DW heeft em wel onder de duimquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die is een milkshake aan het halen voor mij.
Natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:31 schreef lynda het volgende:
[..]
moet je wel een heule grote duim hebben
* tripack checkt Facebookquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die is een milkshake aan het halen voor mij.
heb je nog veel tentames dan??quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja.. eigenlijk moet ik weer eens leren..
[..]
1.. Belastingrechtquote:
Spannend!! maar denk wel dat het allemaal goedkomtquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:20 schreef lynda het volgende:
[..]
1.. Belastingrecht![]()
En als ik die haal en het tentamen van 2 dagen geleden een voldoende is dan mag ik zowaar beginnen met afstuderen
druk bezig om een huiske te kopenquote:
Ik heb hem niet eens op facebookquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:14 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack checkt Facebookhet is waar
ik zag toch zeker crazy met een milkshake in zijn handquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens op facebook
Ik heb op een gegeven moment bijna iedereen uit mijn vriendenlijst gegooid.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:30 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zag toch zeker crazy met een milkshake in zijn hand
Kopen? Nice! Al echt huis op het oog enzo of nog aan het kijken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:25 schreef tripack het volgende:
[..]
druk bezig om een huiske te kopen
en al bijna 1 jaar getrouwd he
hopelijk deze week de hypotheek rondquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Kopen? Nice! Al echt huis op het oog enzo of nog aan het kijken?
En ze houdt het maar goed vol met je
Ooooo dat is al heel ver! Leuk!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:38 schreef tripack het volgende:
[..]
hopelijk deze week de hypotheek rondanders begin volgende week en hopelijk alles klaar om de 16e de sleutel op te halen
knap van haar he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |