Wanneer ging je nou beginnen met kickboksen dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Al gedaan vandaag, viel bijna flauw aan het eind van de training. HIIT maar laten zitten

Ik ook daarom vertel ik het ook en als we er nou ook nog leuk over kunnen praten, prima toch.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Eigenlijk interesseert jouw leven mij niet zo. Dus als je het niet erg vindt, ga ik er ook niet over nadenken. Ik vind het gewoon leuk te zeggen wat ik vind ondanks dat er niet om wordt gevraagd.

Heb je inmiddels al beenspieren dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Al gedaan vandaag, viel bijna flauw aan het eind van de training. HIIT maar laten zitten

Nou ja, zo breng je het welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook daarom vertel ik het ook en als we er nou ook nog leuk over kunnen praten, prima toch.
Maar wil wel ff de misverstanden die er nu gelijk alweer komen uit de weg hebben.
Want als ik er nu een week later over begin dan is het verhaal alweer verandert naar van:
Kree zat op chickies te geilen van 16 onder het oefenen met zijn band.

Goedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He Steven, hoe ging het vanochtend?

haha nee niet helemaal, ik vertelde dat ik blikken zag van die gast is leuk.quote:

Kree is so hipster.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan van alles zeggen over Kree maar dat die met de stroom meewaait is gewoon niet zo

Goed om te horen man!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goed
Infectie/onsteking wat een bobbel gaf en ben gewoon oververmoeid van de stress die ik de laatste paar maanden heb

quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Kree is so hipster.
[ afbeelding ]
Daarom de hipsterkreevogel!

Lulzquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Kree is so hipster.
[ afbeelding ]
Daarom de hipsterkreevogel!

Het is ook een soort van inside joke. Maar goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte van die grap.

Vandaag mn vinger gekneusd, ik kijk morgen hoe paars die is maar met wat geluk zaterdagquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer ging je nou beginnen met kickboksen dan?

Toen nog zonder bril maar je hebt nu een eigen vogel net als Gijpie.quote:

Goed intapen en dan kan je gewoon gaan hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vandaag mn vinger gekneusd, ik kijk morgen hoe paars die is maar met wat geluk zaterdag

Ja hallo, ik bied mij vrijwillig aan.quote:

quote:

Kusje op je vingerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vandaag mn vinger gekneusd, ik kijk morgen hoe paars die is maar met wat geluk zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |