Mwa wel en niet.. Ik ben er zo lang uit geweest nadat ik ziek was geworden dat er een paar dingen aan de opleiding waren aangepast waardoor ik wat extra punten moest halen, had een paar herkansingen open staan en een minor (half jaar les) en dan afstuderen. Ik heb het in 1,5 jaar gepropt terwijl het beter in 2 jaar + past.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:49 schreef tripack het volgende:
[..]
succes dan![]()
maar had je zo'n moeilijk plan voor dit schooljaar dan??
knap dat je dat toch al bijna gehaald hebtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Mwa wel en niet.. Ik ben er zo lang uit geweest nadat ik ziek was geworden dat er een paar dingen aan de opleiding waren aangepast waardoor ik wat extra punten moest halen, had een paar herkansingen open staan en een minor (half jaar les) en dan afstuderen. Ik heb het in 1,5 jaar gepropt terwijl het beter in 2 jaar + past.
Maarja 1 schooljaar gaat mij al 5000 euro kosten vanwege die verdomde kut schijt hoeren tyfus kots langstudeerboete dus elk half jaar scheelt een bak geld.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:05 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm GRTDOJW is echt aan het afsterven
Ik stel een huwelijk met een andere SC voor
Of het wordt een echte SC zoals het hoort, 1 topic per maand ofzoquote:
ik ken nog wel een leukequote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:05 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm GRTDOJW is echt aan het afsterven
Ik stel een huwelijk met een andere SC voor
Tja, Het is dan ook a zomer en b vakantietijd.. Misschien ik zeg Misschien, trekt het nog wel bij..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of het wordt een echte SC zoals het hoort, 1 topic per maand ofzo
volgens mij van ons 3quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook DW d'r gedachte
neuh was met honkbalquote:Op maandag 2 juli 2012 09:43 schreef tripack het volgende:
dat klinkt niet als voetbal.
of waren er geen keepers?
coolquote:
mja beginnen ook weer vakantie krachtenquote:Op maandag 2 juli 2012 09:23 schreef tripack het volgende:
weer lekker druk vandaag?
samen gaan met welke sc??
allemaal inwerkenquote:Op maandag 2 juli 2012 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja beginnen ook weer vakantie krachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |