Oh dat komt wel goed hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt nog maar een week om te oefenen he
Daar twijfel ik niet aan hoorquote:
Is dat chill? Ik ga zaterdag een soort van cardio kickboxen doen om te kijken of ik het uberhaubt wat vind en als dat leuk is ga ik even met een kickboxles mee doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Volgende week ook weer verder met kickboks training
Is squaten dan niet genoeg?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is dat chill? Ik ga zaterdag een soort van cardio kickboxen doen om te kijken of ik het uberhaubt wat vind en als dat leuk is ga ik even met een kickboxles mee doen
Goeie avondquote:
Ik doe het al een jaar of 15 dus ik vind het wel leuk jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is dat chill? Ik ga zaterdag een soort van cardio kickboxen doen om te kijken of ik het uberhaubt wat vind en als dat leuk is ga ik even met een kickboxles mee doen
Ja goedquote:
ah tof manquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik doe het al een jaar of 15 dus ik vind het wel leuk ja
[..]
Ja goed
Thanksquote:
Uitslag waar van?quote:
Aidstest, ik heb het dus ik heb nog een paar mensen wat te vertellenquote:
Er verschijnt een voorzichtige grijns op mijn gezichtquote:
Positief nieuws dus?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Aidstest, ik heb het dus ik heb nog een paar mensen wat te vertellen
Ligt eraan hoe je het bekijktquote:
Verdomme, nu is het te laat voor een abortusquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Aidstest, ik heb het dus ik heb nog een paar mensen wat te vertellen
Ik denk sowieso niet, dat even terzijde. Geen idee wat je doet en waarom je squaten zo belachelijk vindquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat denk je? Dat ik alleen maar squat in de sportschool?
tijntje doet aan quat, dus hij is in de warquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Squatten is met 2 t's trouwens
Ligt er aan wat je wiltquote:
Ik vind squatten belachelijk? Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet, dat even terzijde. Geen idee wat je doet en waarom je squaten zo belachelijk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |