Niet? Is toch juist in nu?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:37 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ja, alleen zelfde muzieksmaak hebben't Zal wel moeilijk worden denk ik...
Dat soort muziek is niet bepaald mainstream
je hebt betere juicy, ik weet het..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:23 schreef Juicyhil het volgende:
Miley
[ afbeelding ]
Ze is echt zoooo geweldig.
als ik teveel hier neerzet, kan ik het geen 'prive'-collectie meer noemen.quote:
Ik heb helemaal niks met jouw muzieksmaak, maar ik herken het probleem wel. Zelf hou ik veel van Classic Rock, Hard Rock, Grunge, Blues, Southern Rock en kots ik de meeste andere muziek uit. Het valt niet mee om mensen te vinden die dezelfde muziek leuk vinden als ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:37 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ja, alleen zelfde muzieksmaak hebben't Zal wel moeilijk worden denk ik...
Dat soort muziek is niet bepaald mainstream
ik weet niet of je wel eens op een dub step feestje geweest bent maar daar staat de muziek ook snoeihard. Bovendien zit iedereen lekker aan de speed + zooi andere drugs.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:22 schreef AlexanderC het volgende:
Vrienden heb ik eigenlijk al. Maar geen van hun is echt into mijn muzieksmaak.
Je zou dus kunnen zeggen dat ik een muziekmaatje zoek. Om mee naar feesten te gaan, muziek maken, gewoon chillen en nieuwe dingen doen/ontdekken.
Ik ga er ook meer werk van maken om op de feesten waar ik ga mensen aan te spreken, maar ik vind de club/disco niet echt een ideale plek om met iemand een praatje te maken, vanwege de harde muziek...
Ik ga wel vaker naar dubstep feesten en ik ga dan altijd alleen. Daarom zoek ik een maatje/vriend/iets. Ik ga dan naar de feesten waar soortgelijke muziek als in de OP word gedraaid. Ik vermijd liever dat brostep sound (de 'herrie dubstep' ala Skrillex enzo), daar heb ik niks mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:48 schreef borbit het volgende:
[..]
ik weet niet of je wel eens op een dub step feestje geweest bent maar daar staat de muziek ook snoeihard. Bovendien zit iedereen lekker aan de speed + zooi andere drugs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |