Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
wat een kutteamquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1253234
Dit wordt hem denk ik. Al weet ik niet of deze fijn spelen, tips?
wtfquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
Wat nou pauper?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een kutteamwat doen al die paupersilvers daar man
kquote:
Que?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
Je hebt bijna overal betere keus.quote:
al die silvers zijn stront manquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kdenk dat we dan te weinig hebben die willen, zal wel VI worden dus.
Ik vraag steeds clubsquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kdenk dat we dan te weinig hebben die willen, zal wel VI worden dus.
ik heb white?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
al die silvers zijn stront manzet daar dan goede bronzes neer zoals Cuesta, White, Attakora, Zavarise
LB Ashe, RB Sarkodie, CB Cuesta etc..quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
P4L clubs gaat door volgens mij!!!!
Rijst, Lindgren. en ik doen mee
Cuesta is 0 weight dus zal wel erg duur zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
LB Ashe, RB Sarkodie, CB Cuesta etc..
Zet je Attakora neerquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Cuesta is 0 weight dus zal wel erg duur zijn.
Geen Zusiquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
Voor een team met trage spelers?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Waarom koopt iemand zoiets
[ afbeelding ]
Balchan ipv Ring, Johnson GK, Evans of Zusi ipv Avilaquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Al gedaan.
6k.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:57 schreef RavioliPunch het volgende:
3-5-2 met Kandji, met welke prijs red ik dat als ik verder ook MLS Bronze wil?
Oh. Ander team denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Al gedaan.
mij nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Wit leek mij mooier, maar rood ook wel mooi.
Bedankt! http://futhead.com/12/squad/1253234quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Balchan ipv Ring, Johnson GK, Evans of Zusi ipv Avila
nu nog de koef eruit voor Oduroquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bedankt! http://futhead.com/12/squad/1253234
Nee die hou ik. Mocht het echt niet gaan, pak ik die welquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee die hou ik. Mocht het echt niet gaan, pak ik die wel
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]je gaat toch niet serieus met hem spelen
Lindgren. zegt dat Prim een baas is. even checkenquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lindgren. zegt dat Prim een baas is. even checken
Oke,quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]doe maar niet. Als je kunt skillen is hij oké, meer niet.
quote:
op koevermansquote:
Met die pace kan het niet misgaanquote:
Tik fout van Rijstquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
Faka is geen fakka hé!
Just my two cents
Strijkijzery?quote:
4e keer dat je deze 'grap' maaktquote:
Het is tikfout.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Typ dan, same thing. Je snapt wat ik bedoel
Denk het nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:35 schreef Roypsv het volgende:
ik wil MOTM balotelli ik hoop dat die voor 200k gaat
Je verdient toch 100k per dag??quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
350k is me budget zou ik dat halen? dan moet ik mijn SIF Suarez en Silva verkopen
nee niet meer, met 10 accounts kost het echt te veel tijd. als ik de laatste had geupdate kon ik de eerste al bijna weer doenquote:
Ik verdien een miljoen per dag, het probleem is alleen dat ik het niet krijgquote:
Haha, ja dit dus.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik verdien een miljoen per dag, het probleem is alleen dat ik het niet krijg
Dat kan je zelf ook welquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ej, MLS met Kandji onder 10k, kan jij zoiets voor me maken?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kheI9eJ8bdOu7quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ej, MLS met Kandji onder 10k, kan jij zoiets voor me maken?
Ja ok klopt, zal het morgen eens zelf proberen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat kan je zelf ook wel
Zo moeilijk is dat niet. Je kijkt op de markt en pakt de goedkopere spelers.
Kan ik niet zien, zit op mobiel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:46 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kheI9eJ8bdOu7
Gewoon spelers voor goede positie kopen in goede formatiequote:Op donderdag 28 juni 2012 23:46 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja ok klopt, zal het morgen eens zelf proberen.![]()
Moet alleen niet klooien met de chemistry
Prijs zo ongeveer?quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Mansally - Kandji - Nysassi
Daniel - Zusi - Watson - Nyarko
White - Attakora - Cuesta
Johnson
Zo lang geleden dat ik dat gezien heb. 100 miljoen miljard en die met turbo turbo vond ik toch het leukstquote:
Zal dit erbij onthouden, dank!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
Doe dan 4-3-2-1 en dan Nyarko als RW is veel goedkoper
Cuesta is ook erg duur.
Anibaba kan met White of Attakora
Echt veel heb je niet gemist, behalve wat goede packs (o.a. mijn pack met 2 5* skillersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Paar uurtjes weg, stuk of 5 topics erdoorheen. WTF
Waarom ben je nog verrast?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Wacht maar tot alle zolderkamerautisten vakantie hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:03 schreef Tim86 het volgende:
En live-verslag van de wedstrijd natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Echt veel heb je niet gemist, behalve wat goede packs (o.a. mijn pack met 2 5* skillers) en we hadden het over spelers die volgend jaar 5* moeten krijgen.
Dat sowieso. Ik moet zeggen dat ik best wel snel alles heb doorgelezen van wat vanmiddag is gepost dus misschien heb ik nog wel iets gemist.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En live-verslag van de wedstrijd natuurlijk
Ik keek gewoon naar de ava's en toen wist ik dat ik het niet hoefde te lezenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik moet zeggen dat ik best wel snel alles heb doorgelezen van wat vanmiddag is gepost dus misschien heb ik nog wel iets gemist.
Ava's?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik keek gewoon naar de ava's en toen wist ik dat ik het niet hoefde te lezen
UI'squote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ava's?
Ik kijk altijd eerst wat voor plaatjes er zijn gepost. Of bedoel je dat ook?
Geile stats hoorquote:
Maar je kan dan toch niet zien of er iets in de topic staat?quote:
Consumables prijzen kelderen ook hardquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar je kan dan toch niet zien of er iets in de topic staat?
Maar goed, ik heb vandaag bijna geen bronze packs geopend. De IFs spreken me niet heel erg aan.
Dan lees ik alleen de interessante leden, die herken ik aan hun UIquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar je kan dan toch niet zien of er iets in de topic staat?
Maar goed, ik heb vandaag bijna geen bronze packs geopend. De IFs spreken me niet heel erg aan.
Nu snap ik het. Ik kijk of er iemand is die iets over mij heeft gepost maar dat was nu niet zo, behalve toen iemand het had over hoeveel coins ik heb. Nu is dat iets minder dan 2.5 miljoen omdat ik El Shaa wil uitproberen alleen ik weet nog niet in wat voor teamquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan lees ik alleen de interessante leden, die herken ik aan hun UI
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Qua stats misschien, maar hij speelt niet fijn.
Gaat natuurlijk allemaal puur om de stats.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:16 schreef Roypsv het volgende:
dan is mijn suarez gewoon beter als die kutmotm
Heb ik met TOTY Falcao. Maar ja, net weer met Serie A gewonnen met 4-0. 2x Miccoli, 1 x Ibra. Maar wil TOTY Falcao. Het is net als een huwelijk. Tevreden met wat je hebt. Het functioneert naar behoren, maar je fantaseert over een anderquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Zo irritant als je wel genoeg coins hebt maar er geen BIN op de markt is
Ik heb vdv ook op CAM. Vind het maar vervelend zo'n linkspootquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:36 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn team morgen:
[ afbeelding ]
Kijken of ik uit de voeten kan met 352
FUquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb vdv ook op CAM. Vind het maar vervelend zo'n linkspoot
Van alle CAM's die ik in 3-5-2 heb gehad doet Forlan het nog het bestequote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kan ook met sneijder en Ibra spelen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:53 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
Zoals ik eerder vandaag zei ben ik bezig met een BBVA team..
Ik heb nog nooit een IF uit n pack gehaald..
Ook nu niet...
ECHTER
Cristiano Ronaldoooooooooooooooooo
nice, je kan ook overwegen het te verkopen, zo'n 60 euro waard @ ps3quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:53 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
Ook nu niet...
ECHTER
my precious....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, je kan ook overwegen het te verkopen, zo'n 60 euro waard @ ps3
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:53 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
Ook nu niet...
ECHTER
Die kan mooi LM of naast Falcao/Higuain/Nilmar in de spits ....
quote:
cool story broquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:03 schreef detennismaster het volgende:
Vandaag zo'n zieke pot gespeeld. (tennis). Moest in de kwartfinale van een toernooi tegen de eerste geplaatste spelen en heb die partij gewoon gepakt... Met die hitte was het zooo fucking warm dat ik na 3 games al bijna niet meer kon. En toen moest ik nog 3 uur. Want de hele partij heeft 3 uur en 15 minuten geduurd.
Anyway, ik begin erg sterk, speel aanvallend, beweeg goedetc. En ik pak geheel verdiend de eerste set met 6-4.
Vanaf de 2de set kakte het wat in. Fysiek was ik gewoon net wat minder en ik was niet in staat om nog goed te bewegen en het hoge tempo bij te benen. Ik krijg op 4-4 nog wel breakkansen maar verlies de set uiteindelijk toch met 6-4.
Derde set sta ik 5-2 achter. En ik ging vanaf toen vollenbak serveren en weer goed bewegen en aanvallend spelen. Ik weet op 6-5 te komen en mag dus serveren voor de wedstrijd. Kom 30-40 achter. Maak er deuce van, en krijg een eerste matchpoint. Dikke choke en ik sla een dubbelfout.gelukkig daarna de volgende 2 punten gewonnen en dus ook de wedstrijd
Stond voor een vol terras te spelen, fantastisch.![]()
Uitslag dus 6-4 4-6 7-5.
cool story broquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:03 schreef detennismaster het volgende:
Vandaag zo'n zieke pot gespeeld. (tennis). Moest in de kwartfinale van een toernooi tegen de eerste geplaatste spelen en heb die partij gewoon gepakt... Met die hitte was het zooo fucking warm dat ik na 3 games al bijna niet meer kon. En toen moest ik nog 3 uur. Want de hele partij heeft 3 uur en 15 minuten geduurd.
Anyway, ik begin erg sterk, speel aanvallend, beweeg goedetc. En ik pak geheel verdiend de eerste set met 6-4.
Vanaf de 2de set kakte het wat in. Fysiek was ik gewoon net wat minder en ik was niet in staat om nog goed te bewegen en het hoge tempo bij te benen. Ik krijg op 4-4 nog wel breakkansen maar verlies de set uiteindelijk toch met 6-4.
Derde set sta ik 5-2 achter. En ik ging vanaf toen vollenbak serveren en weer goed bewegen en aanvallend spelen. Ik weet op 6-5 te komen en mag dus serveren voor de wedstrijd. Kom 30-40 achter. Maak er deuce van, en krijg een eerste matchpoint. Dikke choke en ik sla een dubbelfout.gelukkig daarna de volgende 2 punten gewonnen en dus ook de wedstrijd
Uitslag dus 6-4 4-6 7-5.
Cool story bro.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:03 schreef detennismaster het volgende:
Uitslag dus 6-4 4-6 7-5.
Cool story bro.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:03 schreef detennismaster het volgende:
Uitslag dus 6-4 4-6 7-5.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:03 schreef detennismaster het volgende:
Uitslag dus 6-4 4-6 7-5.
Combobreaker ...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Netjes, leek er eerst op dat je ging verliezen. Maar het is je toch gelukt
Gefeliciteerd.
![]()
Cool story broquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:03 schreef detennismaster het volgende:
Uitslag dus 6-4 4-6 7-5.
Uitslag dus 6-4 4-6 7-5.
GMTAquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit moest wel afgesproken zijn in de party
Haha, zijn lekkere wedstrijden. Ik ben erg slecht, klasse 8. Moest een keer tegen iemand die klasse 5 was, maar die was net lid geworden, dus moest meedoen met 8 voor de clubkampioenschappen. Was halve finale. Hij won de eerste set met 6-0. En toen bedacht ik me dat die man rookte. Ben toen alleen maar dropshots gaan spelenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:03 schreef detennismaster het volgende:
Uitslag dus 6-4 4-6 7-5.
Wat een tactiek. Het is bijna onmogelijk om als 8 te winnen van een 5. Klasse.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zijn lekkere wedstrijden. Ik ben erg slecht, klasse 8. Moest een keer tegen iemand die klasse 5 was, maar die was net lid geworden, dus moest meedoen met 8 voor de clubkampioenschappen. Was halve finale. Hij won de eerste set met 6-0. En toen bedacht ik me dat die man rookte. Ben toen alleen maar dropshots gaan spelen6-0, 2-6, 5-7
Iedereen lachen die stond te kijken, die vent woedend
Hij hoefde ook geen drankje van me na afloop
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zijn lekkere wedstrijden. Ik ben erg slecht, klasse 8. Moest een keer tegen iemand die klasse 5 was, maar die was net lid geworden, dus moest meedoen met 8 voor de clubkampioenschappen. Was halve finale. Hij won de eerste set met 6-0. En toen bedacht ik me dat die man rookte. Ben toen alleen maar dropshots gaan spelen6-0, 2-6, 5-7
Iedereen lachen die stond te kijken, die vent woedend
Hij hoefde ook geen drankje van me na afloop
Bedankt..quote:
Ik ging ook heel vaak naar het net, en dat is ook ongebruikelijk voor het lagere niveau tennis, hij wist daar niet mee om te gaan. En mijn idool is Stefan Edberg, probeerde m vroeger altijd na te doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat een tactiek. Het is bijna onmogelijk om als 8 te winnen van een 5. Klasse.
Tennis je veel?
5quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ging ook heel vaak naar het net, en dat is ook ongebruikelijk voor het lagere niveau tennis, hij wist daar niet mee om te gaan. En mijn idool is Stefan Edberg, probeerde m vroeger altijd na te doenEn dat zit er nog steeds een beetje in. Die wedstrijd was echt epic, want die vent was echt super arrogant.
Tennis is vooral een denksport, als je van dat soort feitjes als roken slim gebruik kan maken, kun je zo'n wedstrijd nog uit het vuur slepen.
Bij 5-4 in de laatste set mocht hij serveren voor de wedstrijd. Bij het kruisen van baan zei ik: Nou, sterkte. De druk is op jouw schouders. Hij sloeg 2 dubbele fouten, geen enkele eerste service in, en ik brak op 15![]()
Tennis zit in het slob, maar ga met een vriend van de week toevallig lid worden van een vereniging, zodat we daar competitie of iets dergelijks kunnen gaan spelen. Willen het wel weer wekelijks gaan doen, want niks fijner als een mooi gespeeld punt (op sportgebied dan).
Wat voor klasse speel jij dan?
leuk teamquote:
Neequote:
Alcohol?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee. Word maandag 18, en tot op de dag van vandaag nog nooit een trekje genomen. Zelfs geen waterpijp.
nice!quote:
Ja, dat natuurlijk wel.quote:
Drugs?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, dat natuurlijk wel.Ben gewoon fel tegen roken.
Alle 3 groter dan Thiago Silvaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:24 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
nice!
hoe lang zijn die Koreaanse verdedigers? of kunnen ze heel hoog springen?
jouw...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:29 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Mijn IF Kim Wong II kopen?? Jou RCB dus maar dan IF
fijner danquote:
mijn*quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Jij nu ook al
![]()
![]()
Achja, moet ik maar beter op me spelling letten.
Is best erg, ik controleer mijn berichten als ik ze gepost heb altijd op spelfouten, uit angst voor de eeuwige schandequote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Jij nu ook al
![]()
![]()
Achja, moet ik maar beter op me spelling letten.
Dan kunnen we beter niet tegen elkaar spelen. Maar volgend jaar gaan we lessen, tot nu toe deed ik eigenlijk alleen een beetje na van hoe ze het op tv deden. Met wisselend succes. Meestal eindigend met een faal.quote:
Ik stop met verbeterenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:35 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wist ik wel.
Wou kijken of die het weer ging verbeteren
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is best erg, ik controleer mijn berichten als ik ze gepost heb altijd op spelfouten, uit angst voor de eeuwige schande
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter niet tegen elkaar spelen. Maar volgend jaar gaan we lessen, tot nu toe deed ik eigenlijk alleen een beetje na van hoe ze het op tv deden. Met wisselend succes. Meestal eindigend met een faal.
quote:Arsène Wenger heeft besloten om definitief geen werk te maken van de komst van Yann M'Vila. De coach van Arsenal twijfelde al over de middenvelder van Stade Rennes, die in de afgelopen twee jaar al drie keer met de politie in aanraking kwam, en heeft een streep door de transfer gezet nu M'Vila het ook aan de stok heeft gekregen met Laurent Blanc. Wenger wil geen onruststoker binnenhalen.
Tja.. Ik sta 5/6x in de week op de baan en ben hard op weg om 4 te worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter niet tegen elkaar spelen. Maar volgend jaar gaan we lessen, tot nu toe deed ik eigenlijk alleen een beetje na van hoe ze het op tv deden. Met wisselend succes. Meestal eindigend met een faal.
Zit je ook bij Nederlandse selecties ofzo?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tja.. Ik sta 5/6x in de week op de baan en ben hard op weg om 4 te worden.
Tennis (L)
Er moet wel een extra middenvelder komen. Zal waarschijnlijk wel een speler uit de Franse competitie wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Goedzo Wenger, dat soort gasten heb je niks aan.
Nee, zo goed ben ik nou ook weer niet. Dan moet je op de 14de minstens 4 zijn. Daar ben ik niet goed genoeg voor. Maar Regionaal sta ik in mijn categorie wel redelijk hoog.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:43 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Zit je ook bij Nederlandse selecties ofzo?
Sissokoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Er moet wel een extra middenvelder komen. Zal waarschijnlijk wel een speler uit de Franse competitie worden
Het is geen fifa.quote:
Zij spelen ook te veel fifaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.eyefootball.co(...)-Moussa-Sissoko.html
Oh toch wel netjes dan, ik heb zelf ook lang getennist, maar ik moest kiezen tussen hockey en tennis, omdat ik het allebei goed kon en bij beiden in selecties zat en meer dan 15 uur per week moest trainen en dat was niet te combineren, toen had ik voor hockey gekozen, omdat ik toch wat meer van teamsporten houd en we toen net zilver hadden gewonnen op het NK. Maar nu ik merk dat het 1e team er waarschijnlijk niet in zit denk ik erover om weer te gaan tennissen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, zo goed ben ik nou ook weer niet. Dan moet je op de 14de minstens 4 zijn. Daar ben ik niet goed genoeg voor. Maar Regionaal sta ik in mijn categorie wel redelijk hoog.
Welke club?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:50 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Oh toch wel netjes dan, ik heb zelf ook lang getennist, maar ik moest kiezen tussen hockey en tennis, omdat ik het allebei goed kon en bij beiden in selecties zat en meer dan 15 uur per week moest trainen en dat was niet te combineren, toen had ik voor hockey gekozen, omdat ik toch wat meer van teamsporten houd en we toen net zilver hadden gewonnen op het NK. Maar nu ik merk dat het 1e team er waarschijnlijk niet in zit denk ik erover om weer te gaan tennissen.
Welke club speel je of alleen nog maar bij Ned Selectie dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:50 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Oh toch wel netjes dan, ik heb zelf ook lang getennist, maar ik moest kiezen tussen hockey en tennis, omdat ik het allebei goed kon en bij beiden in selecties zat en meer dan 15 uur per week moest trainen en dat was niet te combineren, toen had ik voor hockey gekozen, omdat ik toch wat meer van teamsporten houd en we toen net zilver hadden gewonnen op het NK. Maar nu ik merk dat het 1e team er waarschijnlijk niet in zit denk ik erover om weer te gaan tennissen.
Nee, geen Ned selectie meer, wel een tijd in gespeeld, maar ik vrees dat ik daar wat voor tekort kom. Ben ook buiten beeld geraakt door wat blessures.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Welke club speel je of alleen nog maar bij Ned Selectie dan?
Nicequote:
Welke club?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Ik maakte op mijn 14e of 15e al mijn debuut in het eerste, maar wij speelden 1e klasse dus dat is niet echt te vergelijken. Daarna ging het bergafwaarts though
MHC Ossquote:
In Tilburg, hockey alleen bij OZ, omdat daar het niveau veel hoger is. Nu reis ik iedere week 3 à 4 keer per week met de trein daar naartoe en dan wordt ik opgehaald.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hey das bij mij in de buurtWelke schoool zit je?
Je vraagt er zelf om, met je panenka's.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:11 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.meldknop.nl/
Hier ga ik heen als jullie mij nog een keer pesten met clubs!!
[ afbeelding ]
Die derde was echt lekker, toen die er wel ingingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je vraagt er zelf om, met je panenka's.
Nice, spelen nu Overgangsklasse toch? Ben er al lang niet meer geweest. Zelf uiteindelijk gestopt na 100 blessures en kom er nu eigenlijk nooit meer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:59 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Haha, leuke club, Hema als sponsor, dit jaar nog geweest.
Handicap.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:19 schreef Tim86 het volgende:
Holy shit, net echt mijn beste wedstrijd ooit gespeeld. 8-0 gewonnen en vooral de eerste helft was echt sick..5-0. 5 keer Hunter en 3 keer Mirallas (Hazard was een potje geblesseerd..)
Speelde echt zo fucking lekker..Huntelaar was ook nog nooit zo goed.
ZIjn team:
Messi - MOTM Falcao
96 Ronaldo - SIF Iniesta - IF Ozil - TOTY Cazorla
SIF Marcelo - IF Pique - IF Pepe - IF Ramos
IF Casillas
Weet niet zeker wat zijn verdediging nou was qua IF versies, maar het was wel een ziek team iig
quote:
Robben die van mijquote:
Het was een budget, maar wel een hoog budgetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat mag niet!!!Want dat is geen budgetspeler.
Ja, dan word je tegenstander gehandicapt. Als jij bijvoorbeeld veel spelers hebt met lage ratings hebt en de tegenstander heeft veel spelers met hoge ratings, dus bijvoorbeeld Messi en Ronaldo, die allebei een rating boven de 90 hebben, dan krijg je een voordeel. Alle passes komen dan aan en alle schoten vliegen in het doel. Jij denkt dan dat je heel goed bent, maar eigenlijk helpt de computer jou gewoon een handje.quote:
Je wilt 343 en kijk op welke tijdstip je dit postquote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:43 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga die 352 maar weer verkopen. Toch niet mijn ding.
Nog maar een 343 maken denk ikLeuke formatie, kom hem zelden tegen verder.
Misschien wel met MOTM Balotelli, als hij onder 300k wordt.
k, dat moet wel lukkenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, dan word je tegenstander gehandicapt. Als jij bijvoorbeeld veel spelers hebt met lage ratings hebt en de tegenstander heeft veel spelers met hoge ratings, dus bijvoorbeeld Messi en Ronaldo, die allebei een rating boven de 90 hebben, dan krijg je een voordeel. Alle passes komen dan aan en alle schoten vliegen in het doel. Jij denkt dan dat je heel goed bent, maar eigenlijk helpt de computer jou gewoon een handje.
Ik heb er eigenlijk altijd last van als ik verlies. Ik merk dan dat ik, zoals dat zo mooi heet: 'gehandicapt' wordt. Neem maar van mij aan dat dat niet leuk is. Mijn tegenstanders denken dan dat ze heel goed zijn, maar eigenlijk ben ik gewoon veel beter. Mijn record is 446-1-1114, en ik heb alle potjes die ik heb verloren, verloren door handicap. Het is af en toe gewoon niet leuk meer en dan krijg ik vaak nachtmerries over handicap. Soms zie ik het dan even niet meer zitten.
Gr gr en succes ermee.
Ik verlies wel eens van gasten die hele goede spelers hebben... Terwijl ik beter ben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:07 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon met silvers of silvers/lage golds mix spelen i.p.v. overpowered 5* teams.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:27 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Je wilt 343 en kijk op welke tijdstip je dit post![]()
Zometeen Frans. En daarna Nederlands.
En weer slecht geleerd
hmm echt geen ideequote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:57 schreef Toefjes het volgende:
Als je de bal speelt naar je aanvaller. En de aanvaller wacht op de bal. Welke knop je ook indrukt, hij beweegt niet. Is dat ook handicap of gewoon een vervelende bug?
16:30 clubs geen flauw idee trouwens, kom meestal als ik gewoon zin heb, wel handig dat ik weet dat er dan geclubt wordt
Jullie haalden me overquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gister minder moeten clubben hè
Hahahaha fucking nice! Spanje - Tahiti! Ben benieuwd naar het score verloop.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:32 schreef DutchSL het volgende:
Italië heeft zich gekwalificeerd voor de Confederations Cup (omdat Spanje als wereldkampioen sowieso al geplaatst is).
Zie ik dat Tahiti (!) daar ook mee doet als kampioen van Oceanië, dat continent mogen ze ook wel opheffen sinds Australië zich bij de Aziatische bond aansloot
Spanje kennende 1-0.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hahahaha fucking nice! Spanje - Tahiti! Ben benieuwd naar het score verloop.
Leuk, al die Tehau's. Kan de commentator van het toernooi zich goed voorbereiden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:40 schreef DutchSL het volgende:
Eerste wedstrijd op dat Oceanisch kampioenschap was Samoa 1-10 Tahiti
Goals Tahiti van:
L. Tehau 8', 82', 84', 85'
J. Tehau 16', 78'
A. Tehau 18', 40'
T. Tehau 54'
Chong Hue Goal 61'
![]()
Chong Hue was speler van het toernooi, hij speelt in de Belgische derde klasse.
Manager?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
Inmiddels heb ik 95 chem dus dat zit wel aardig, ook alle spelers hebben de juiste opstelling die ze fijn vinden en merkte het meteen in de wedstrijden. Had een toernooitje gewonnen dus werd overmoedig en ging een moeilijker toernooi spelen.
Toen werd ik er in de eerste ronde tegen de Boca Jrs met 3 - 0 uitgetikt
Manager was ook gewoon goed, ik speel op PS3 maar ben in het algemeen nog niet zo goed in fifa. Defenden heb ik moeite mee, doe wel aan containen trouwens.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:43 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Manager?
En chemistry speelt een grote rol ja. Spelers moeten ook een redelijke moraal hebben, anders spelen ze ook best kut.
Welke console speel je op?
Fitness, ook een factor die in het begin over het hoofd wordt gezien.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:43 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Manager?
En chemistry speelt een grote rol ja. Spelers moeten ook een redelijke moraal hebben, anders spelen ze ook best kut.
Welke console speel je op?
Lol de hele familie Tehau is erbij! Waarschijnlijk gelijk ook de enige familie op dat eiland incombinatie met een import koreaan die gevlucht was op een vlot richting Tahiti.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:40 schreef DutchSL het volgende:
Eerste wedstrijd op dat Oceanisch kampioenschap was Samoa 1-10 Tahiti
Goals Tahiti van:
L. Tehau 8', 82', 84', 85'
J. Tehau 16', 78'
A. Tehau 18', 40'
T. Tehau 54'
Chong Hue Goal 61'
![]()
Die Chong Hue speelt in de Belgische derde klasse.
Dat hou ik ook in de gatenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fitness, ook een factor die in het begin over het hoofd wordt gezien.
Ik wil gedurende de looptijd van FIFA 13 vaker seks dan FIFA 12.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:53 schreef OmniRocket het volgende:
in FIFA 13 wil ik alle verdiensten halen met m'n VP
Not gonna happen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:53 schreef OmniRocket het volgende:
in FIFA 13 wil ik alle verdiensten halen met m'n VP
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil gedurende de looptijd van FIFA 13 vaker seks dan FIFA 12.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil gedurende de looptijd van FIFA 13 vaker seks dan FIFA 12.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Not gonna happen.
Zit nu op 85 keer seks maar lijkt wel alsof niets meer wilt lukken op een of andere manier.
Geloof er niets van. Allemaal gefrustreerde maagden hier.quote:
Ach, wij hebben FIFAquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Allemaal gefrustreerde maagden hier.
Uiteraard. Maar ooit komt de dag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Allemaal gefrustreerde maagden hier.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerst de 03:43 van Stijn, nu deze, je bent scherp vandaag
Opaquote:
Bij Toefjes kom je niet in de buurt.quote:
Waarom verwijder je het pedo gedeeltequote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Bij Toefjes kom je niet in de buurt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:19 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom verwijder je het pedo gedeelte
Dat merk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zijn er wel meer van rond de 23/24/25 hier hoorMaar ook een hele meute 16 jarigen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En die 16-jarigen, of jonger, dat gaat hier met wisselend succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |