Jij hebt 25 posts per pagina zeker?quote:
Lololololquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:25 schreef vogelkooi het volgende:
Na 4 en een half uur in een cleanroom met en vriesdroger geweest te zijn ga ik niet terug lezen! SAMENVATTING IN DRIE FOUT OVER HALF UUR OP ME BUREAU!
Ik snap er nog steeds niks van hoe dat nu zit met posts per pagina. Bij mij staat dat al heel lang op 50 per pagina. Maar zie wel eens dat dat bij andere mensen anders is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij hebt 25 posts per pagina zeker?![]()
![]()
Vroeger was de standaard 50, snap niet waarom ze dat veranderd hebben.
Sinds een paar jaar is het standaard bij iedereen 25, maar je kan het zelf aanpassen, en 50 of 100 is (vind ik) veel fijner, zeker met de internetsnelheden van tegenwoordig is 25 echt niet meer logisch.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:30 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niks van hoe dat nu zit met posts per pagina. Bij mij staat dat al heel lang op 50 per pagina. Maar zie wel eens dat dat bij andere mensen anders is.
Je hebt zeker wat spul gesnoven dat in die reageer buisjes zat he?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:33 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Moet drievoud zijn, heb en paar biertjes op.
slotjequote:Op donderdag 28 juni 2012 18:36 schreef delano.888 het volgende:
Ik moest het natuurlijk ook weten nu he:
Waarom is de standaard ppp naar 25 veranderd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste NSFW gif ever.![]()
Ach welnee, maar ik verwachtte het niet en ik ben al wat misselijk en zoquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:29 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ach welnee, maar ik verwachtte het niet en ik ben al wat misselijk en zo
Ok misschien toch eigenlijk wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |