Beetje vreemd dat ze dan bij een eerdere bestelling me wel direct een mailtje sturen en de order cancellen... (incl. mededeling dat ik beter een andere seller neem omdat hij voorlopig geen voorraad krijgt..) (en nee dat was echt geen translatortext)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:43 schreef mickeyD het volgende:
helaas verwar je de service die wij hier gewent zijn te krijgen in onze zeur maatschappij, met de laaggeschoolde (bijna) dwangarbeider die daar de bestellingen moet doorvoeren en misschien niet eens engels kan lezen, maar het allemaal door een translator moet halen.
het is niet zomaar dat je meestal als eerste bericht een standaard mailtje krijgt..
"hello friend!"
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:07 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
pandawill maakt het helemaal bont.
Kapot product fotograferen om een product te promoten![]()
en dan ook nog his one maybe broken by somebody, but when u ordered we definitely don't send u a broken one. No worry pls.![]()
hahah ja zag ik later ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:09 schreef mickeyD het volgende:
de tikfout op het scherm van het horloge was je OOK nog niet opgevallen?
"Double coloY led"
Wat vragen ze ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef zoz het volgende:
Taobao vraagt gewoon 20.000 us dollars jaarlijks
Zie filmpje in de post boven dat horloge..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wat vragen ze ?
Taobao vraagt 20.000 voor wat ?
Ik vraag me enkel af voor hoeveel productsoorten/bedrijven/fabrikanten of losse verkopers dat geldig is..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef zoz het volgende:
Taobao vraagt gewoon 20.000 us dollars jaarlijks
Bij welke seller heb jij besteld dan op MisterTao, deze of deze? Ik had bij de 1e een witte besteld maar die order werd binnen een dag gecanceld omdat de seller hem alleen in het zwart zou hebben. Wil ik hem in het zwart bestellen kan je hem niet eens in je shopping cart doen, zie dat het nu aangepast is dus maar eens opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat ze dan bij een eerdere bestelling me wel direct een mailtje sturen en de order cancellen... (incl. mededeling dat ik beter een andere seller neem omdat hij voorlopig geen voorraad krijgt..) (en nee dat was echt geen translatortext)
En zo heel achterlijk zijn werknemers niet (meer) in china tegenwoordig.. zeker niet de mensen met een license voor een eigen bedrijf.. (lees: bijna alle taobao sellers/agents) die gaan ook met hun tijd mee..
Helaas verwar je fabrieksarbeiders van het platteland met export agenten..
(En met "Hello friend" is niets mis als je met een totaal andere cultuur communiceert)
Grootste voordeel is dan wel dat nergens anders stock isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:40 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Bij welke seller heb jij besteld dan op MisterTao, deze of deze? Ik had bij de 1e een witte besteld maar die order werd binnen een dag gecanceld omdat de seller hem alleen in het zwart zou hebben. Wil ik hem in het zwart bestellen kan je hem niet eens in je shopping cart doen, zie dat het nu aangepast is dus maar eens opnieuw proberen.
Baal er wel van want ik ben nu soort van gebonden aan MisterTao omdat ik $170 op mijn account heb gezet en ik zie geen mogelijkheid om het weer op mijn kaart terug te krijgen zodat ik ergens anders kan bestellen.
Ik had dus bij de eerste seller hetzelfde probleem (dat ie gecancelled was)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:40 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Bij welke seller heb jij besteld dan op MisterTao, deze of deze? Ik had bij de 1e een witte besteld maar die order werd binnen een dag gecanceld omdat de seller hem alleen in het zwart zou hebben. Wil ik hem in het zwart bestellen kan je hem niet eens in je shopping cart doen, zie dat het nu aangepast is dus maar eens opnieuw proberen.
Baal er wel van want ik ben nu soort van gebonden aan MisterTao omdat ik $170 op mijn account heb gezet en ik zie geen mogelijkheid om het weer op mijn kaart terug te krijgen zodat ik ergens anders kan bestellen.
Deze verkoper had (op de taobao site) 156 stuks op voorraad op het moment dat ik mijn bestelling plaatstequote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Grootste voordeel is dan wel dat nergens anders stock is
Yep, Dealextreme. Heb beide opties geprobeerd, maar werkten helaas niet. Om deze reden heb ik afgelopen week dus inderdaad iets bij Focalprice besteld. Beviel ook primaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
dx.com ?
Chift+F5 / Ctrl+F5 al geprobeerd?
(Ohja, gewoon niet meer bij DX bestellen, kut webshop. Overstappen op Bic, Lighatke, Focalprice, PriceAngels)
De 9958 is het verschillende keren voorbij gekomen, net als de ufo van Shiz.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef Syphixx het volgende:
http://www.priceangels.co(...)-Black--s583020.html
zou ook mss een heli willen halen voor in de zomer. lekker op het dak zitten en heli over tuin laten vliegen![]()
is er soms een heli topic of een site waar ik me wat ik kan lezen over heli's ?
zoveel soorten dat ik niet kan kiezen ... net als tablets
heb die paarse nog gekocht voor bday voor een vriend toen hij in promo stondquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De 9958 is het verschillende keren voorbij gekomen, net als de ufo van Shiz.
De kleine goedkpe helikopters lijken allemaal wel aardig op elkaar dacht ik (kleine verschillen). De 9958 is in ieder geval bang voor buck (een veel onderdelen te krijgen)
Bij focal hebben ze hem in het wit/rood geloof ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:28 schreef Syphixx het volgende:
[..]
heb die paarse nog gekocht voor bday voor een vriend toen hij in promo stond
ook deze dan maar aanschaffen
kleur maakt ni uit, als ie maar werktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij focal hebben ze hem in het wit/rood geloof ik
Wij zouden natuurlijk graag meegenieten van wat je besteld hebt...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:51 schreef Locusta het volgende:
[..]
Yep, Dealextreme. Heb beide opties geprobeerd, maar werkten helaas niet. Om deze reden heb ik afgelopen week dus inderdaad iets bij Focalprice besteld. Beviel ook prima
Whut...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Wisheh het volgende:
Ik dacht even goedkoop een quadcopter bij elkaar te schrappen vanaf DX. Geintje kost me alsnog rond de ¤300,- maar dan ook helemaal compleet. Goede nieuws is dat ik eergister besteld had en er nu al dingen verzonden zijn.
Quadcopter filmpje.
Wow, dat ding ziet er wel echt ziek uit. Moet je dat zelf in elkaar zetten dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wij zouden natuurlijk graag meegenieten van wat je besteld hebt...
[..]
Whut...dat ziet er erg snel uit.... (laat shiz het maar niet zien..
)
http://www.focalprice.com(...)ash_Drive_Black.htmlquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef Zolderkamer het volgende:
Wij zouden natuurlijk graag meegenieten van wat je besteld hebt...
[..]
Jup dit gaat me eerste worden dus heb al een half gemonteerd frame besteld. Als dit een leuk project gaat worden dan word de volgende een hexacopter met een zelfbouw frame. Die kunnen wat meer gewicht liften voor een eventuele HD cam eronder etc.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wow, dat ding ziet er wel echt ziek uit. Moet je dat zelf in elkaar zetten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |