Ik had er 4 jaar lang 1, maar is net uit..quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:30 schreef Lorrelies het volgende:
Hoeveel van jullie hebben eigenlijk atm een vriendin?(just wondering)
Geeft toe, jij wacht op de dag dat lorry last post doet en een TopicMooiboy postquote:
Die weet ik ook nog!quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er nep magnums bestaan..
Er was ooit zon witte magnum met een aarbei in het midden, die was echt super lekkermaar is weg volgens mij
Sterkte. Veel gamen = beste remediequote:Op donderdag 28 juni 2012 15:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik had er 4 jaar lang 1, maar is net uit..
Hahaquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Geeft toe, jij wacht op de dag dat lorry last post doet en een TopicMooiboy post
Ohquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik had er 4 jaar lang 1, maar is net uit..
Ik heb serieus geen zin om te gamen. Alles kost zo veel tijd. Heb bijvoorbeeld nog de GTA4 uitbreidingen liggen, maar ik weet gewoon dat ik daar een aantal uur voor moet uittrekken, en daar heb ik dus geen zin in. En zo liggen er hier regelmatig maanden ongespeelde gamesquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:32 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Sterkte. Veel gamen = beste remedie
Ja ik zoek maar op Keeley Hazellquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:30 schreef Lorrelies het volgende:
Hoeveel van jullie hebben eigenlijk atm een vriendin?(just wondering)
Oh lang verhaal, ze vond in ieder geval contact met haar ex belangrijk genoeg om onze relatie voor op te geven dusja, dan hoepel je maar op.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Haha
Dat zal ik jullie niet aan doenIk zou ook niet weten wie overigens...
[..]
OhThat sucks... ging gewoon niet meer of iets? :/
Och arj ja ehm dat herken ik welquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen zin om te gamen. Alles kost zo veel tijd. Heb bijvoorbeeld nog de GTA4 uitbreidingen liggen, maar ik weet gewoon dat ik daar een aantal uur voor moet uittrekken, en daar heb ik dus geen zin in. En zo liggen er hier regelmatig maanden ongespeelde games
OKAY DANquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
haha ik ook allemaal dirt dicks
Veel te grote borsten joh, bahquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja ik zoek maar op Keeley Hazell
1:1quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
haha ik ook allemaal dirt dicks
1 blokje is 1 meter, dus nee dat gaat inderdaad niet lukken voor jou om een 1/20e blokje te plaatsen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee lukt nog niet met deze height limit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |