Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ikke af en toe niet vaakquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ik ren ook constant naar de zijkant ja als ik in de spits sta
Bij ons kan ook niemand koppen maar werkt hartstikke goed.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil best dingen proberen, maar als niemand kan koppen ga ik geen 433 proberen natuurlijk
Mijn VP faalt te hard voor CAM denk ikquote:
Ik kan koppenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil best dingen proberen, maar als niemand kan koppen ga ik geen 433 proberen natuurlijk
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:59 schreef Thorb het volgende:
Pascal zit ook weer op zijn zolderkamertje te wachten op de lapo
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:59 schreef Thorb het volgende:
Pascal zit ook weer op zijn zolderkamertje te wachten op de lapo
Achja, bijna vakantie, genoeg tijd om alles uit te proberenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bij ons kan ook niemand koppen maar werkt hartstikke goed.
Bij ons wel, maar wij spelen volgens mij volgens mij met een linkspoot op rechts en een rechtspoot op link, maar ze hebben allebei WF 5.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bij ons kan ook niemand koppen maar werkt hartstikke goed.
433(4) dan, speel je met een CF bijna op het middenveldquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Achja, bijna vakantie, genoeg tijd om alles uit te proberen
Vanaf nu spelen we 4-1-3-2quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
433(4) dan, speel je met een CF bijna op het middenveld
Meer een aanvallende CM zegmaar?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gaan jullie nu anders clubben, beetje klotenquote:
Hebben we ook wel eens gedaan ja, beste grappige formaties zitten erbijquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vanaf nu spelen we 4-1-3-2met clubs.
CAM dus?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meer een aanvallende CM zegmaar?
Neeeeeee ik ook SP, voordat jullie bij de club kwamen, bij een andere club was ik ook altijd SPquote:
Ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meer een aanvallende CM zegmaar?
Speelt dat ook goed? Dan vind ik het primaquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vanaf nu spelen we 4-1-3-2met clubs.
Kerel, de wedstrijdquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaan jullie nu anders clubben, beetje kloten
Zit er niet bij, maar zo speelt Italië.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hebben we ook wel eens gedaan ja, beste grappige formaties zitten erbij
Is het niet zo dat de 2 middenvelders meer naar voren staan dan de CDM's van een 4231?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zit wel zo iets volgens mij ? weet niet meer preciesquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zit er niet bij, maar zo speelt Italië.
volgens mij zit er wel een dergelijke formatie in hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zit er niet bij, maar zo speelt Italië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |