Ergo dragersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:54 schreef Clubsoda het volgende:
De Bugaboo reiswieg is 90 cmWat een idioot groot verschil. Hier gaat op vakantie de buggyinzet mee, 5,5 maand is hij dan. Scheelt bagageruimte en meneer wil heel graag rechterop zitten en om zich heen kijken. Hij ligt al in de wieg met een kussen onder de kop, maar doet dan nog continu situps
![]()
Mijn mannen zijn boodschappen aan het doen met de nieuwe Ergo-drager. Ook vast oefenen voor de vakantie, zoet gezicht zo'n kleintje op z'n rug
Ik vind de bak van de bugaboo weer heel laag. Mijne ging op zijn buik liggen trok zich zo aan de rand op en viel er bijna uit. Kon hem nog net pakken. Hij was 4 maand oud. Toen hebben we meteen gewisseld en de buggyinzet gebruikt!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:54 schreef Clubsoda het volgende:
De Bugaboo reiswieg is 90 cmWat een idioot groot verschil.
Wat is het verschil dan, tussen 15 minuten rijden en 15 minuten ermee wandelen? Of bedoel je dat je er het beste aan doet het gebruik van de MaxiCosi zoveel mogelijk te vermijden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar in de maxi cosi mogen ze ook alleen in de auto en anders niet. Het is niet om te wandelen of shoppen
Wat gebruik je thuis dan? De Beco?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:56 schreef Bleie het volgende:
Ik ben zo in dubio of ik dat ding mee ga nemen op vakantie. We gebruiken hem thuis zelden, en ik heb nu een beco die in elk geval mee gaat. Dus of we dan ook nog de bugaboo mee moeten? Hij is zo groot in de auto...
haha ja duh. in de auto is het een verplichtingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan, tussen 15 minuten rijden en 15 minuten ermee wandelen? Of bedoel je dat je er het beste aan doet het gebruik van de MaxiCosi zoveel mogelijk te vermijden?
Zoe geeft aan dat ze in de MC ook een soort van zitten dus dat de ligstand van haar stokke ook wel nu al kan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan, tussen 15 minuten rijden en 15 minuten ermee wandelen? Of bedoel je dat je er het beste aan doet het gebruik van de MaxiCosi zoveel mogelijk te vermijden?
heb volgens mij niet gezegd dat ik de baby er NU in wil doen, maar mocht de bak echt te klein worden om te wandelen, moeten we kijken naar andere opties.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoe geeft aan dat ze in de MC ook een soort van zitten dus dat de ligstand van haar stokke ook wel nu al kan.
De Maxi Cosi wil je zoveel mogelijk vermijden idd. Het kan in de auto niet anders maar je moet hem niet nog eens extra op andere momenten gaan gebruiken eigenlijk.
En omdat de MC dus niet geschikt is voor dat gebruik is de ligstand van de buggy voor een baby van pas een paar weken ook totaal niet geschikt. Dat was mijn punt.
Betreffende baby is pas 7 weken![]()
Iets afwijken van de norm wegens te kleine kinderwagenbak oké maar de norm is 6 maanden dus nogal een verschil.
O.a. mijn osteopaat zei dat het echt heel slecht is voor de rug.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:02 schreef flugeltje het volgende:
Wij hebben een dubbele wagen DML, het voorste stoeltje rechtop met Willem erin en het achterste plat met Piet zodat je een soort van bakje hebt. Ik heb, met name tijdens de vakantie op terrasjes ofzo, het rugleuninkje van de achterkant wel eens een stapje omhoog gezet zodat Piet wat meer om zich heen kon kijken. Dan krijg je toch een beetje het MC/wipstoelidee... Is dat echt zo slecht?
In een goede drager hangen ze in een natuurlijke houding en krijgen ze ook geen klappen op de rug te verwerken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:03 schreef Nirak het volgende:
Heel die discussie over de onwenselijkheid van het gebruik van een maxi cosi voor langere tijd ipv wandelwagen.. Doet me afvragen hoe het dan zit met langer in een buik/rugdrager of doek dragen? Kan dat dan wel voor langere tijd? Wij dragen nu onze kleine man met gemak een paar uur in de Beco op onze rug als we wandelen..
Maakt toch niet uit. Al zijn ze 7 maanden kun je er nog mee beginnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:06 schreef Cyntiaa het volgende:
DragenIk wou dat ik er ook mee begonnen was!
sterker nog, ik leen mijn doek aan mn enthousiaste klasgenootje uit en haar kinderen zijn 4 en 5quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Al zijn ze 7 maanden kun je er nog mee beginnen.
Ja das irritant. Want je krijgt het per week.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:32 schreef Zoë23 het volgende:
Heeft er ook iemand ervaring met het uitbetalen van verlof via het UWV?
Heb een vraag, wil deze ivm 'offtopic' wel via pm bespreken
Ik krijg het van het UWV, omdat m'n contract waarsch zou aflopen, heb ik dit zelf aangevraagd. Uiteindelijk heb ik een vast contract gekregen en mijn verlof voor de bevalling enz dus van het UWV gekregen. Deze maand heb ik ook loon van mijn werkgever gekregen, terwijl dit de afgelopen maanden dus goed geregeld wasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
In principe.krijgt je werkgever uitbetaald van het uwv. Maar werkgever kan aangeven of het rechtstreeks naar werknemer moet of dat het naar zichzelf moet.
Als.je geen werk heb dan krijg.je t sowieso rechtstreeks van t UWV (logisch uiteraard)
Vorige keer had k t laatste, nu t eerste
dan draag je toch juist ergonomisch!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:03 schreef Nirak het volgende:
Heel die discussie over de onwenselijkheid van het gebruik van een maxi cosi voor langere tijd ipv wandelwagen.. Doet me afvragen hoe het dan zit met langer in een buik/rugdrager of doek dragen? Kan dat dan wel voor langere tijd? Wij dragen nu onze kleine man met gemak een paar uur in de Beco op onze rug als we wandelen..
Ja, maar wel rechtop, en daarom vroeg ik me af of het ruggetje dan niet een beetje inzakt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dan draag je toch juist ergonomisch!
Wij hebben de Luvion grand elite. Weet niet wat het verschil is met de platinum, maar een prima ding. Kan ook op een stand dat het beeldscherm uit is, maar bij beweging of geluid aanspringt. Geluid en beeld prima. Zitten ook geluidjes op en je kan een kaartje erin doen voor opname, maar persoonlijk vind ik die 2 dingen niet nodig. Geluid daarvan is belabberd (stomme liedjes ook), komt dus uit de camera in de slaapkamer en waarom je kind slapend opnemen? Weet niet of dat wat in de prijs had uitgemaakt, maar wij hebben deze gekregen en ik vind een babyfoon met camera ideaal!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:12 schreef Kyara het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met een van de volgende babyfoons? (zijn met camera)
• Luvion Platinum 2 dect
• Tomcom babyviewer 4100 dect
• Alecto DVM-95
er is misschien wel een topic over babyfoons ik kan niet zo goed zoeken.... maar het is in elk geval babygerelateerd
Wij hebben de alecto dvm 70 met camera. Prima ding, heel tevreden overquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:12 schreef Kyara het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met een van de volgende babyfoons? (zijn met camera)
• Luvion Platinum 2 dect
• Tomcom babyviewer 4100 dect
• Alecto DVM-95
er is misschien wel een topic over babyfoons ik kan niet zo goed zoeken.... maar het is in elk geval babygerelateerd
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:41 schreef bitterend het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik echt helemaal verliefd ben op mijn baby![]()
echt wat een gelukkig gevoel is het!
Haha! nee dat nog niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou moet het bed nog verder naar beneden.... Blijert
Deze kun je gewoon neerzettenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:03 schreef Kyara het volgende:
Kun je die camera's gemakkelijk bevestigen? Hoe hebben jullie dat gedaan Faithz?
quote:Op zondag 1 juli 2012 09:00 schreef NotTheSame het volgende:
Jeej! J. van Popples en Prowl is vandaag jarig! Gefeliciteerd!
Van hartequote:Op zondag 1 juli 2012 09:00 schreef NotTheSame het volgende:
Jeej! J. van Popples en Prowl is vandaag jarig! Gefeliciteerd!
Popples en ik kennen elkaar langer als vandaag ;-)!quote:Op zondag 1 juli 2012 10:54 schreef Susie het volgende:
[..]
Van harte
Maar heb jij zo'n goed geheugen, hoe weet je dat?
Aha!quote:Op zondag 1 juli 2012 11:38 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Popples en ik kennen elkaar langer als vandaag ;-)!
Oh oopsquote:Op zondag 1 juli 2012 17:56 schreef Nirak het volgende:
voor Rayen z'n tandjesleed. Misschien zijn bed ergens anders neer zetten?
En dat avondje uit was gisteren, om 02.00 thuis en tot 11.30 geslapen!
Geweldig genotenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:10 schreef Tinuviel het volgende:
Nirak en Faithz hoe was de avond uit. Uitslapen klinkt leuk!
Ja, dat hebben wij nu ook gelijk gedaan, we hebben er echt wel van geleerd nu. En ze heeft alleen bij mijn schoonmoeder gezeten, maar wel zo'n beetje continue (ze waren er van 13:00 tot 20:30 ongeveer, ze moeten een eind rijden). Maar volgende keer gaan we dat dus echt anders doen. Een uurtje knuffelen is okay, maar daarna terug naar papa/mama of in haar bed/box. Zo'n nacht erachteraan is voor niemand leuk. Ze zat duidelijk zelf ook niet lekker in haar vel. En nog steeds niet, weg leggen is nog steeds huilen. Dus nu mag papa, ik heb het voor nu even gehad.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:46 schreef Zoë23 het volgende:
Marjolijntje
S heeft dat ook als het te druk is, we hebben samen afspraken gemaakt met wat wel en niet goed is qua drukte enz zodat we, als er mensen zijn, dezelfde reactie geven. (dus vooraf afgesproken dat ze bijv niet van arm naar arm gaat, of alleen eventjes bij die en dan weer in dr wiegje)
quote:Op maandag 2 juli 2012 11:48 schreef Aventura het volgende:
Hier nog steeds k*t, ben de uitputting nabij. Van 12 tot 2 en van 4 tot 6 even geslapen. Vanaf 4 uur met de knul tussen ons in. Hij heeft echt enorm veel last van doorkomende tanden. Dat is sws al naar voor iedereen, maar helemaal als je zelf extreem verkouden bent, dag en nacht loopt te hoesten en het loeidruk hebt op je werk. Het is nu nog drukker omdat ik zaterdag op vakantie ga. Na mijn vakantie ga ik maar eens een gesprek aan met mijn leidinggevende, ik vind het niet normaal dat ik geen backup heb. Hierdoor voel ik me altijd tekortschieten, werk ik vaak in avonden en weekends door en als ik op vakantie ga is het helemaal een drama. En misschien is fulltime werken ook wel teveel. Het zou niet teveel zijn als ik wat meer steun kreeg thuis en gewoon sliep, maar dat is dus niet zo. Na de vakantie ook maar eens kijken voor een poets. Als ik nu niet snel iets verander dan steven ik af op een burn-out ofzo. Pffft, echt even niet leuk allemaal nu.
Nee, kon ook niets terug vinden.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen idee, Moonah. Volgens mij heeft bodpa zich nog niet laten zien hier? (Of ik heb niet goed gekeken....)
Ja hoor, kinderen kunnen wat taal betreft heel wat aan. Ik vind het altijd wel jammer dat wij alleen maar Nederlands spreken, maar ja, allebei niet opgegroeid met dialect of een andere taal... Vrienden van ons maken het ook wel bont: hij is Nederlander, zij komt uit Oekraïne, en spreekt ook Russisch, en met elkaar spreken ze Engels. Zoontje wordt dus viertalig opgevoed.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:56 schreef NotTheSame het volgende:
Ik ben half Limburgs/half Brabants. Mijn man is een Brabander. Ik spreek Nederlands en Limburgs tegen Draakje, manlief in zijn streekdialect. Tegen mijn man spreek ik overigens ook zijn streekdialect. Mijn moeder spreekt Limburgs tegen Draakje en mijn vader weer ZIJN streekdialect. Kort samengevat: Draakje hoort 3 dialecten en
ABN ;-). Als dat maar goed gaat!
Gewoon goed?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:54 schreef Moonah het volgende:
Sorry voor het zo maar binnen vallen.
Maar weet iemand hoe het met Bodpa en Sil is?
Brabans is de bomquote:Op maandag 2 juli 2012 15:16 schreef Pvoesss het volgende:
Limburgs dialect is dan weer wel het laatste wat ik een kind zou willen leren
Gvd... ik zoek die roflol smiley...quote:Op maandag 2 juli 2012 15:16 schreef Pvoesss het volgende:
Limburgs dialect is dan weer wel het laatste wat ik een kind zou willen leren
Die is gewoon actief op Facebook, volgens mij gaat dat hartstikke goed daar.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:54 schreef Moonah het volgende:
Sorry voor het zo maar binnen vallen.
Maar weet iemand hoe het met Bodpa en Sil is?
Ja, je was effe hier! Gezellig en wat heb je een mooi manneke! Jammer dat die van mij er niet waren, dat hadden ze vast gezellig gevonden een manneke er bij.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:45 schreef Nirak het volgende:
Djeeeez wat gaan jullie snel. Ik knipperde met mijn ogen (en zette handgreepjes op t nwe keukenblok, poetste t nwe keukenblok, gaf D eten, ging kleertjes halen bij mefke en op visite bij een vriendin) en moet ineens heel veel lezen (maar nu geen zin in).
Wel mindere nachten las ik
D slaapt nu in de maxi cosi, was in de auto in slaap gevallen. Dus bij wijze van uitzondering maar even op het onderstel geklikt en met de hond aan de wandel. Dooky erover en nu heerlijk bij een plasje water in de zon zitten. Geen idee waar de hond is eigenlijk
ff met de punt in de vaseline en als je dat niet hebt ff onder de kraan en dan glijd ie er zo in,billen ff bij elkaar houden en alweer klaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:29 schreef Kuukske het volgende:
Hier enorm prikjesleed. Geprobeerd zetpil te geven maar ik durf niet. Die kinderdingen zijn huge.
Gouden tip.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Idd een ja raadplegen tj
Geen vloeibare PCM thuis kuuks? Nurofen vind ik prettig
En dit TJ.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou staan op een huisarts die hem nakijkt.
Ja nouja, hè. Wij stonden daar keimoe, radeloos, verbaasd door de joekelheid van die pillen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik was mijn handen eerst altijd,Duh.. en dan idd de zetpil wat nat maken. Tegenwoordig geef ik Cas liever vloeibare pcm, de zetpillen van kinderen boven 10 kg zijn helemaal hugeDat gaat hij echt niet toelaten, haha. Dus dan maar zo! En het werkt naar mijn idee nog beter/sneller ook. Maar dat is even proberen en aftasten. Er is ook niemand geweest die het mij voor gedaan heeft hoor, alles zelf uit moeten vinden. Wij mogen vrijdag weer, *bibber*.
Huh? Doen babies dat niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:26 schreef Gerberaatje het volgende:
Hebben jullie geen robotjes dan?die precies op gezette tijden slapen, poepen en allemaal dezelfde hoeveelheden drinken?
Echt niet?
Je hebt ook 240 mg he? En de hoeveelheid pcm ligt aan het aantal kilo.. Dus of je het er per zetpil in propt of vloeibaar, dat moet niet uitmaken.. Zetpil werkt meestal sneller.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:00 schreef Sannne het volgende:
Even een domme vraag, maar waar haal je die vloeibare pcm? Apotheek? Of kan dat ook bij de drogist?
Klinkt wel handig, E krijgt nog die minibabyzetpilletjes en heb het idee dat het niet meer genoeg is
Ik haal nurofen bij de Etos, ¤ 5,- per flesje geloof ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:00 schreef Sannne het volgende:
Even een domme vraag, maar waar haal je die vloeibare pcm? Apotheek? Of kan dat ook bij de drogist?
Klinkt wel handig, E krijgt nog die minibabyzetpilletjes en heb het idee dat het niet meer genoeg is
Oh, maar een vast ritme hoeft ook nog niet hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat ritme komt vanzelf, Marjolijntje. Ze is nog maar zo klein![]()
Nurofen is ibuprofen he? Vrij heftig middel voor een baby, zeker voor het maagje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:07 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik haal nurofen bij de Etos, ¤ 5,- per flesje geloof ik
Dan is sinaspril misschien een optie?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nurofen is ibuprofen he? Vrij heftig middel voor een baby, zeker voor het maagje.
Jep... Alleen ik moest vechten om het naar binnen te krijgen.. Zelfs bij Jen doe ik nog mooi een pilletje in dr bil.quote:
Billen dichtknijpenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Cas werkt het er gewoon weer uitVandaar het vloeibare spul wat hij wel accepteert
Nou, die van ons poept altijd na z'n ochtendflesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:26 schreef Gerberaatje het volgende:
Hebben jullie geen robotjes dan?die precies op gezette tijden slapen, poepen en allemaal dezelfde hoeveelheden drinken?
Echt niet?
Nee, geen cosi bag, maar wel een langwerpig kersenpitten kussen. Die kan ook helemaal om haar buikje heen. Werkt wel iets volgens mij, maar ze blijft veel last houden helaas.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:14 schreef Tinuviel het volgende:Marjolijntje had je de cosy bag nog gekocht? Die werkt hier echt wonderen. En wat ook kan helpen voor het wegleggen in bed of wieg is bedje viorverwarmen met metalen kruikjes, een t-shirt van jou of knuffel van haar bij je dragen voor de geur en dan in haar bedje leggen.
Jouw dames en heer zijn ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:04 schreef Popples het volgende:
Marjolijntje kun je anders het cb niet vragen voor tips over babymassage?
NTS wat een schatje heb jeDe meiden zijn helemaal weg van haar
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Idd een ja raadplegen tj
Geen vloeibare PCM thuis kuuks? Nurofen vind ik prettig
Gisteren weer dde huisartspost gebeld, die namen een vragenlijst door die ontzettend lang was maar vonden geen reden om langs te komen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou staan op een huisarts die hem nakijkt.
Niet doen, dan wordt het een soort van self fulfilling prophecy. Gewoon met open vizier die nacht in gaan. Dan voelt ze jouw spanning ook niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:04 schreef Marjolijntje het volgende:
Klinkt inderdaad beter TJ! Ik hoop dat het zo door blijft gaan.
Ik duik ook zo mn bed in, maar ik vrees weer voor de komende nacht. Zie er echt tegenop
Ik snap dat je dat zegt hoor. Eht waar. Maar probeer relaxt te blijven. Die kleintjes voelen alles feilloos aan. Ook dat jij ergens tegenop ziet. Het is nu eenmaal zo. Ze is nog zo klein.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:04 schreef Marjolijntje het volgende:
Klinkt inderdaad beter TJ! Ik hoop dat het zo door blijft gaan.
Ik duik ook zo mn bed in, maar ik vrees weer voor de komende nacht. Zie er echt tegenop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Ja dat ga ik doen, hopelijk is hij een beetje wakker te krijgen danquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:20 schreef Nirak het volgende:
Dan voed je toch gewoon voordat je weggaat Phaidra, deed ik ook altijd en werkte prima
Dat idd. Ik begon al te flippen als het donker was, want dan huilde ze zoveel. (het was winter, en al om 17 uur donker)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niet doen, dan wordt het een soort van self fulfilling prophecy. Gewoon met open vizier die nacht in gaan. Dan voelt ze jouw spanning ook niet.
Je moet er nou eenmaal doorheen die krampjes.
Goede nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Kan ik me voorstellen! Ik neem me nu nog meer voor om goed op hem te letten. Ik merk dat ik sommige activiteiten heel gewoon vind, terwijl ze eigenlijk heel bijzonder zijn. Omdat hij dan bijvoorbeeld net een paar pas verworven vaardigheden toepast en combineert met dingen die hij al kon! Nog een voorbeeld: hij pakt bewust een laag tafeltje, een knuffel of een kussen om dit te gebruiken als opstapje, zodat hij ergens bij kan. Dat betekent dus a. dat hij een ding heeft gezien dat buiten zijn bereik is, b. vastberaden is om dat te pakken, c. nadenkt over hoe, d. hulpmiddelen zoekt om dit doel te kunnen bereiken! Als je daar lang over nadenkt, is het eigenlijk zo knap. Het is niet dat het hem geleerd wordt ofzo. Wat ik wel kan doen is observeren, hem een veilige ruimte bieden, en aanmoedigen! En dat doe ik natuurlijk graagquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Leuk is dat aventura.
En nu bij nr2 zie ik die kleine dingetjes nog beter.
Heb ik nog niet eerder gehoord.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:45 schreef Tinuviel het volgende:
Zeiden ze bij jullie op het cb ook bij de 1e prikjes dat je pas vanaf 39,5 paracetamol mocht geven omdat dat anders de werking van de vaccinaties zou remmen?
Foutje ;-) is veranderdquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:57 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij bedoel je iemand anders (of ben het vergeten, ik ben een zeef de laatste dagen).
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:10 schreef Susie het volgende:
Fijn NTS!Maar wat naar voor je buren, onder de spachtelputz
![]()
Hier was het ook weer heerlijk 5.30, ook al even om 4, waarom toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |