar bekend maakquote:
DM het dan, ik word daar gelukkig van.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volkert van der G komt binnenkort vrij, straks krijg ik hem en z'n milieu kliek nog op me als ik mijn verblijfplaats openbaar bekend maak
Want wij zijn geen vrijdenkend landquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn gedachten.
Respect voor mens en dier, maar als een dier een jong kind aanvalt dan is de keuze voor mij snel gemaakt en als een zwaan daar spijtig genoeg bij overlijd kan ik daar niet echt mee zitten.
Mensen die daar anders over denken horen eigenlijk helemaal niet in dit land thuis mijns inziens.
nee gwn flying kick allesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dus jij laat hem liever zijn gang gaan op een 3 jarig kind dan dat je zelf er tussen gaat staan. Ik zie een plaatje voor mij dat die zwaan het kind aanvalt en jij de zwaan in zijn rug staat te trappen...zo stoer
Ik begin er toch over te twijfelen als je als je kinderen beschermt gelijk als seriemoordenaar in spé wordt uitgemaaktquote:
Kinderen beschermen is ook echt wel wat anders dan dieren doodtrappen. Dat hoeft echt niet samen te gaan...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik begin er toch over te twijfelen als je als je kinderen beschermt gelijk als seriemoordenaar in spé wordt uitgemaakt
Maar mocht dat per ongeluk wel gebeuren kan ik daar niet mee zitten in tegenstelling tot mensen hier.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kinderen beschermen is ook echt wel wat anders dan dieren doodtrappen. Dat hoeft echt niet samen te gaan...
Je had dat beest kunnen laten verwijderen echt er zijn tal van dingen die je had kunnen ondernomen voordat je besloot zelf de held uit te hangen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn gedachten.
Respect voor mens en dier, maar als een dier een jong kind aanvalt dan is de keuze voor mij snel gemaakt en als een zwaan daar spijtig genoeg bij overlijd kan ik daar niet echt mee zitten.
Mensen die daar anders over denken horen eigenlijk helemaal niet in dit land thuis mijns inziens.
Dus een zwaan kan kinderen van een jaar of twee - drie niet lelijk verwonden?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:32 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Je had dat beest kunnen laten verwijderen echt er zijn tal van dingen die je had kunnen ondernomen voordat je besloot zelf de held uit te hangen.
Het zijn geen krokodillen het zijn fucking zwanen gaan die kutkoters niet dood aan. Rot dan op daar als zo'n beest een nest heeft.
Mogen ze best leren ook.
Jou geloofwaardigheid is ook gezakt naar nul met het openen van je andere zwanentopic. Zo triest, pure aandachttrekkerij...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar mocht dat per ongeluk wel gebeuren kan ik daar niet mee zitten in tegenstelling tot mensen hier.
Kinderen van die leeftijd horen niet alleen op een boot in een kanaal te zitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus een zwaan kan kinderen van een jaar of twee - drie niet lelijk verwonden?
Ik heb het nooit over een boot gehad.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:34 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Kinderen van die leeftijd horen niet alleen op een boot in een kanaal te zitten.
Ik vond dit een beetje een eenzijdige discussie worden waar jullie het steeds op de man gingen spelen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Jou geloofwaardigheid is ook gezakt naar nul met het openen van je andere zwanentopic. Zo triest, pure aandachttrekkerij...
Gewoon stevig aanlijnen en muilkorven dan kunnen ze ook niet schreeuwen als die zwaan ze te grazen neemt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over een boot gehad.
Jij bent de TS niet eensquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond dit een beetje een eenzijdige discussie worden waar jullie het steeds op de man gingen spelen eerlijk gezegd.
Uiteraard. Maar daar heb je niets aan op het moment dat een jong kind wordt aangevallen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:44 schreef Sorella het volgende:
Kinderen van twee-drie jaar horen niet alleen buiten te spelen dus is het de schuld van de ouders dat die hun kinderen in de buurt van een nest laten spelen, de ouders zijn fout.
Kinderen die ouder zijn horen van hun ouders te leren dat ze uit de buurt van nesten moeten blijven of als het per ongeluk toch gebeurt weg moeten rennen, gebeurt dat niet zijn de ouders fout.
Kinderen/volwassenen die zwanen/ganzen etc. verwonden/doden zijn niet goed opgevoed, ouders zijn dus fout.
Dan kun je ook gewoon wegrennen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar daar heb je niets aan op het moment dat een jong kind wordt aangevallen.
Nog nooit gezien hier.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:55 schreef Sorella het volgende:
Is het trouwens niet zo dat de gemeente borden moet plaatsen om aan te geven dat er een nest is ?
Haha dit dus, als zo'n beest begint te blazen alleen al ben ik wegquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:37 schreef Specularium het volgende:
Het verhaal over dat ze je arm kunnen breken deed het bij mij wel goed om daar niet in de buurt te komen.
Zou wel zo moeten zijn in ieder geval imo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:58 schreef Sorella het volgende:
Ik vraag me echt nu af of je de gemeente hiervoor aan kan spreken.
Dan ben ik oprecht geschokt dat jij er pedofilie bijhaalt.quote:
En de mensen in jou topic gaan het wel met je eens zijn en kunnen dit topic niet vindenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond dit een beetje een eenzijdige discussie worden waar jullie het steeds op de man gingen spelen eerlijk gezegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |