quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:49 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Of leg een paar meloenen in een straat verder op.
Als ze toch blijven moet je vast wat katoenzaadjes in de grond stoppen...
Voor een sirene rennen ze in Nederland echt niet weg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:53 schreef Compliment het volgende:
Niet een sirenetune op je PC hebben om ze weg te jagen.
Wtf doen ze daar?quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:54 schreef koekii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moest em helemaal uitzoomen.... sorry voor het bagger kwaliteit.
Nee zekers geen pauperbuurt... gotverquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:54 schreef koekii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah duidelijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:56 schreef koekii het volgende:
[..]
nee ik woon op de 3e verdieping dat is zeg maar de gallerij
Ik ben blij dat ik daar niet woon eerlijk gezegd als ik dat daar zo zie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:54 schreef koekii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach blijf jij maar veilig in je zoldertje wonenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar niet woon eerlijk gezegd als ik dat daar zo zie.
Je hebt wel een aparte kijk op een goede buurt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:59 schreef koekii het volgende:
[..]
Ach blijf jij maar veilig in je zoldertje wonen
Ik woon niet in een zolder. Maar ik zou er niet vrolijk van worden als dat rond mijn tuinhek zou hangen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:59 schreef koekii het volgende:
[..]
Ach blijf jij maar veilig in je zoldertje wonen
Dat zijn er best veel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:54 schreef koekii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In jouw straat nog wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:05 schreef koekii het volgende:
[..]
De rest zijn aan de andere kant.Ze zijn verspreid aan het rond hangen in mijn straat.
Maar dan wel met een limburgs accent.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:08 schreef Twiitch het volgende:
Uit het raam roepen "hey negers, wat doen jullie hier" eventueel gevolgd door "ga terug naar je eigen land"
Wat een aanwinst voor Nederland deze liedenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:54 schreef koekii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat het een stel negers zijn!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:17 schreef Splutje het volgende:
Waarom moet je erbij vermelden dat het negers zijn, racist
Bel de FOK! knokploeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:17 schreef koekii het volgende:
haha zozo plaats is bekend en ga ze nu maar wegjagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |