vele tettenquote:
welke schoenen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh tetten
En whihiiihihi mn schoenen zijn geleverdMorgen nieuwe schoensels aan
![]()
Dezen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk passen ze
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dezen:oooe pwettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk passen ze
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Jij bent een fout feessiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:23 schreef milka82 het volgende:
godsamme, als ik nu iets dichterbij had gewoond dan was ik zeker naar die foute party geweest! Ik hou der zo van, foute feessies!
JA NU METEEN OK DOENquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:32 schreef Mss het volgende:
Ik krijg net een vacature binnen of ik biertester wil worden.
doen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef Mss het volgende:
Gezocht: Studenten die betaald bier willen drinken!
Voor onze opdrachtgever zijn we opzoek naar studenten die een kwaliteitscontrole willen doen bij verschillende cafés in de regio (hier je eigen regio).
Werkzaamheden
Je krijgt per café een half uur de tijd voor de kwaliteitscontrole te doen en om hier een vragenformulier over in te vullen. Bij binnenkomst moet je een biertje bestellen waarbij je moet letten op verschillende aspecten (deze moeten worden genoteerd op het vragenformulier). Als dit biertje op is moet je een tweede biertje bestellen, deze hoef je niet helemaal op te drinken. Zodra de vragenlijst is ingevuld moet je deze verzenden naar onze opdrachtgever. Wat er precies moet gebeuren tijdens deze kwaliteitscontrole krijg je via een mailing toegestuurd.
De locaties zijn echt ENORM kut. Van die achterlijke dorpen die niet op fietsafstand liggenquote:
met de autoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:36 schreef Mss het volgende:
[..]
De locaties zijn echt ENORM kut. Van die achterlijke dorpen die niet op fietsafstand liggen.
quote:
Dat word toch weer een rare beleving denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:51 schreef milka82 het volgende:
ik moet morgen Nederlands spreken tegen Swarte.... dat kan helemaal niet, wij spreken al 23 jaar Fries tegen elkaar!
it kin net!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat word toch weer een rare beleving denk ik
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Ik ben terug, met moeie voeten van het autorijden (hoewel dat ook iets te maken kan hebben met de 1,5 uur door het bos lopen van gisteren).
Maar zo moe, ik denk dat ik maar niet kom morgen, sorry Dico, Fiets en Oorbeer...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HAHA EINZ WIE SCHROK?
ik versta het! dus het mag! dan vertaal ik hetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:51 schreef milka82 het volgende:
ik moet morgen Nederlands spreken tegen Swarte.... dat kan helemaal niet, wij spreken al 23 jaar Fries tegen elkaar!
ik vroeg me meer af waarom je oorbeer daar noemtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Ik ben terug, met moeie voeten van het autorijden (hoewel dat ook iets te maken kan hebben met de 1,5 uur door het bos lopen van gisteren).
Maar zo moe, ik denk dat ik maar niet kom morgen, sorry Dico, Fiets en Oorbeer...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HAHA EINZ WIE SCHROK?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik versta het! dus het mag! dan vertaal ik het
Omdat die ook mee rijdtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik vroeg me meer af waarom je oorbeer daar noemt
Jep, gisteravond zei ze dat geloof ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dafuq zie ik op facebook over den relatie van Dico? Kan ik daarover teruglezen?
oorbeer is één van de 100 miljoen miljard namen voor swarteeee?quote:
in het vorige topic was hetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dafuq zie ik op facebook over den relatie van Dico? Kan ik daarover teruglezen?
dealquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:58 schreef Mss het volgende:
[..]. Dan gaan jullie maar lekker samen in een hoekje zitten en Fries praten
.
Jep kijk maar in mijn sigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oorbeer is één van de 100 miljoen miljard namen voor swarteeee?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oorbeer is één van de 100 miljoen miljard namen voor swarteeee?
Godverdomme, ik kokhalsde.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.odditycentral.(...)ting-egg-dishes.html
Oh god waarom klikte ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Schimmel-eiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Fijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb geen zin meer om terug te lezen.
Het was echt leuk.
Hoe burgerlijk ook, ik geniet meer van dit soort vakanties dan een feest-eiland ofzo.
Hele mooie bossen, waar je een uur kan lopen zonder iemand tegen te komen, dat gaat hier niet lukken.
En met Fred was het ook echt gezellig, we hebben elkaar niet eens het hoofd ingeslagen.
We hadden alleen meer willen doen, volgende keer maar wat langer gaan.
wat leuk dat je zo genoten hebt van jullie eerste 'echte' vakantie, hoe was het champagne ontbijt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het was echt leuk.
Hoe burgerlijk ook, ik geniet meer van dit soort vakanties dan een feest-eiland ofzo.
Hele mooie bossen, waar je een uur kan lopen zonder iemand tegen te komen, dat gaat hier niet lukken.
En met Fred was het ook echt gezellig, we hebben elkaar niet eens het hoofd ingeslagen.
En hij al helemaal nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FijnEn klopt, zulke verkansies zijn ook leuker. En je bent geen 16 meer!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ik zag dus op discovery Flying Alaska ofzo. En zo'n meisje ging stink flipper maken: een zeehondenpoot die drie maanden onder de grond is begraven die je dan gaat koken.
En toen kwam ik op een forum over high meat: vlees dat maanden gerijpt heeft. Schijnt erg goed te zijn voor je.
Groten faalquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
wat leuk dat je zo genoten hebt van jullie eerste 'echte' vakantie, hoe was het champagne ontbijt?
Neen, dan zou ik hem slaanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Had ie nordic walking stokken bij?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Groten faal.
Ze zouden tussen half 8 en half 9 komen, maar er kwam niks. Wij bellen, was de receptie niet bereikbaar. Uiteindelijk om 9 uur receptie bereikt, ja ze komen pas tussen 9 en half 10.. Dat stond dus niet op de site.
Toen was Fred al erg chagrijnig en daar kwam hij niet meer uit (wat hij ook toegaf, met excuses erbij). Dus zaten we tijdens het ontbijt de krant te lezen
.
Ontbijt was ook niet veel soeps trouwens..
Maar toen ben ik maar een uurtje met de hond het bos in gegaan en daarna was hij weer vrolijk en ik ook.
Dus 's middags lekker rondgereden met de auto en zo werd het toch gezellig
drenthequote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het was echt leuk.
Groningenquote:
Assen was wel sneu jaquote:
Zijn we ook geweestquote:
je moet er ook vanavond zijn...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Assen was wel sneu ja.
Maar verder
Nee dat vind ik boeiendquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet er ook vanavond zijn...
met de TT
sukkels.
muziek en gezelligheid dan?quote:
Hallo, nep-autist hier, ik hou niet van grote groepen menschenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
muziek en gezelligheid dan?
Kan wel, maar dan gaan we dood onderwegquote:
Wel consequent falenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:33 schreef Mss het volgende:
Dafuq en nu een mail er achteraan dat ze mijn geld teruggestort hebben want het pakketje is kwijt...
Gratis jurk!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:33 schreef Mss het volgende:
Dafuq en nu een mail er achteraan dat ze mijn geld teruggestort hebben want het pakketje is kwijt...
+1quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hallo, nep-autist hier, ik hou niet van grote groepen menschen
(dat wordt wat morgen)
Via de pin betaald?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hendig als je stofzuiger binnen een jaar kapot gaat en dat je dan de bon niet meer kan vinden
Het afvoerputje van de douche?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waar moet je als eerste kijken als je twee chihuahua's kwijt bent?
Hadden ze maar beter moeten oplettenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het afvoerputje van de douche?
In hun kooitje!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waar moet je als eerste kijken als je twee chihuahua's kwijt bent?
Een eigen poets, dan ben je echt volwassenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en de poets van de buurvrouw had nog een plekje over![]()
Dus vanaf volgende week is mijn huis structureel schoner
Naja, zij kunnen gewoon niet in het buitenland tracken. Maarja, als ze fatsoenlijk zouden reageren dan had ik misschien ook wel aangegeven dat ik mijn jurk alsnog binnen heb gehad. En ik heb ook niet gevraagd om het terugstorten, dat hebben ze zelf gedaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hadden ze maar beter moeten opletten
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Naja, zij kunnen gewoon niet in het buitenland tracken. Maarja, als ze fatsoenlijk zouden reageren dan had ik misschien ook wel aangegeven dat ik mijn jurk alsnog binnen heb gehad. En ik heb ook niet gevraagd om het terugstorten, dat hebben ze zelf gedaan.
ik heb ook al grijze harenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een eigen poets, dan ben je echt volwassen
Jonge dan moet je zelf nodig aan de nordicwalk-stokken!quote:
Kut ik was net fridandellenbroodje naar binnen aan het stouwen..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Omnomnom!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kut ik was net fridandellenbroodje naar binnen aan het stouwen..![]()
![]()
En Teva's enzoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge dan moet je zelf nodig aan de nordicwalk-stokken!
Met sokken erinquote:
Ga je dan samenwonen en trouwen enzo?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb met Fred afgesproken dat als ik heul veul geld verdien, dat hij dan stopt met werken en het huishouden gaat doen
Nu nog heul veul geld verdienen
Dan moet ik heul veul geld verdienen, want dan moet ik ook nog een huis kopen waar genoeg kamers in zijn om ons allebei tevreden te stellenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga je dan samenwonen en trouwen enzo?
Jawel joh, kunnen ze de rolstoel van papa straks duwen zodat jij je handen vrij hebtquote:
Matigen bbq-weerquote:Zaterdag overdag zijner zonnige perioden en later in de middag en avond is een enkele bui mogelijk. De middagtemperatuur wordt ongeveer 22 graden. De wind is matig uit het zuidwen. (Bron: KNMI)
Dat leer ik Cody wel!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel joh, kunnen ze de rolstoel van papa straks duwen zodat jij je handen vrij hebt
NEENquote:
Als die enkele bui weg blijftquote:
Wel lekker warmquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEEN
Jongeuh in eindje blijft het droog en wordt het 24 gradenIdeaal
![]()
En dan ga ik heel dicht bij schaar staan zodat haar innerlijke autist huilt
Tweelingquote:
Owjah !! doen we een human centipede in onzen jurkjensquote:
Probeer haar ook regelmatig even aan te rakenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEEN
Jongeuh in eindje blijft het droog en wordt het 24 gradenIdeaal
![]()
En dan ga ik heel dicht bij schaar staan zodat haar innerlijke autist huilt
bankafschriftquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hendig als je stofzuiger binnen een jaar kapot gaat en dat je dan de bon niet meer kan vinden
Oeh, goeden!quote:
ik zou het gewoon vertikkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:35 schreef megamandy het volgende:
Baaah zo'n ei met een halfvolgroeide embryo moesten ze bij Peking Express ook etenof ze kregen 30min straftijd. Ik zou er sowieso langer dan 30min over doen om dat op te eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:55 schreef Lindytje het volgende:
Ik doe een experiment
PapillottenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd!
disclaimer
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je voelde botjes en veertjesmaar ik zou dus ook meteen voor die 30min "straf" kiezen
Ik ookquote:
Ik doe een experiment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik moet nog steeds uitvinden hoeveel haar ik moet pakken om goede krullen te krijgenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ookMoet er straks wel de fohn op zetten vrees ik, anders is dat nooit droog voor ik naar bed ga
![]()
![]()
óf, slapen met een muts op
Ik ben denk ik een soort tina turner straksquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds uitvinden hoeveel haar ik moet pakken om goede krullen te krijgen![]()
Laatst was het wel gelukt maar toen zette ik mijn hoedje op en leek ik net 16 dus heb ik ze maar opgestoken
Het zijn wel eckte pijpenkrullenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een soort tina turner straks![]()
Zojuist teek nummer 13 eruit getrokkenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zojuist teek nummer 13 eruit getrokken
Dat is een beetje vreemd ja....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het zijn wel eckte pijpenkrullenAlleen ziet dat er zo raar uit
a la Shirley Temple
[ afbeelding ]
Lopen kreng!!!! Ik ben geen fotomodelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
En daarna was hij zat en ging hij liggen met dit hoofd:
[ afbeelding ]
Dat hoofd betekent "kunnen we nu weer gewoon gaan lopen asjeblief?"
Maar van binnen denkt hij "schiet eens op met je kutfoto's"
Ik doe een experiment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jouw haarkleur
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:
Vega-hamburgersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
zweet!
Zo, er liggen nu 24 worsten, 18 verse hamburgers en 16 speklapjes en 4 vega hamburgers in de koeling. Neem geen vlees mee
Omnomnomnomnomnom!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
zweet!
Zo, er liggen nu 24 worsten, 18 verse hamburgers en 16 speklapjes en 4 vega hamburgers in de koeling. Neem geen vlees mee
Jonge, Puckzzz is een BBQ boss!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omnomnomnomnomnom!!!!!!is verontwaardigd: Gaat ze bbq'en?? Tsss.... gaat ze mij verslaan ofzo
Kut dat moet ik ook nog doenquote:
Ja man!quote:
Ohja, doe eensquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
O ja, ik heb nog wat magneetlakken die ik moet testen
Duurt nog even, eerst alle lak eraf en m'n teennagels knippenquote:
Appie groepschat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:05 schreef Dwyn het volgende:
Waarom zit ik in de groepschat van mijn werk? Ik maak alleen maar ruzie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:12 schreef Lindytje het volgende:
Hoi, ik ben lindy en ik lak voor het eerst mijn nagels:Uhm!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben lindy en ik lak voor het eerst mijn nagels:Mooi gelakt, jammer dat de foto onscherp isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Hoi, ik ben lindy en ik lak voor het eerst mijn nagels:Wat de neukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mooi gelakt, jammer dat de foto onscherp is
Ja man, er zat te vee, toen dacht ik: dat haal ik even snel weg met een wattenstaafje, toen gebeurde datquote:
blogpost maken over dat het niet handig is om gemorste nagellak weg te halen met een wattenstaafjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja man, er zat te vee, toen dacht ik: dat haal ik even snel weg met een wattenstaafje, toen gebeurde dat
Sorry, me wepcam is nieso goedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mooi gelakt, jammer dat de foto onscherp is
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:15 schreef Dwyn het volgende:
Oh noes, Tom Cruise en Katie Holmes gaan uit elkaar!
Dat zou een inhoudelijk mooien post zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
blogpost maken over dat het niet handig is om gemorste nagellak weg te halen met een wattenstaafje
Ik dacht dat ze een nieuwen post had... deze is al heul oudquote:
Ik ontdek hem pas netquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een nieuwen post had... deze is al heul oud
Ik vind het al wat minder erg nu dat ik de meet misquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:26 schreef Diconnected het volgende:
Ladiessss wat zal ik maken voor morgen? Oreonoms gaat niet lukken namelijk
Ja, dat zag ik al. Van mij hoef je niet meer te komenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:26 schreef Diconnected het volgende:
Ladiessss wat zal ik maken voor morgen? Oreonoms gaat niet lukken namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
die paarse is mooiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even snel wat testjes van de magneetlakjes.
[ afbeelding ]
De paarse doet het erg goed![]()
De andere twee doen het matig, maar vind ik wel weer mooie kleuren![]()
Ik ben tevreden. Dit is trouwens Saffron, 3 voor een tientje bij de op=op in Assen (magneet bij elke lak, ik had 2x een sterretje en 1x streepjes
)
Die paarse is tofquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even snel wat testjes van de magneetlakjes.
[ afbeelding ]
De paarse doet het erg goed![]()
De andere twee doen het matig, maar vind ik wel weer mooie kleuren![]()
Ik ben tevreden. Dit is trouwens Saffron, 3 voor een tientje bij de op=op in Assen (magneet bij elke lak, ik had 2x een sterretje en 1x streepjes
)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Lin hoe is het met de papillotten?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:58 schreef Lindytje het volgende:
zo, papilotten zijn er alweer uit, dat ging dus niet droog worden...
Ik heb ze er net ingedraaid en dan ga ik dr vanavond mee slapenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Dus nu heb ik gewoon weer ijn oude vertrouwde pluiskop
Dat is hendiger!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik heb ze er net ingedraaid en dan ga ik dr vanavond mee slapen
fuu dan maar de krultang?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is hendiger!
Daarvoor is mijn haar nog te kort, kreeg ze er niet strak genoeg in gedraaid...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
fuu dan maar de krultang?
Vet kek man!Zeker kekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen krultang
Don't come closer, I might hurt you
ik krul alleen maar met m'n stijltangquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik kan straks wel eens kijken wat ik met mijn stijltang voor elkaar kan krijgen
die van mij ligt al 3 jaar ongebruikt in de kastquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ik krul alleen maar met m'n stijltang![]()
Nou ja, tegenwoordig gooi ik het nat in een knot en vervolgens 's nachts in een vlecht, daar heb ik tegenwoordig m'n krullen van
Ik gok alleen dat mijn haar er te kort voor is.... Ik zal eens kijken wat ie doetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ik krul alleen maar met m'n stijltang![]()
Nou ja, tegenwoordig gooi ik het nat in een knot en vervolgens 's nachts in een vlecht, daar heb ik tegenwoordig m'n krullen van
Ik ga hem 's ochtends naar Fred brengen, dus ik ben bang dat dat er niet inzitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Schaar mag ik Cody morgen ook ontmoeten
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga hem 's ochtends naar Fred brengen, dus ik ben bang dat dat er niet inzit![]()
Je mag wel Miep ontmoeten
Help!!!quote:Fout bij het maken van de databaseconnectie
Ik ken alleen Wim de hont, maar pousse is ook goedquote:
Ik lollerdequote:
Pehehehequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik lollerdeen in mijn hoofd riep ik heel hard EINZ EINZ ZWEI!!!11!@!222
Neen, dat is Bebquote:
Ohhai pousse!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, dat is Beb
Miep is de kadder![]()
[ afbeelding ]
Huuuuuquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Billen-kipfilets
http://www.magicbodyfashi(...)0000/3054/bottom.jpg
Zit wel lekker zachtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Billen-kipfilets
http://www.magicbodyfashi(...)0000/3054/bottom.jpg
JE NAGELS!!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:42 schreef Debsterr het volgende:
Zo. Blogs bijgelezen. Nu zelf voorbereiden. Dan lakken. Wat zal ik lakken?
Stress reliefquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:48 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb altijd zin om heel hard vieze dingen te roepen als ik een drukke werkweek gehad heb.
Ja, normaal loop ik hard op vrijdagavond, dan is het er ook wel uit.quote:
Oooh dat is niet zo fijn haha!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ! Getennist ende gewonnen ! En mijn bilspier verrektPhehehehe...
Ik masseer je bil morgen welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ! Getennist ende gewonnen ! En mijn bilspier verrektPhehehehe...
Hehehehehe dat deed onze bovenbuurman op de flat ook wel eens. Met Michael Jacksonquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:10 schreef Lindytje het volgende:
GOdsamme zeg.... Ik weet niet wat de buurman heeft, maar zo'n twee keer per week gaat een half uur zijn muziek keihard aan en gaat ie meezingenVals
quote:
Oeh stiekem filmenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik denk dat ik m ga opgeven voor x-factor ofzo
Dan wacht ik wel even tot je genoeg bier op hebtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Please be gentle... het doet verrekes pijn
Morgen genoeg bier dan voel ik vast niet meer
![]()
Ow ! Even mijn schoensels passen; die heb ik nog even net gehaald
Hij heeft de schitterende muziek van de jaren 70-80quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehehehe dat deed onze bovenbuurman op de flat ook wel eens. Met Michael Jackson.
Je eigenste fout partyquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hij heeft de schitterende muziek van de jaren 70-80
Slaap lekker alvast priemke!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je eigenste fout party![]()
Schoensels passenMorgen aandoen
![]()
En... ik ga douchen en duik mijn bed in.. ik twijfel wat ik met mijn nagels ga doen.. of ik zet er nog een laagje gel overheen; of ik lak gewoon mijn kapotte half/kort/geknakte nagels zo
Als je er geen zin in hebt, niet doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gaan we nog swappen morgen?
Maw moet ik mijn stash nog uitzoeken?
Ik heb eigenlijk heul geen zin
OHNEES!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOMG IK DENK IK GA PAARS LAKKEN MAAR DAT PAST HEUL NIET BIJ M'N JURK![]()
Joh, het wordt heul niet koud! En anders ga je maar wat dichter bij de BBQ staanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou ja, eigenlijk vind ik een panty vooral niet passen bij mij
Zeggen "HEY BUURMAN DOE EENS NIET"?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:37 schreef Lindytje het volgende:
Oh mijn god, mijn add-kop trekt het niet meer...
Ik wil de buurman doodvermoorden met een botte bijl
soms denk ik van... wat moet je met 1000 flessen shampooquote:
Net of ie de bel hoort als zijn muziek zo hard staatquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeggen "HEY BUURMAN DOE EENS NIET"?
Hoardenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
soms denk ik van... wat moet je met 1000 flessen shampoo
delen jullie iets? een groepenkast of zo...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:37 schreef Lindytje het volgende:
Oh mijn god, mijn add-kop trekt het niet meer...
Ik wil de buurman doodvermoorden met een botte bijl
Hm.. nee dan wordt het toch een botte bijlquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Net of ie de bel hoort als zijn muziek zo hard staat
We delen een muur, maar die wil ik graag laten staanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
delen jullie iets? een groepenkast of zo...
kortsluiting maken. Steek de boel in de fik.
Preciesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hm.. nee dan wordt het toch een botte bijl
Met mijn botte bijl, natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies
Ik klim maar over de schutting denk ik....
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben zo blij met mijn nagellak-slippers![]()
Gewoon blijven rondlopen terwijl je teennagels drogen![]()
SQ had je zon besteld voor morgen? *holo-time*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |