Gelukkig scheelt het niet in de punten, ik had het niet eens gemerkt.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:13 schreef Gitank2 het volgende:
Netjes van Panthera!
Ik ontdekte dat ik bij een vraag Jeannesson had ingevuld, maar die deed niet eens mee
Scheelt niet veel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Geniaal. Twee jaar op rij derde. Ik ben hier goed in.
Mexicanobakker, hierin own ik je wel gelukkig!![]()
En gefeliciteerd Panthera!
Mja, pijnlijk idd. Ik had vooral snellere vlakke etappes verwacht.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:44 schreef Felagund het volgende:
Grappig is dat iedereen de eindtijd onderschatte, LeTourdeFrance kwam nog het dichtst in de buurt.
Het wordt een soort traditie voor mij om hier aan mee te doen. Ik ben dus van de partij.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:43 schreef Felagund het volgende:
Weer behoefte voor een versie dit jaar? Ik zou het wel weer willen organiseren.
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:43 schreef Felagund het volgende:
Ik had al wat mogelijke vragen genoteerd, zal ze binnenkort wel toesturen en dan kun je kijken of je er wat mee doet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:43 schreef Felagund het volgende:
Vragen verzinnen en tijdens de koers een beetje volgen is het leukst. Het verwerken van antwoorden en standen berekenen is een stuk minderquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:44 schreef Felagund het volgende:
Had je het zelf ook willen organiseren? Zo niet, mag je ze idd wel opsturen.
Klopt, dat laatste heb ik vorig jaar ook al gedacht, maar toen geen tijd in gestoken om de Excel file daadwerkelijk te maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vragen verzinnen en tijdens de koers een beetje volgen is het leukst. Het verwerken van antwoorden en standen berekenen is een stuk minder![]()
Eigenlijk zou het nog het best zijn als alle antwoorden in excel gezet zouden kunnen worden en dmv het invoeren van het antwoord op de vragen automatisch een (tussen)stand wordt berekend.
Graag. Ik wil best voor de derde maal het podium bestijgen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:43 schreef Felagund het volgende:
Ik wacht wel sowieso met invullen tot alle deelnemers aan de Tour definitief bekend zijn, haha. Zal nog wel een weekje duren dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef Felagund het volgende:
Aangezien Wimderon niet meer gemeld heeft zal ik vanavond of morgenavond het topic openen.
Oeps, totaal vergeten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef Felagund het volgende:
Aangezien Wimderon niet meer gemeld heeft zal ik vanavond of morgenavond het topic openen.
Iedereen mag natuurlijk meedoen, antwoorden kan in het bovenstaande topic.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:28 schreef AceBreda het volgende:
Ik ben benieuwd, wil ook wel graag meedoen als dat mag?!
Dan gooi ik tegen de verwarring deze even dicht.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:02 schreef Felagund het volgende:
TDF / Nostradamus topic 2013 - de alternatieve tourpool, topic is geopend.
[..]
Iedereen mag natuurlijk meedoen, antwoorden kan in het bovenstaande topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |