Ja he, moet je zien hoe hard ze werken om een bijdrage te leverenquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een aanwinst voor Nederland deze lieden
Dit is echt zo'n domme grap. Die knokken alleen samen in WoW.quote:
Verdiep je erin, de Klan is echt al decennia "dood".. Ze verloren veel aanhang toen ze kerken gingen opblazen met bommen, alleen maar uit waren op meer geld en zich lieten infiltreren. Ik geloof dat er bij de zuidgrens van de USA met Mexico nog wel wat bewapende burger patrouilles zijn maar die zijn gericht tegen de Mexicanen.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:33 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ja jongens stop maar. Het probleem heet Rotterdam
effe serieusquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:34 schreef koekii het volgende:
Kom ik net thuis, zie ik alleen "hang jongeren negers". Wtf doen ze in mijn straatZe staan hier met z'n stuk of 50 met van die kutmuziek en hebben met graffiti de flatten beklad.
Ik mag toch hopen dat TS dat al heeft gedaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:35 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
effe serieus
bel de politie, anoniem
kijk ze allemaal pingen danquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:54 schreef koekii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moest em helemaal uitzoomen.... sorry voor het bagger kwaliteit.
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is het al zwevende-gebitten-tijd?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:11 schreef Dimens het volgende:
Plaats van misdaad gevonden.
[ afbeelding ]
Stommen Rotterdammers.
Hier hebben we dus geen flikker aan in dit land.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:54 schreef koekii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de tering in wat voor buurt leef jij danquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:54 schreef koekii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook al loop je er zelfverzekerd langs en je geeft een grote -zelfverzekerde- bek terug als ze iets zeggen dan ben je alsnog het haasje. Kan je wel zelfverzekerd zijn..quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:24 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n domme grap. Die knokken alleen samen in WoW.
@ TS, veel neg0rs inderdaad, kan me voorstellen dat het voor een vrouw intimiderend kan zijn. Beetje zoals een groep naffers ofzo. Belangrijkste is dat je als je er langs loopt gewoon zelfverzekerd loopt en niet onzeker of angstig. Dat ruiken ze namelijk en dan provoceren ze waarschijnlijk wat je mentale toestand zal versterken.
't is een meeting van hen en als ze dingen kapot maken of echt overlast veroorzaken. Dan kan je uiteraard altijd even bellen met de Polizei
twitter:Djerinator twitterde op donderdag 28-06-2012 om 17:38:37Negers *zucht*, Sommige zijn echt dom :s reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |