Tegen het einde van het seizoen ging het best redelijk maar het blijft veel te veel geld voor een matige voetballer. Aankoop van Dalgliesh dus niet zo verwonderlijk als ie weg gaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat blijft toch de grootste geldverspilling ooit. 41 miljoen voor een spits die amper wat kan_!_!
Welke nu?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Gallas is alweer aan zijn vierde Londense club toe zie ik.
Ik zal hem even bellen, momentje...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand die nog iets weet over wanneer van Persie naar United gaat?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zal hem even bellen, momentje...
Ze zijn het nog niet eens over het weeksalaris.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand die nog iets weet over wanneer van Persie naar United gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zijn het nog niet eens over het weeksalaris.Hopelijk komt dat snel rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja. Ik kan alleen de eerste helft kijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat er geen dit weekend geen vroege wedstrijd is
Dan maar Arsenal straks checken.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:34 schreef Monopoly_Man het volgende:
Beste voetbalshirt:
[ afbeelding ]
Geen Giroudquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:11 schreef Eppie_NL het volgende:
Arsenal: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Diaby, Arteta, Cazorla, Walcott, Gervinho, Podolski.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |