Ergo dragersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:54 schreef Clubsoda het volgende:
De Bugaboo reiswieg is 90 cmWat een idioot groot verschil. Hier gaat op vakantie de buggyinzet mee, 5,5 maand is hij dan. Scheelt bagageruimte en meneer wil heel graag rechterop zitten en om zich heen kijken. Hij ligt al in de wieg met een kussen onder de kop, maar doet dan nog continu situps
![]()
Mijn mannen zijn boodschappen aan het doen met de nieuwe Ergo-drager. Ook vast oefenen voor de vakantie, zoet gezicht zo'n kleintje op z'n rug
Ik vind de bak van de bugaboo weer heel laag. Mijne ging op zijn buik liggen trok zich zo aan de rand op en viel er bijna uit. Kon hem nog net pakken. Hij was 4 maand oud. Toen hebben we meteen gewisseld en de buggyinzet gebruikt!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:54 schreef Clubsoda het volgende:
De Bugaboo reiswieg is 90 cmWat een idioot groot verschil.
Wat is het verschil dan, tussen 15 minuten rijden en 15 minuten ermee wandelen? Of bedoel je dat je er het beste aan doet het gebruik van de MaxiCosi zoveel mogelijk te vermijden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar in de maxi cosi mogen ze ook alleen in de auto en anders niet. Het is niet om te wandelen of shoppen
Wat gebruik je thuis dan? De Beco?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:56 schreef Bleie het volgende:
Ik ben zo in dubio of ik dat ding mee ga nemen op vakantie. We gebruiken hem thuis zelden, en ik heb nu een beco die in elk geval mee gaat. Dus of we dan ook nog de bugaboo mee moeten? Hij is zo groot in de auto...
haha ja duh. in de auto is het een verplichtingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan, tussen 15 minuten rijden en 15 minuten ermee wandelen? Of bedoel je dat je er het beste aan doet het gebruik van de MaxiCosi zoveel mogelijk te vermijden?
Zoe geeft aan dat ze in de MC ook een soort van zitten dus dat de ligstand van haar stokke ook wel nu al kan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan, tussen 15 minuten rijden en 15 minuten ermee wandelen? Of bedoel je dat je er het beste aan doet het gebruik van de MaxiCosi zoveel mogelijk te vermijden?
heb volgens mij niet gezegd dat ik de baby er NU in wil doen, maar mocht de bak echt te klein worden om te wandelen, moeten we kijken naar andere opties.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoe geeft aan dat ze in de MC ook een soort van zitten dus dat de ligstand van haar stokke ook wel nu al kan.
De Maxi Cosi wil je zoveel mogelijk vermijden idd. Het kan in de auto niet anders maar je moet hem niet nog eens extra op andere momenten gaan gebruiken eigenlijk.
En omdat de MC dus niet geschikt is voor dat gebruik is de ligstand van de buggy voor een baby van pas een paar weken ook totaal niet geschikt. Dat was mijn punt.
Betreffende baby is pas 7 weken![]()
Iets afwijken van de norm wegens te kleine kinderwagenbak oké maar de norm is 6 maanden dus nogal een verschil.
O.a. mijn osteopaat zei dat het echt heel slecht is voor de rug.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:02 schreef flugeltje het volgende:
Wij hebben een dubbele wagen DML, het voorste stoeltje rechtop met Willem erin en het achterste plat met Piet zodat je een soort van bakje hebt. Ik heb, met name tijdens de vakantie op terrasjes ofzo, het rugleuninkje van de achterkant wel eens een stapje omhoog gezet zodat Piet wat meer om zich heen kon kijken. Dan krijg je toch een beetje het MC/wipstoelidee... Is dat echt zo slecht?
In een goede drager hangen ze in een natuurlijke houding en krijgen ze ook geen klappen op de rug te verwerken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:03 schreef Nirak het volgende:
Heel die discussie over de onwenselijkheid van het gebruik van een maxi cosi voor langere tijd ipv wandelwagen.. Doet me afvragen hoe het dan zit met langer in een buik/rugdrager of doek dragen? Kan dat dan wel voor langere tijd? Wij dragen nu onze kleine man met gemak een paar uur in de Beco op onze rug als we wandelen..
Maakt toch niet uit. Al zijn ze 7 maanden kun je er nog mee beginnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:06 schreef Cyntiaa het volgende:
DragenIk wou dat ik er ook mee begonnen was!
sterker nog, ik leen mijn doek aan mn enthousiaste klasgenootje uit en haar kinderen zijn 4 en 5quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Al zijn ze 7 maanden kun je er nog mee beginnen.
Ja das irritant. Want je krijgt het per week.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:32 schreef Zoë23 het volgende:
Heeft er ook iemand ervaring met het uitbetalen van verlof via het UWV?
Heb een vraag, wil deze ivm 'offtopic' wel via pm bespreken
Ik krijg het van het UWV, omdat m'n contract waarsch zou aflopen, heb ik dit zelf aangevraagd. Uiteindelijk heb ik een vast contract gekregen en mijn verlof voor de bevalling enz dus van het UWV gekregen. Deze maand heb ik ook loon van mijn werkgever gekregen, terwijl dit de afgelopen maanden dus goed geregeld wasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
In principe.krijgt je werkgever uitbetaald van het uwv. Maar werkgever kan aangeven of het rechtstreeks naar werknemer moet of dat het naar zichzelf moet.
Als.je geen werk heb dan krijg.je t sowieso rechtstreeks van t UWV (logisch uiteraard)
Vorige keer had k t laatste, nu t eerste
dan draag je toch juist ergonomisch!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:03 schreef Nirak het volgende:
Heel die discussie over de onwenselijkheid van het gebruik van een maxi cosi voor langere tijd ipv wandelwagen.. Doet me afvragen hoe het dan zit met langer in een buik/rugdrager of doek dragen? Kan dat dan wel voor langere tijd? Wij dragen nu onze kleine man met gemak een paar uur in de Beco op onze rug als we wandelen..
Ja, maar wel rechtop, en daarom vroeg ik me af of het ruggetje dan niet een beetje inzakt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dan draag je toch juist ergonomisch!
Wij hebben de Luvion grand elite. Weet niet wat het verschil is met de platinum, maar een prima ding. Kan ook op een stand dat het beeldscherm uit is, maar bij beweging of geluid aanspringt. Geluid en beeld prima. Zitten ook geluidjes op en je kan een kaartje erin doen voor opname, maar persoonlijk vind ik die 2 dingen niet nodig. Geluid daarvan is belabberd (stomme liedjes ook), komt dus uit de camera in de slaapkamer en waarom je kind slapend opnemen? Weet niet of dat wat in de prijs had uitgemaakt, maar wij hebben deze gekregen en ik vind een babyfoon met camera ideaal!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:12 schreef Kyara het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met een van de volgende babyfoons? (zijn met camera)
• Luvion Platinum 2 dect
• Tomcom babyviewer 4100 dect
• Alecto DVM-95
er is misschien wel een topic over babyfoons ik kan niet zo goed zoeken.... maar het is in elk geval babygerelateerd
Wij hebben de alecto dvm 70 met camera. Prima ding, heel tevreden overquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:12 schreef Kyara het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met een van de volgende babyfoons? (zijn met camera)
• Luvion Platinum 2 dect
• Tomcom babyviewer 4100 dect
• Alecto DVM-95
er is misschien wel een topic over babyfoons ik kan niet zo goed zoeken.... maar het is in elk geval babygerelateerd
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:41 schreef bitterend het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik echt helemaal verliefd ben op mijn baby![]()
echt wat een gelukkig gevoel is het!
Haha! nee dat nog niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou moet het bed nog verder naar beneden.... Blijert
Deze kun je gewoon neerzettenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:03 schreef Kyara het volgende:
Kun je die camera's gemakkelijk bevestigen? Hoe hebben jullie dat gedaan Faithz?
quote:Op zondag 1 juli 2012 09:00 schreef NotTheSame het volgende:
Jeej! J. van Popples en Prowl is vandaag jarig! Gefeliciteerd!
Van hartequote:Op zondag 1 juli 2012 09:00 schreef NotTheSame het volgende:
Jeej! J. van Popples en Prowl is vandaag jarig! Gefeliciteerd!
Popples en ik kennen elkaar langer als vandaag ;-)!quote:Op zondag 1 juli 2012 10:54 schreef Susie het volgende:
[..]
Van harte
Maar heb jij zo'n goed geheugen, hoe weet je dat?
Aha!quote:Op zondag 1 juli 2012 11:38 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Popples en ik kennen elkaar langer als vandaag ;-)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |