De wok is alleen in het weekend open. Verder zijn de andere woks te duur. Chinees is echter een optie.quote:
Twintig, maar dat is niet relevant.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:01 schreef Paxcon het volgende:
Gast de winkel ligt vol met eten. Koop iets, lees op de achterkant wat je nodig hebt en volg de instructies op.
Hoe oud ben je dat je over zo weinig zelfstandigheid beschikt?
Dit is ronduit erg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:01 schreef Argo het volgende:
Er liggen wel twee diepvries pizza's in de oven, maar weet bij God niet hoe ik de oven moet bedienen. Overigens weet ik ook niet van welk type de oven is, en welk rooster ik moet gebruiken, en of ik er iets onder moet leggen.
Struggles.
Dat zou me wel wat lijken ja...quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:02 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ik kan je wel leren eten maken
Nou dat is behoorlijk relevant. Dat je überhaupt nog in leven bent als je dit soort triviale dingen niet tot een succesvol einde weet te brengen, verbaast me.quote:
Klinkt verdomd smerigquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:02 schreef Ludachrist het volgende:
- Maak twee eieren stuk in een kommetje
- Roer eieren in het kommetje
- Snij rode ui
- Gooi rode ui door het ei
- Zet het vuur aan
- Zet pan op het vuur
- Gooi olie in de pan
- Laat olie even opwarmen
- Gooi ei in de pan
- Pak een bord met twee broodjes erop
- Pak de mayonaise, italiaanse kruiden en chilisaus
- Haal het ei uit de pan
- Gooi alles op je brood
Pics van het resultaat
Inderdaad ei is niet zo mijn ding..quote:
Ik mis mijn opa.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou dat is behoorlijk relevant. Dat je überhaupt nog in leven bent als je dit soort triviale dingen niet tot een succesvol einde weet te brengen, verbaast me.
Ja het is moeilijk, want ik weet bij God niet wat ik nu moet, en ik heb honger.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:07 schreef Devinius het volgende:
Ik kan nog niet eens vlees bakken. Ik voel me je mee TS
Ik ben over twee weken home alone dus dat gaat ook nog wat worden
Waarschijnlijk ben ik tegen de tijd dat mijn ouders terugkomen zo'n 5 kilo zwaarder van alle rommelquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja het is moeilijk, want ik weet bij God niet wat ik nu moet, en ik heb honger.
True story, ik moet naar de fitness want ik begin een papzak te worden. Maar dat komt niet door mij!quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:09 schreef Devinius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik tegen de tijd dat mijn ouders terugkomen zo'n 5 kilo zwaarder van alle rommel
Ik heb nog nooit iets gekookt, anders had ik iets met rijst gemaakt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Maak simpel belegde broodjes, gewoon eitjes koken... Beetje kipfilet, ham, kaas,...
Dat moet toch lukken?
verhonger dan maar gewoon zegquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja het is moeilijk, want ik weet bij God niet wat ik nu moet, en ik heb honger.
ui pas later erbij doen, anders smaken ze zo zacht en oud, gewoon paar min voor het klaar is erbij dan blijven ze fris en smaakvol 14.gifquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:02 schreef Ludachrist het volgende:
- Maak twee eieren stuk in een kommetje
- Roer eieren in het kommetje
- Snij rode ui
- Gooi rode ui door het ei
- Zet het vuur aan
- Zet pan op het vuur
- Gooi olie in de pan
- Laat olie even opwarmen
- Gooi ei in de pan
- Pak een bord met twee broodjes erop
- Pak de mayonaise, italiaanse kruiden en chilisaus
- Haal het ei uit de pan