Ik kan mijn adem ongeveer anderhalf minuten vasthouden langer dan dat gaat nie dan zie ik zwart een keer heb ik het wel volgehouden twee minuten maar toen had ik weinig keuze er was iets in mijn keelpijp waardoor ik niet kon ademhalen wat ik vreemd vind is dat ik mijn adem minder lang kan vasthouden onder water dan boven water mensen zeggen dat je ook adem haalt door je porien dan is het logisch dat je onder water je adem minder lang vast kan houden want je porien hebben niet de mogelijkheid om o2 uit h2o te scheiden dit hebben vissen wel met hun kieuwen maar mensen niet met hun longen dit zou betekenen dat vissen verder geėvolueerd zijn dan mensen maar dit kan natuurlijk niet want mensen hebben atoombom bedacht enzo wat hebben vissen bedacht poepen in de water wat je weer inademt hahahahaha alhoewel ik moet zeggen dat die vissen verdomd snel zijn het is onmogelijk om ze te vangen met je blote handen dit kan natuurlijk ook zijn omdat ze zo gribbelig zijn dat je ze niet een vast kan houden het lijkt wel als ze bedekt zijn onder een laagje snot maar we wijken teveel af van het onderwerp met mijn rubiks cube van het merk rubiks cube kon ik niet sneller oplossen dat anderhalf minute het ging heel stroef enzo nadat ik het opgelost had waren mijn vinger tantoe moe vriend dan moest ik een minuutje wachten voordat ik het weer kon oplossen om deze redenen heb ik toch besloten om dat maar wat meer doekoes aka geld aan de rubiks cube uit te geven want het is mijn hobby enzo ik heb dan maar besloten om voor een tientje meer een coole rubiks cube te kopen wat heel vloeiend in zijn bewegingen is maar dit was nog steeds niet genoeg om het sneller op te lossen dan dat ik mijn adem kan vasthouden ik heb er over na gedacht en wat vasline gesmeer over de rubiks cube hierdoor gaat het wel sneller en vloeiende maar glijdt het ook sneller weg van je vinger en het stink nu ook al bij al is het dus eeder een nadeel geweest dan een voordeel de enige optie die nog restte wat om mijn technieken en algoritms te verbreden ik beslot om f2l beter onder de knie te krijgen en meer alogoritmes voor de oll te leren want oll was mijn zwakke punt ik besloot ook om meer vooruit te kijken uiteindelijke resultaat was fantastisch ik kon de rubiks cube namelijk oplossen in minder dan een minuut mijn snelste tijd is zes en dertig seconden kort joehoeeeeeeee.