SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nee, de touring motor. Die bedoel ik.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
een bmw touring is een stationwagen, been there done that
Over het algemeen vind ik de BMW motors niet zo heel erg mooiquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de touring motor. Die bedoel ik.
Mijn oom heeft er een, wat een bazending is dat. Mijn pa ging dood van binnen toen ik erop zat
.
Het gaat toch niet alleen om mooi?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik de BMW motors niet zo heel erg mooi
kwa motoren ben ik niet zo van de BMW maar als ik er dan 1 neem is dat de S1000RRquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de touring motor. Die bedoel ik.
Mijn oom heeft er een, wat een bazending is dat. Mijn pa ging dood van binnen toen ik erop zat
.
Ik niet perse... Al vind ik BMW motoren wel mooi.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik koop een voertuig alleen als ik die mooi vind!
Behalve wat ie kan moet het er ook mooi uitzien vind ik. De designs die BMW heeft vind ik niet zo heel erg aantrekkelijk. De Hayabusa van Suzuki daarentegen vind ik dan een prachtig ding.quote:
Dus deze Lamborghini is wel een optiequote:Op donderdag 28 juni 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet perse... Al vind ik BMW motoren wel mooi.
Een Lamborghini zal er bij mij nooit in komen. En hiermee bedoel ik de auto
.
die vind ik lelijk, vind hem ook niet prettig rijden.... beetje lomp.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:21 schreef El_Thijs het volgende:
De Hayabusa van Suzuki daarentegen vind ik dan een prachtig ding.
Ja, want dat is gewoon een geil ding. Al heb ik meer met John Deere en Schluter.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus deze Lamborghini is wel een optie?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet perse... Al vind ik BMW motoren wel mooi.
Een Lamborghini zal er bij mij nooit in komen. En hiermee bedoel ik de auto
.
alleen het probleem ermee was dat de benzine al op was voor je in het terrein was ofzo toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HummerLamborghini LM002, baas der terreinwagens.
Wat heeft dat verder met mijn post te maken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HummerLamborghini LM002, baas der terreinwagens.
Hummer niet dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
alleen het probleem ermee was dat de benzine al op was voor je in het terrein was ofzo toch?
Nou, Lamborghini misschien?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft dat verder met mijn post te maken?
Ik zeg net dat er bij mij geen Lambo komt te staanquote:
ja een vliegtuig ook.. maar dat was volgens mij de reden dat dat ding nooit een succes is geworden....quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want dat is gewoon een geil ding. Al heb ik meer met John Deere en Schluter.
Nou sorry hoor, zal het niet meer doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg net dat er bij mij geen Lambo komt te staan. Qua auto. Denk je dat ik voor een terreinwagen een uitzondering maak
?
Vooral wanneer er terreinwagens zijn die 300 keer geiler zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |