Ik zei toch niet dat je een grote bek terug moet geven? Als je er zelfverzekerd langs loopt dan vinden ze je al niet interessant. En als ze je dan toch nog testen door iets te vragen van "heb je een aansteker?" dan kan je iets zeggen van "nope heb ik niet" en gewoon doorlopen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:13 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ook al loop je er zelfverzekerd langs en je geeft een grote -zelfverzekerde- bek terug als ze iets zeggen dan ben je alsnog het haasje. Kan je wel zelfverzekerd zijn..
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Verdiep je erin, de Klan is echt al decennia "dood".. Ze verloren veel aanhang toen ze kerken gingen opblazen met bommen, alleen maar uit waren op meer geld en zich lieten infiltreren. Ik geloof dat er bij de zuidgrens van de USA met Mexico nog wel wat bewapende burger patrouilles zijn maar die zijn gericht tegen de Mexicanen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:44 schreef Volgut het volgende:
[..]
Die foto uploaden die zij heeft gepost via google image search en dan krijg je afbeeldingen die overeenkomen? Misschien op die manier, wel triest natuurlijk.
Als je langs zo'n groep loopt beginnen ze vanzelf wel te kutten of te provoceren. Maar goed, begripj je punt, je kunt beter niet nar de grond kijken enzo. [internetheld aan] Daarom loop ik dus ook altijd armed over straat, als zulke types mij in de zeik proberen te nemen knal ik er meteen op los snapje. [internetheld uit]quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat je een grote bek terug moet geven? Als je er zelfverzekerd langs loopt dan vinden ze je al niet interessant. En als ze je dan toch nog testen door iets te vragen van "heb je een aansteker?" dan kan je iets zeggen van "nope heb ik niet" en gewoon doorlopen...
Slechtste wat je kan doen is naar de grond kijken, of lopen alsof je ondertussen in je broek plast. Dat vinden ze vermakelijk en dan gaan ze zich zo gedragen als ze op jou overkomen!
Ze verpauperen een flat dmv graffiti, ze doen dus zeer zeker wel iets.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:47 schreef Volgut het volgende:
Mooi om te lezen dat iedereen bang is voor zo'n klein groepje gekleurde mensen. Als daar allemaal fossielen stonden (oude mensen) waren jullie ook niet bang. Het zijn maar gewoon zwarte mensen die helemaal niets verkeerd doen, ze staan alleen maar.
Vre-se-lijk, wat een ontzettende misdaad. Ik poep er bijna van in mijn broek uit angst.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:49 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ze verpauperen een flat dmv graffiti, ze doen dus zeer zeker wel iets.
Dat graffiti op flat bekladden is toch strafbaarquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:49 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Als je langs zo'n groep loopt beginnen ze vanzelf wel te kutten of te provoceren. Maar goed, begripj je punt, je kunt beter niet nar de grond kijken enzo. [internetheld aan] Daarom loop ik dus ook altijd armed over straat, als zulke types mij in de zeik proberen te nemen knal ik er meteen op los snapje. [internetheld uit]
[..]
Stfu dan als je alleen maar zo achterlijk kan reageren? Wat voegt zo'n gare emo reactie smilie nou toe?quote:
Valt mee hoor, er was een tijd dat ik dit ook dacht, onder andere over groepen in de Bijlmer etc. Maar of het nou mocros, negers, turken of zelfs verveelde Nederlandse hangjongeren zijn. Als jij daar gewoon zelfverzekerd (rechte rug) rond loopt dan zal je er geen last van krijgen.. Je bent dan ook gewoon geen interessant "slachtoffer".quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:49 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Als je langs zo'n groep loopt beginnen ze vanzelf wel te kutten of te provoceren. Maar goed, begripj je punt, je kunt beter niet nar de grond kijken enzo. [internetheld aan] Daarom loop ik dus ook altijd armed over straat, als zulke types mij in de zeik proberen te nemen knal ik er meteen op los snapje. [internetheld uit]
[..]
koekii jij was toch die FOK! user die op haar 14e bezwangerd was door haar neef?quote:
Zou jij daar als vrouw 's avonds zonder enige terughoudendheid voorbij lopen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:47 schreef Volgut het volgende:
Mooi om te lezen dat iedereen bang is voor zo'n klein groepje gekleurde mensen. Als daar allemaal fossielen stonden (oude mensen) waren jullie ook niet bang. Het zijn maar gewoon zwarte mensen die helemaal niets verkeerd doen, ze staan alleen maar.
Omg, er was daar ook geen enkele jongere die dan ook maar iets nuttigs had te vertellen! LOL, tnx anyway!quote:
Ja. Ze doen toch niks. Alleen maar psst.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:53 schreef Kola het volgende:
[..]
Zou jij daar als vrouw 's avonds zonder enige terughoudendheid voorbij lopen?
Bla bla bla. Als je niet wilt dat er iets van je bekend wordt, moet je geen foto's posten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:35 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Haar privacy is in deze meer aangetast (doordat haar woning bijna, al dan niet compleet, bekend is)
Het beangstigt mij eigenlijk dat jij met zo weinig informatie al zoveel kan achterhalen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bla bla bla. Als je niet wilt dat er iets van je bekend wordt, moet je geen foto's posten.
Jezus man zo moeilijk doen om erachter te komen waar ze woont. Gewoon foto opslaan, coördinaten in een map zetten en hoppa, je weet waar ze woont. Daar hoef je echt geen geniaal computer genie voor te zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:44 schreef Volgut het volgende:
[..]
Die foto uploaden die zij heeft gepost via google image search en dan krijg je afbeeldingen die overeenkomen? Misschien op die manier, wel triest natuurlijk.
Was het maar zo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:54 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ja. Ze doen toch niks. Alleen maar psst.
hij is één van die negers in mijn straatquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het beangstigt mij eigenlijk dat jij met zo weinig informatie al zoveel kan achterhalen.
En ze kregen allemaal ruzie met elkaarquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:53 schreef wekky het volgende:
[..]
Omg, er was daar ook geen enkele jongere die dan ook maar iets nuttigs had te vertellen! LOL, tnx anyway!
Dat is ook van deze tijd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het beangstigt mij eigenlijk dat jij met zo weinig informatie al zoveel kan achterhalen.
Ze laat eigenlijk ontzettend veel informatie achter. Ik kan zelfs zien dat de foto met een iPhone 4 is genomen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dang jij bent goedquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze laat eigenlijk ontzettend veel informatie achter. Ik kan zelfs zien dat de foto met een iPhone 4 is genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |