Zat je er vlakbij? Niks gezien? Geen ramptoerist gespeeld?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:12 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, zit je op terras in Amsterdam.... * BOEM !! * .... okay, misschien viel er iets (rijplaten ofzow). Enkele minuten later op Nu.nl...'woonboot ontploft'.
Aha, bijna goed
Gevaarlijk stad dat Amsterdamquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:12 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, zit je op terras in Amsterdam.... * BOEM !! * .... okay, misschien viel er iets (rijplaten ofzow). Enkele minuten later op Nu.nl...'woonboot ontploft'.
Aha, bijna goed
Vlakbij de Nieuwmarkt begreep ik. Behoorlijke ravage in ieder geval.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zat je er vlakbij? Niks gezien? Geen ramptoerist gespeeld?
Niets gezien, maar vriend van me met wie ik op terras zat moest er nog langs op de terugweg en zei dat het ding op zinken stondquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zat je er vlakbij? Niks gezien? Geen ramptoerist gespeeld?
Was aan de Oudeschans las ik.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vlakbij de Nieuwmarkt begreep ik. Behoorlijke ravage in ieder geval.
[ afbeelding ]
Was het ookquote:
Same, zag het oppervlak van mn bier niet trillen a la Jurassic Park.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was het ook
Ik heb er vrij weinig van gemerkt op de wallen
Ziet er erger dan het isquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vlakbij de Nieuwmarkt begreep ik. Behoorlijke ravage in ieder geval.
[ afbeelding ]
Ik las er pas over toen ik thuis kwamquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same, zag het oppervlak van mn bier niet trillen a la Jurassic Park.
Hoe durven zequote:Op donderdag 28 juni 2012 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die zonder mij aan de Hertog gaan en mij dan ook nog gaan appen dat ze lekker aan de Hertog zitten
Nou idd!!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same, zag het oppervlak van mn bier niet trillen a la Jurassic Park.
Mwoah.quote:
quote:
Ook al ben ik doodsbang voor kikkers en kan niemand mij ervan overtuigen dat er daar geen kikkers zijn. Ik zou dat ook wel willen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:25 schreef Barbusse het volgende:
Ik zou best wel in een woonboot in centrum Amsterdam willen wonen
1 voordeel is dat Nederland toch nooit kampioen zal worden dus je hebt geen last van dat soort ongein met boottochtenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:25 schreef Barbusse het volgende:
Er is er nu een voor heel weinig te koop.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:25 schreef Barbusse het volgende:
Dat mag toch niet meer?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1 voordeel is dat Nederland toch nooit kampioen zal worden dus je hebt geen last van dat soort ongein met boottochten
Zal even kijken wat ik kan regelenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet eigenlijk nog een slaapplaats hebben in/om Amsterdam voor volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |