Ik ben momenteel de enige in Nederland met dat nieuwe beeldscherm, alsof dat niet herkenbaar isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, wil eigenlijk ook wel een foto van mijn bazenstekje posten, maar ben er idd bang voor herkend te worden
Maar iig, vanaf een desktop pc, één widescreen monitor (misschien komt er een tweede, die dingen zijn toch niet zo duur), voor de rest een lamp en de gebruikelijke drankjes (eten doe ik niet aan, bang voor ongedierte op mijn kamer).
Inrichting en afwerking, het past allemaal heel goed bij elkaar, ook qua kleurencombinaties enzo (kast, bureau etc). Naast functioneel moet het natuurlijk ook mooi staan allemaal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:15 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik ben momenteel de enige in Nederland met dat nieuwe beeldscherm, alsof dat niet herkenbaar is
Verder klinkt jouw setup als een heel alledaagse setup, wat is er dan zo speciaal aan?
Aha, tevens late reactiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
sommige mensen hebben 5 televisies, ik 2 laptops
Ik wilde weer 20 dagen wachten om hierop te reageren, maar dat vind ik niet zo lief.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:39 schreef Antwoordapparaat het volgende:
[..]
Aha, tevens late reactiezo'n 20 dagen.
20 dagen zijn trouwens wel heel erg snel voorbij gegaan..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik wilde weer 20 dagen wachten om hierop te reageren, maar dat vind ik niet zo lief.
multomappen.. gast...quote:
1980 gevoelquote:
Leuk beertje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef Meloewa het volgende:
Wat zit iedereen hier degelijk/stijfjes achter zijn pc?
[ afbeelding ] zo fokken
met tap! ik ben jaloers..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef Salvad0R het volgende:
Als de eindbaas die ik ben, natuurlijk. Aan de bar. Thuis.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |