In de passing ja, verdedigend weinig op aan te merken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Mertensacker is wel heel matig.
4quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:24 schreef stoeltafel het volgende:
6 euro op een wedstrijdje te kijken bij sport1, duur!
Christian Gyan met zijn tulbandquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:36 schreef Fok-it het volgende:
Vlaar al gelijk met zijn kop in het verband, Lekker Ronnie
Wenger en verdedigersquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:22 schreef Fok-it het volgende:
Mertesacker is heel erg beperkt, onbegrijpelijk dat Arsenal hem gekocht heeft, maar Wenger schijnt zelf lovend over hem te zijn.
Suarez miste een kans voor open goal..beetje het verhaal van vorig jaar. Hij mist echt teveel kansen.quote:
Hij gaat m zo nog wel maken denk ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Suarez miste een kans voor open goal..beetje het verhaal van vorig jaar. Hij mist echt teveel kansen.
In 't begin niet vind ik, nu zie ik 'm ook niet indd.quote:
Inderdaad. Gouden regel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:18 schreef GGMM het volgende:
Nooit de pingel nemen als de overtreding op jou was.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:20 schreef mrstylo het volgende:
Liverpool gaat paniek aankopen doen.![]()
![]()
![]()
Mijn tips:
Toivonen: 15 miljoen.
Strootman: 25 miljoen.
Wijnaldum: 15 miljoen.
Marcelo: 10 miljoen.
Derijck: 25 miljoen.
Bouma: -1 miljoen.
Te opzichtig?quote:
Hoop geen paniek aankopen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:22 schreef Zero17 het volgende:
Wat een kansen krijgt Arsenal zeg.. Als ze dit niet winnen, begint het gezeik gelijk weer, vrees ik.
Elke speler is te duur, PSV gaat helemaal geen geld verdienen op de transfermarkt. Volgend jaar ook niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:20 schreef mrstylo het volgende:
Liverpool gaat paniek aankopen doen.![]()
![]()
![]()
Mijn tips:
Toivonen: 15 miljoen.
Strootman: 25 miljoen.
Wijnaldum: 15 miljoen.
Marcelo: 10 miljoen.
Derijck: 25 miljoen.
Bouma: -1 miljoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |