qftquote:
dat was gister, Stinkdierquote:
ja ik was gister ook drukquote:
o okquote:
quote:
ik hoef nog maar een weekquote:
Ik denk er een kip-ei situatie is hier. De meesten chatten ook op andere SC's, en als er hier niks gezegd wordt dan wordt er steeds minder gekekenquote:
5quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk er een kip-ei situatie is hier. De meesten chatten ook op andere SC's, en als er hier niks gezegd wordt dan wordt er steeds minder gekekener zijn zo 5 SC's intussen waar ik vaker kom dan hier.
In die ene was ik toevallig vannacht nog heel evenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
5
ik 1, en daar al druk zat
en in die ene heb ik jou alweer paar keer niet gezien
ja soms heb je discussies daar dat ik denk: wtfquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In die ene was ik toevallig vannacht nog heel even
Heb een drukke week achter de rug, zakelijk en prive
(En af en toe zijn er daar ook discussies waar ik echt helemaal niks mee heb, dus dan begin ik er niet eens aan, het onderwerp leger is daar wel erg favoriet bv)
mja, moeten ergens over pratenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:18 schreef lynda het volgende:
Praten over andere SC's helpt ook niet echt om het hier weer in leven te krijgen
ik 3 ofzo, waarvan 1 veelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk er een kip-ei situatie is hier. De meesten chatten ook op andere SC's, en als er hier niks gezegd wordt dan wordt er steeds minder gekekener zijn zo 5 SC's intussen waar ik vaker kom dan hier.
nog 39 uurtjes (zonder overwerk)quote:
* Crazy-M grijpt Tripack bij zn wangetjes en trekt ze uitelkaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |