owh fuck het is eruit gehaald zo te zien nouja dm maar als je wil wetenquote:

Is legaal mijn leeftijd boeit dus niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb er een hoop in de aanbieding hoe oud ben jij?

long gone!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef kree het volgende:
ook dood.
nouja slapen dan maar.
Waar zijn de tijden gebleven dat het 24/7 doorging hier?

Vertel dat maar hierquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Is legaal mijn leeftijd boeit dus niet.

30 en 16 is gewoon not done manquote:

boeit blijkbaar een hele hoop mensen hierzo.quote:

ja dat zei ik zelf al.quote:

Zolang het legaal steek ik mijner lul er gewoon en wie daar wat op tegen heeft... Daar heb ik dan weer geen zak mee te maken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:03 schreef kree het volgende:
[..]
boeit blijkbaar een hele hoop mensen hierzo.
zelfs als je alleen maar contact hebt via internet.

Dat je er constant zelf weer over begintquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat zei ik zelf al.
En je punt is?
Ben trouwens 28 maargoed

Stiekem wil hij wel maar is bang voor de reacties daarop.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je er constant zelf weer over begint
Wat is jouw punt?

Als je iets wil doen dan moet je het lekker doenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Stiekem wil hij wel maar is bang voor de reacties daarop.

Mijn punt is dat gewoon praten (chatten) met iemand die een stuk jonger is moet kunnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je er constant zelf weer over begint
Wat is jouw punt?

Juist gewoon doen. Mijn moreel is toch al verrot dus daar kunnen we niet echt iets zinnings over zeggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je iets wil doen dan moet je het lekker doen
Maar blijf er niet constant zelf over doorhameren
Oke het is legaal, maar moreel gezien gewoon niet goed

mijn moreel niet en dat probeer ik steeds te vertellen maar niemand snapt het blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Juist gewoon doen. Mijn moreel is toch al verrot dus daar kunnen we niet echt iets zinnings over zeggen.

Stop dan gewoon met dat gezever en ga je gangquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
mijn moreel niet en dat probeer ik steeds te vertellen maar niemand snapt het blijkbaar.

quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:11 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Stop dan gewoon met dat gezever en ga je gang![]()
Zeker dat je geen gay bent je lijkt er bijna wel op...

Nouja precies wat ik heb.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:10 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben nog geen 30, maar ik vind 19 al eng jong.
Vind iemand van 19 wel supertof en dit en dat, maar puur omdat ik dat "eng" vind (oké dat vind ik het altijd) zal ik nooit (tegenover heel misschien) een move maken. Als ze zelf heel obvious wat zou doen zou ik echter geen nee kunnen zeggen denk ik
Ik hoop gewoon iemand te vinden van max 4/5 jaar jonger.

ja hoor XXXXquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:11 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Stop dan gewoon met dat gezever en ga je gang![]()
Zeker dat je geen gay bent je lijkt er bijna wel op...

Je denkt te makkelijk nu.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef Typisch het volgende:
Zeiken over leeftijd als je iemand interessant vind.Grow a pair.

quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef Typisch het volgende:
Zeiken over leeftijd als je iemand interessant vind.Grow a pair.
AARGH! Houd op met dat wijven gedragquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor XXXX
nee dus en ik vertel erover door totdat het begrepen wordt hier.

haha je lokt het zelf uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:15 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[..]
AARGH! Houd op met dat wijven gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |