Ja hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:10 schreef Strugglemaster het volgende:
Heb zo een verjaardagsfeestje, dus wil even een leuk album oppikken. Kun je bij een FRS nog wel terecht voor albums zoals Sgt. Pepper bijvoorbeeld? Beach Boys?
Post van het jaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:22 schreef HunterSThompson het volgende:
Edit: De Beatles niet dus, maar wel een hoop van hetzelfde.
En dan heb je nog niks voor het verjaardagsfeestje, maar kun je wel lekker muziek luisteren?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:22 schreef HunterSThompson het volgende:
Wordt anders voor een maand lid van Spotify. Kost je een tientje. Heb je alle albums van de Beatles tot je beschikking.
Edit: De Beatles niet dus, maar wel een hoop van hetzelfde.
Die heb ik een paar maanden terug, eindelijk origineel, opgepikt bij de Blokker voor een paar euro.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:27 schreef Strugglemaster het volgende:
Haha, heb inmiddels Pet Sounds opgepikt bij Plato. Wat een plaat.
Ik kan hem niet uitzitten. Mijn bloeddruk wordt gevaarlijk hoog van die zoetsappigheid.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:27 schreef Strugglemaster het volgende:
Haha, heb inmiddels Pet Sounds opgepikt bij Plato. Wat een plaat.
Je moet gewoon je innerlijke barry manilow erkennen D'arkie?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik kan hem niet uitzitten. Mijn bloeddruk wordt gevaarlijk hoog van die zoetsappigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |