goed speurwerk Dimens. Ze woont op de 3e verdieping dus als je de hoek van de foto neemt dan kun je vast wel het huis herleiden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:15 schreef Dimens het volgende:
Een van deze huizen moet die van de TS zijn.
[ afbeelding ]
Feestje bij de TS vanavond.
Ik heb niets tegen neger homo's of vrouwen hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Goeie edit
Racist. Zu zijn gewoon het zelfde behalve de kleur.
Kijk eens hoeveel mensen daar staan. Daar komt echt geen FOK!ker.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:28 schreef ikjijallebei het volgende:
TS, nu neit bang dat een FOK!ker bij je langskomt? DIe foto lijkt overduidelijk, de meest rechtse of de linkse groene deur daarvan is jouw stekkie.
Zou ik persoonlijk enger vinden dan die negers die beneden staan.
Bang zijn voor FOK!kersquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:28 schreef ikjijallebei het volgende:
TS, nu neit bang dat een FOK!ker bij je langskomt? DIe foto lijkt overduidelijk, de meest rechtse of de linkse groene deur daarvan is jouw stekkie.
Zou ik persoonlijk enger vinden dan die negers die beneden staan.
Jawel, jij vies liegenaartje. Ik zag je wel editen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:27 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen neger homo's of vrouwen hoor.
Haar privacy is in deze meer aangetast (doordat haar woning bijna, al dan niet compleet, bekend is) dan dat die negers nu doen. Overigens zou ik gewoon vragen wat ze daar moeten, zou wel benieuwd zijn. Mochten ze agressief zijn dan op een rennen zetten uiteraard.quote:
Tering, te triest.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:16 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
goed speurwerk Dimens. Ze woont op de 3e verdieping dus als je de hoek van de foto neemt dan kun je vast wel het huis herleiden.
Als ze gaat bellen kun je dr verraden
Hij heeft niks tegen negers, heb je die neger niet gezien op die pvv jeugd bijeenkomstquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:35 schreef wekky het volgende:
Stuur door naar Geert, kamer vragen waarom deze heren niet aan het werk zijn?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij dat heeft gedaan.quote:
Nee pic?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij heeft niks tegen negers, heb je die neger niet gezien op die pvv jeugd bijeenkomst?
Die foto uploaden die zij heeft gepost via google image search en dan krijg je afbeeldingen die overeenkomen? Misschien op die manier, wel triest natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:38 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij dat heeft gedaan.
Snap zelf geen fuck van computers -ze moeten het immers gewoon doen en de basisprogramma's welke ik wil gebruiken ook- dus sporadisch ben ik wel geintereseerd in zulke pc-kunsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |