We doen altijd wel grappig ook over geitenneukers enzo, maar het schijnt dus dat het in heel veel werelddelen gebeurd.... zo zeiden ze ook op de radio.quote:
Precies in onze ogen kan het echt niet. Maar daar vonden ze het dus raar dat Filemon er zo 'grappig' over deed... is daar heel normaalquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja, ach, dat is die cultuur daar he. Wij moeten er niets van hebben maar in hoeverre kun je zoiets veroordelen als het bij ons volledig buiten ons referentiekader valt. Kijk wij vinden dit ontzettend goor, maar als die mensen dat daar al eeuwen en eeuwen doen, in hoeverre kun je dat dan eruit krijgen en veroordelen?
Dit zijn van die berichten die de Westerse wereld verbazen of zelfs laten walgen maar ook wij hebben dingen waar ze waarschijnlijk in die cultuur ook van walgen wat wij volkomen normaal vinden. Het is een opmerkelijk bericht maar je doet er verder niets aan.
Thanksquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een smerige bedoening zeg. Dat je daar überhaupt behoefte aan hebt.
Tevens wil ik je even wijzen op de volgende fout:
- ontmaagd word door een ezel.
In eerste instantie dacht ik dat die ezels de jongens neuktenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Hoorde het gisteren op de radio, over dat in veel zuid amerikaanse landen het normaal is dat je in je pubertijd ontmaagd word door een ezel (voor de jongens).
Gastquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik dat die ezels de jongens neukten.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een yak gedaan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:09 schreef gogosweden het volgende:
Zal je verschil voelen tussen een ezel en een meisje?![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
ach waar het hart vol van is.
[..]
Heb jij wel eens een yak gedaan?
Pijnlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb nog niets gedaan jeweettochhhh
die tong is troef als schuurpapier, dat moet je niet willenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:27 schreef Adfundum het volgende:
Ach, je wilt niet weten hoeveel jochies in NL zich door een kalfje met goede zuigreflex hebben laten leegslobberen. Verschil is dat ze er daar gewoon over praten..
Ik wil het wel weten. Vertel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:27 schreef Adfundum het volgende:
Ach, je wilt niet weten hoeveel jochies in NL zich door een kalfje met goede zuigreflex hebben laten leegslobberen. Verschil is dat ze er daar gewoon over praten..
Hier spreekt een man met ervaringquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die tong is troef als schuurpapier, dat moet je niet willen
Vertelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die tong is troef als schuurpapier, dat moet je niet willen
Dat is het denk ik ook ja, daar is het blijkbaar heel normaal. Hier niet. Al gebeurd het hier vast ook al van voor de middeleeuwen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:27 schreef Adfundum het volgende:
Nou ja, hier in Europa zijn we natuurlijk post Christenen. Na de Reformatie en dergelijke werd de Bijbel lange tijd streng nageleefd en God heeft seks met dieren in Bijbel verboden. Dus logisch dat na honderden jaren dit er nog steeds in zit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is het denk ik ook ja, daar is het blijkbaar heel normaal. Hier niet. Al gebeurd het hier vast ook al van voor de middeleeuwen.
In het midden-oosten gebeurd het met schapen/geiten massaal word gedacht.
Maar goed wie gaat er idd openbaar zo over praten.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hier spreekt een man met ervaring
mijn pa werkt op een boerderij, en dan help je wel eens mee kalveren voeren oid.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:44 schreef rosepetals het volgende:
Bah.![]()
Maar ik denk wel dat elke lelijke vrouw aan de man kan komen daar, als ze al een ezel willen neuken.
Maar het idee erachter is dus dat juist de dames zo veeleisend zijn en verwachten van de man om ze perfect te behagen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:44 schreef rosepetals het volgende:
Bah.![]()
Maar ik denk wel dat elke lelijke vrouw aan de man kan komen daar, als ze al een ezel willen neuken.
;Dquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:09 schreef TNA het volgende:
Ach, goedbeschouwd lijkt een ezel in anatomisch opzicht sterk op een vrouw.
Wij vrouwen kunnen een man tot pure wanhoop laten drijvenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar het idee erachter is dus dat juist de dames zo veeleisend zijn en verwachten van de man om ze perfect te behagen.
Hierdoor is dit ontstaan. Dus eigenlijk de vrouw haar schuld
Niks nieuwsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wij vrouwen kunnen een man tot pure wanhoop laten drijven
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
ow Roos, wat doe je met mequote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij lijkt mij nou juist iemand die dat wel zou willen hebben, zo'n ezellulquote:
Volgens mij kan zo'n koe je lul eraf trekken met haar tong.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
mijn pa werkt op een boerderij, en dan help je wel eens mee kalveren voeren oid.
ik ga echt mijn lul daar niet insteken hoor![]()
En dan naar het ziekenhuis omdat het ding je tong bezwangerd heeftquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef Opoefiets het volgende:
Misschien weten ze voor TS ook een inktvis te regelen die hem in kan leiden bij de wonderen der mondpenetratie
Weet welke labiele mannen jij kent, maar de mannen die ik ken (incl. ikzelf) zijn emotioneel stabieler dan vrouwenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Na 60 jaar huwelijk jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij dat wél, als bukkake-fanaatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee, het kwaad is al geschied, je bent geen emmer zaad over je gezicht waard.
vergeef me.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:25 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij dat wél, als bukkake-fanaat
zand erover.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:26 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Alsjeblieft, emmer zaad over je gezicht
Hulde. Moest ik ook aan denken.quote:
is kk geil, moet je eens proberen.quote:Op zondag 1 juli 2012 03:49 schreef Mishu het volgende:
Echt, waarom doen mensen dit? Daar wordt je toch niet opgewonden van, wat is het nut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
jij bent echt kinkyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:35 schreef Starphus het volgende:
Wat vinden die ezels er eigenlijk van ? En doen ze mannetjes of vrouwtjes of beide ? En oraal ? En waarom geen lama ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |